Stran 1 od 1

Kako deluje enocevni sistem dovoda goriva ?

Objavljeno: Če feb 21, 2008 6:55 pm
Napisal/-a C5
Živjo

Nujno potrebujem podatek, kako deluje enocevni sistem napajanja motorja z gorivom. Torej od rezervoarja v katerem je črpalka, gre na sistem vbrizga na motorju samo ena cev (brez povratnega voda).

Ni mi jasno kako se dozira pritisk - ali je kje tlačno stikalo, ki izklaplja črpalko (to sicer dvomim, je pa najbolj verjetno), ali je v sami črpalki sistem, ki vključi by-pass v sami črpalki in tako vzdržuje tlak v cevi.

Gre pa za motor 2.4 20V bencin, Lancia.
Pri zagonu občasno ne vključi črpalke goriva.
Rele črpalke je krmiljen iz računalnika.

Tester ne zazna nič.

Prosim za uporabne linke, nasvete in kontakte.

Tokrat ne gre za nakladanje, pametovanje in ugibanje.

Uradni servisi so obupali, preostane le še menjava komponent do odprave napak (cenovno seveda nesprejemljivo)

LP

Objavljeno: Če feb 21, 2008 7:50 pm
Napisal/-a joztom
Lahko da je v sami pumpi iberlauf in gre takoj nazaj v tank, na sliki je videti, če je to tvoj avto, da je samo ena cev. Če imaš več kot 120k km je šla pumpa. Vložek je ene 50€ (Motomat-Airtex) ali cela pumpa 80€ pri Copex. Računalnik ve, kdaj gre za pogosto dajanje kontakta in vedno zapovrstjo ne zalaufa pumpe. Lahko so težave s pogonskim relejem za črpalko, ki ga krmili ECU. Lahko je sedež varovalke pumpe, ki je narahlo skurjen in dela ali ne dela. Začni pri varovalkah, nato pa po vložek za pumpo ali pač celo.

Objavljeno: Če feb 21, 2008 8:17 pm
Napisal/-a C5
Avto sicer ni moj, sem pa zadevo čekiral že nekajkrat.

Prvič ga je z vlečno spravil na servis - tam je vžgal takoj, ko so ga spustili z avta. Servis ni našel napake, saj je normalno vžigal.
Ko ni vžgal sem mu prebrikal rele in v nekaj primerih je takoj vžgal, v nekajkrat tudi ne. To se dogaja enkrat tedensko, na ene 700 km, naključno in neodvisno od zunanjih dejavnikov, ogretosti motorja, poln/prazen tank...
Dejansko rele ne dobi napetosti (krmili ga računalnik)
Včasih vžge, če premostiš rele, drugič ne.

Če torej računalnik zazna, da je bilo nekaj poskusov vžiga in potem ne zaganja črpalke, je sedaj jasno zakaj ne dobi napetosti vedno, ko dam kontakt.

Podnožje varovalke je ok, podnožje releja je ok, rele je ok.

Vedno zataji pri vžigu, nikoli med vožnjo.

Sedaj pa me zanima še naslednje :
- če ima pumpa by-pass potem itak nima veze z elektriko
- če ima sistem tlačno stikalo - potem lahko to preko računalnika blokira pumpo
Je pa čudno, da je avto vedno vžgal po cca pol ure po prvem poskusu (razen prvič, ko tudi po dveh urah ni hotel)

Imobilizator (ključavnica) dela bp, alarma je prebrikan začasno in ne vpliva na delovanje.

Enostavno mi je zmanjkalo idej.
Torej je lahko občasna mehanska napaka na črpalki, ki se nato, po neuspelih poskusih vžiga blokira še po električni veji. Ali pa elektronika od nekje (kje ???) dobi signal za blokado črpalke. Samo potem bi, če črpalko poženem, moral vedno vžgati, ali ne?

Ali mi torej preostane le še menjava črpalke ?

Ne bi rad kolegu nabijal nekih stroškov, če ni nujno potrebno.

LP

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 8:00 am
Napisal/-a hermand
Poglej še stikalo za izklop dovoda goriva, ki se aktivira v primeru nesreče.


http://www.moj-album.com/vstopnica/3ml3llyppi/

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 8:34 am
Napisal/-a joztom
Ko pumpa teče, teče stalno. Ob startu, če zvozi, ni težav, zvozi pa, če je npr. prav postavljen rotor. Če ni prav postavljen rotor, pomaga tolčenje, da se malenkost premakne in štarta. Vseeno še preveri alarm, lahko je napaka tam.

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 12:24 pm
Napisal/-a C5
Sedaj me zanima le še, kako preveriti delovanje krmilja releja računalnika
Sicer imam Repair manual, ki vsebije vse načrte, nima pa načrta ECU. Torej kdaj in za koliko časa blokira delovanje črpalke, ter pod katerimi pogoji.
Montiral sem žico, s katero lahko kadarkoli poženeš črpalko (nikoli se ne ustavi tako, da se ne bi mogla pognati) Inercijsko stikalo deluje bp, montirane so tri ledice, ki kažejo prisotnost mase in plusa na črpalki ter plusa za vklop releja črpalke. To bo olajšalo diagnosticiranje.

Sicer prodajajo tudi samo vložek črpalke (70€), vendar ga ni možno montirati v nosilec filtra, ker se ohišje ne da razstaviti.

Tako pride v poštev samo cela črpalka 230€(+DDV)

In to je razlog, da bi rad našel napako.

LP

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 12:58 pm
Napisal/-a joztom
Imam manual za ECU Motronic 7.0, mogoče je ta pravi. Drugače se težko dokoplješ do dokumentacije. Lahko je mrzel lot v ECU-ju.

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 6:49 pm
Napisal/-a target_practice
Splaca se preveriti se eno stvar. Sicer nevem kako ima tocno ta avto narejeno instalacijo, vendar sem imel podoben primer ko je mis nazrl kablocje od ecu-ja in je obcasno sral. Tko da se splaca preveriti tudi napeljavo.

Objavljeno: Pe feb 22, 2008 9:01 pm
Napisal/-a C5
Vplivi glodalcev na instalacijo so mi poznani, zato je to prva stvar, ki jo preverim.

LP

Objavljeno: Po feb 25, 2008 9:22 am
Napisal/-a C5
V soboto je avto dokončno umrl.
Diagnostika je pripeljala do naslednjega - občasno odpove senzor faznega zamika ! Vse ostalo je posledica občasne odpovedi tega senzorja pri toplem motorju. Pri hladnem je vžigal BP.

In tega Examiner ne zazna, sploh ne zabeleži v spomin.

Hvala Jožetu za nasvet o tem, da ECU prekine pogon črpalke goriva, če zazna pogosto dajanje kontakta - to mi je odvrnilo pozornost od črpalke.

Po menjavi zadeva deluje BP.

Objavljeno: Po feb 25, 2008 7:19 pm
Napisal/-a čare
ECU prekine vklop pumpe le ob večkratnem zaporednem dajanju kontakta!Sam sem imel isti problem pri tipotu ki je enkrat vžgal drugič ne in isto ni bilo časovno odvisno ali odvisno od kakšnih drugih dejavnikov,no potem ko sem ugotovil da ga serje pumpa sem vsakič ko ni hotel le te zalavfat snel plovec iz rezervarja in z daljšim ključem (18-19) usekal po pumpi da se je zbudila in avto je zalavfal.Razlog za vse to je bila zapikana krtačka motorja pumpe.Po menjavi pumpe avto lavfa že 5 let brez problema