Stran 1 od 2

Nekaj tolče ko zapeljem v luknjo

Objavljeno: To mar 11, 2008 10:17 am
Napisal/-a AM
Gre za VW Polo letnik 01,

Sicer avta še nisem dobil v roke, da bi ga sam pregledal, ampak po ženskem opisu avto tolče kot bi lesena palica ali veja nekje tolkla, ko zapelje v kakšno luknjo na cesti .
Pač sliši se kot bi veja tolkla nekje spredaj .
Tolče pa samo takrat ko zapelje v luknjo, drugače je vse ok.

Kaj bi lahko bilo to . Je možno da je šel amortizer ? Mogoče zglob ?

Kaj pravite glede na opisan problem in izkušnje.

Objavljeno: To mar 11, 2008 10:33 am
Napisal/-a Andriy
Po tem kar si napisal bi šel najverjetneje amortizer. Funkcija amortizerja je da ublaži udarce ko zapelješ v luknjo, se pravi da avta ne sme zabit.

Objavljeno: To mar 11, 2008 10:56 am
Napisal/-a AM
Pravi tudi, da je avto normalen oz. normalno stabilen, pa da ga nikamor ne vleče al pa kaj, pač normalno pelje, dokler ne povozi kakšno luknjo, ki potem tako čudno potolče...

Objavljeno: To mar 11, 2008 11:06 am
Napisal/-a Alfist
Tovarniška napaka pri Polotih tega letnika. Menjati bo potrebno stabilizator, ni druge rešitve....

Objavljeno: To mar 11, 2008 11:06 am
Napisal/-a Slicker
sprednji selen bloki in gumice stabilizatorja najverjetneje. itak boš takoj vidu na dvigalki če je selen blok raztrgan.

Objavljeno: To mar 11, 2008 12:04 pm
Napisal/-a Lumpy_
Se strinjam s Slickerom. Jaz sem mel tak problem 14 dni nazaj. Sem mislo da se mi bo razpado avto ko je tak pokalo. So pa ble gumice na stabilizatorju.

Objavljeno: To mar 11, 2008 12:30 pm
Napisal/-a uros_p
Lumpy_ je napisal/-a:Se strinjam s Slickerom. Jaz sem mel tak problem 14 dni nazaj. Sem mislo da se mi bo razpado avto ko je tak pokalo. So pa ble gumice na stabilizatorju.


Se strinjam, gumice na stabilizatorju se ponavadi najprej obrabijo. Strošek je minimalen. Dvomim, da bi bili amortizerji, če je avto 01 letnik.

Objavljeno: To mar 11, 2008 12:58 pm
Napisal/-a AM
Res je čudno, ker ima avto samo 50.000 km prevoženih, pa da bi bil amortizer.
Bomo videli ko dobim avto.

Pravite da so po vsej verjetnosti gumice ...

Ok.

Hvala...

Objavljeno: To mar 11, 2008 1:37 pm
Napisal/-a Miha Gorišek
100% so gumice

Objavljeno: To mar 11, 2008 4:34 pm
Napisal/-a lisko
Alli gumice ali roka ali končnik.....vse te tri stvari pokajo tako kot je opisano....
Če je amortizer ga orenk zabije. oz. ne moreš zgrešit.... ker dejansk avto tako zabije da misliš da si pelul 80 prek pločnika...

Objavljeno: To mar 11, 2008 6:23 pm
Napisal/-a target_practice
Lahko je tudi "lezaj" amortizerja.

Objavljeno: To mar 11, 2008 6:30 pm
Napisal/-a slavcdklavc
target_practice je napisal/-a:Lahko je tudi "lezaj" amortizerja.


Pa guma na konc amortizerja, med amotrizerjem (ležajem) in šasijo. Se mi zdi, da maš ti še kr najbolj prav. Pogosta stvar, zamenjaš komplet (ležaj, gumo) pa je mir. Sem zamenju (poleg fedru) en teden nazaj na fotrovi fiesti spredej in lej ga boga, ne poka več. Se guma trajno stisne zarad obremenitev, pride do lufta (čist mal je potrebnga 1-3 mm) pa poka ko svina, opazš šele, ko daš novo gumo zraven stare.

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 9:31 am
Napisal/-a AM
Zdravo.

Ne boste verjeli ampak je poknila vzmet oz. fedra . Amortizer je čist ok, vse ostalo izgleda vredu, fedra je pa počila in če ima mogoče kdo odveč kakšno, ko si spuščate avtomobile, kupim.
Gre pa za sprednjo levo, če ima to kakšne vloge...

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 9:35 am
Napisal/-a Energetik81
Ne vem točno, ampak mislim da je treba v tem primeru zamenjat oba sprednja fedra, da ni kakšnih razlik med levo in desno potem.

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 11:43 am
Napisal/-a KeBab
Jo, jst mam isti problem, smo pogledal končnik in amortizer in roko pa je vse ok, tak da sklepamo da gre za gumico.

Sam zej me pa zanima, če kdo ve, če je kj narobe, če zadeve ne popravim? (zvok je nadležen to vem:), sam če kj škodi?)

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 1:34 pm
Napisal/-a AM
Vsak del ki je na avtomobilu ima svoj smisel in služi svojemu namenu, zato je pametno pokvarjen del zamenjat in ne spraševat a je kaj narobe če ne menjam.
Če je strošek minimalen pa res ni tak problem.

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 3:49 pm
Napisal/-a AM
Vrpašal bi , če kdo ve, ali je kakšna razlika v montizerjih oz. vzmeteh pri polotu 6N in 6N2 ??? Ali je kakšna razlika in če paše iz enega na drugega ?

6N je varianta ki je mislim da do letnika 1998.

6N2 je pa facelift varianta, ki je od 1999 do 2002 letnika.

thx.

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 5:11 pm
Napisal/-a AM
Hm. Sem pogledal zdajle spredaj, pa piše daje varianta 6N. Ampak je ta novejši izgled polota .
Ni še pa ta, ko ima okrogle luči ki mislim da je 9N.

Ni mi jasno čist s temile oznakami .

Objavljeno: Če mar 13, 2008 12:20 pm
Napisal/-a KeBab
Vsak del ki je na avtomobilu ima svoj smisel in služi svojemu namenu, zato je pametno pokvarjen del zamenjat in ne spraševat a je kaj narobe če ne menjam.
Če je strošek minimalen pa res ni tak problem.







Če ne poznaš odgovora, je pametno biti tiho in ne odgovarjat z nekimi neumnimi odgovori :shock:

Objavljeno: Po mar 31, 2008 7:46 pm
Napisal/-a pixxel
tudi mojemu dekletu na renault coupe 1.6 16V, letnik 99 , poka spredaj levo
ne dolgo nazaj je menjala amortizerje, ko pa sem bil pri mehaniku, pa mi je rekel, da stabilizator (po mojem povpraševanju) ni ,ker ga nima :oops:
ali je res možno, da bi bila le kakšna gumica- najbolj ropota v rikverc in po luknjah, ne pa vedno! ;)