Stran 1 od 1
Golf IV variant ključavnica prtljažnega prostora
Objavljeno: Pe mar 07, 2008 8:33 am
Napisal/-a turbodiesel
Pozdravljeni!
Imam težavo pri zgoraj omenjenem golfu IV variant, kjer se kar na lepem več ne da odpirati vrat prtljažnega prostora z elektronskim sistemom pri ključavnici (tista tipka, ki jo pritisneš pa se vrata odprejo). S sosedom sva razdrla vrata, pomerila stikalo, ki seveda dela, motorček dela, vendar očitno ne dobi signal za odpret. kolikor sva gledala, gre en kup kablov naprej proti armaturi. Je tam kakšen modul odpovedal? Ko sem hotel pomeriti +12V, nisem našel nikjer, zmeraj kakih 6, ali 7V. Res mi ni jasno. Kakšna oksidacija kje ? Poleg tega je verjetno šlo mikrostikalo od ključavnice prtljažnika, ker ko odpreš vrata prtljažnika ne posveti luč v kabini in na armaturni plošči ni videt da so odprta...
Torej možne rešitve so zaželjene.
Za odgovore vnaprej hvala.
Objavljeno: Pe mar 07, 2008 8:39 am
Napisal/-a Cobra1
moj fotr ima enk problem

patut enmu kolegu je že tut na VW 5 crknala.
Zgleda da imajo problem s to ključavnico zlo resn
Objavljeno: Pe mar 07, 2008 9:49 am
Napisal/-a dejcx
predvidevam,da sedaj lahka odpiraš vrata samo neposredno s ključem in najbolj zoprno je to .da če hočeš odpret prtljažnik moraš ugasnit avto in s ključem odklepat,razen ,če imaš rezervni ključ nonstop v žepu potem ti ni treba ugašat avta. takšen problem je imel kolega na golfu variant,vendar se je sprijaznil in še vedno odklepa s ključem,ker se je odločil ,da ima raje denar v denarnici pa rez ključ v žepu
ponavad crkne en senzor v ključavnici,najboljš kakšnega rabljenega dobit,ker mislim ,da je nov kr cca 50-60€
Objavljeno: Pe mar 07, 2008 11:49 am
Napisal/-a joztom
Imam isto težavo, čakam toplejše dni, da razdrem stebriček in preverim kable v pregibu. Gre pa za zadnja leva vrata (PSA). Tudi z ročnim odklepanjem se luč kabine ne prižge. Sem že razdrl vrata in snel ključavnico, pa na dovodu ne dobim napetosti. Problem je, ker je kita v enem kosu, hrošči imajo morebiti razstavljivi konektor.
Objavljeno: Pe mar 07, 2008 1:09 pm
Napisal/-a turbodiesel
Tole s ključem je res malo tečno, sva pa razdrla vse, tut stranski plastiki, kjer gresta oba šopa žic proti sprednjemu koncu, vse premerjeno (ogromno pikanja z buciko...). Zanimivo sta ločena: gledano od zadaj proti prednjemu koncu gredo po desni kabli od osvetlitve reg. tablice in kabli za zadnji brisalec. Po levi strani gredo kabli za CZ, za stikalo za odpiranje vrat ter mikrostikalo v ključavnici. Domnevam, da ima nekje pod armaturo kontrolni modul za odpiranje vrat prtljažnika, ker bi nekako bilo logično da sta modula za alarm in CZ skupaj je tudi to nekje v bližini, ker je na ključu tut tretja tipka za odpret vrata prtljažnika, tako torej mora modul od CZ (ki sprejme signal od ključa) dat signal modulu za odpiranje vrat prtljažnika. Blazno me pa moti tistih namerjenih par V napetosti, kot da bi "po domače - nekje bil švoh plus".
Ima kdo kakšno idejo ?
Objavljeno: Pe mar 07, 2008 2:09 pm
Napisal/-a joztom
Lahko bi bil konektor na centrali. Pri meni je za avtoradijem.
Objavljeno: Pe mar 07, 2008 6:21 pm
Napisal/-a dr.otkar
Moj predlog je da začnete napako iskati pri motorju.......
Zamenjaj zaklep na havbi kjer se nahaja mikrostikalo kot ste napisali, ki je crknil ( požrl ga je vitrex).
Ne komplicirajte z rabljenim ker je potem tudi tako kot imate sedaj v redu.
Nov stane okoli 39-40 eur.
Pika.