Stran 1 od 1

menjava zavor, passat

Objavljeno: To mar 11, 2008 6:27 pm
Napisal/-a Jerch_
imam passata 02, po čipanju na 165KM se mi zdijo serijske zavore preslabe.
avto ma 150.000 realnih km in prednje bremze so počasi pri koncu- rekel mojster.

naj povem da sem popolni laik in se ne spoznam na te stvari, zato se obračam na vas, ker me zanima koliko denarja bi moral vložiti ter katere dele kupiti če bi želel imeti malenkost močnejše bremze. sprašujem vas, ker se mi zdi, da je sedaj idealna priložnost, ker so moje že precej obrabljene..
serijske se mi zdijo (mogoče zaradi starosti) predvsem pri večjih hitrostih in nenadnem zaviranju boge... no ni da se avto ne ustavi, ampak lahko bi bilo boljše..

hvala za odg.

Objavljeno: To mar 11, 2008 7:00 pm
Napisal/-a abbe
samo za sprednje zavore(diski,celjusti,ploscice) neke okoli 500-600 eur.
diski novi,celjusti rabljene pa nove ploscice.

Objavljeno: To mar 11, 2008 7:02 pm
Napisal/-a čare
to je u originalu najbrž 130 TDI a ne in avto ima tono in pol pa še mal več oz. če je automatik 1,7 tone in to težo je treba ustavit serijske zavore so popolnoma zadovoljive samo če so na koncu potem pri močnejšem zaviranju začnejo bobnet in pedal je čedalje trši,ko boš pa zavore zamenjal bo pa dobro.Pazi da boš menjal tudi diske če imajo preveč roba.

P.S. tišči ga po pameti ,ker na enemu takemu sem že menjal turbino(pa sploh ni bil tiščan pa še automatik) ker je razneslo ležaj nova pa je od 700€ po vseh možnih vezah do 1400€ na servisu tko da po pameti!!

Objavljeno: To mar 11, 2008 7:13 pm
Napisal/-a Jerch_
hvala čare..

ja točno tko kot si rekel, malo bobni ob močnejšem zaviranju.. potem bom pa kar naredil kot sem napisal, verjetno je res samo obraba kriva za moje občutke.

hm hm.. si mi dal misliti kar se tiče tiščanja. sicer so vožnje vedno daljše od 20km, pogosto sem tudi na relaciji do splita in vedno počakam da se avto segreje. in to ne samo do tega da se hladilna tekočina segreje ampak kar nekaj kilometrov več. tiščim ga le precej segretega po praznih avtocestah. nikoli ne vozim agresivno lokalno. pred ugašanjem tudi pazim, da ga ne takoj, če ga dolgo tiščim.

kateri ležaj, če smem vprašati pa je šel po gobe?

Objavljeno: To mar 11, 2008 7:32 pm
Napisal/-a čare
ja ležaj turbine če jo je razneslo a ne

Objavljeno: To mar 11, 2008 7:42 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Join the club.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Če ti kaj pomaga.

Pri obstoječih zavorah lahko daš bolj agresivne ploščice, temu primerna tudi obraba ploščic in diska.

Objavljeno: To mar 11, 2008 8:47 pm
Napisal/-a Jerch_
R 34 GT-R hvala.
vsaka stvar pomaga. vidim da bi moral dati okoli 500€.. nebi mi bilo žal denarja ampak zaradi relacij nebi imel več kot 16"..

če bom menjal bom poskušal najti neko vmesno varianto, ker GTI_fan ima sicer spoštovanja vredne zavore, ampak jest sem si tega bolj zaželel za varnejšo vožnjo (pri visokih hitrostih pride prav, ker je na cestah še vedno ogromno konjskih dirk- prehitevanj kamionov med sabo) ne pa za lep izgled in dirkaške sposobnosti..

Objavljeno: To mar 11, 2008 8:51 pm
Napisal/-a abbe
ce das gor diske 312x25 lahko ostanes na 16" je pa mal odvisn od celjusti.
diski so 100 eur pa ploscice so 80 eur pa celjusti so rabljene nekje 250 eur(ebay)
jst sm seb nabavu tak paket sicer za golfa pa upam da bom zadovoljen,nism ga pa se zmontirau ker cakam se zadnje celjusti...

Objavljeno: To mar 11, 2008 9:57 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Abbe sj zadnjih ne rabiš menjat? Katere si pa čeljusti vzel?

Objavljeno: To mar 11, 2008 10:53 pm
Napisal/-a abbe
ja zadnje bi se tut lah zamenjale sj so tut pomembne kako ze 60:40 je razporejena zavorna sila.zadj mam od s3,r 32,tt q 265*22

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 12:51 am
Napisal/-a bass
Ma kakšnih 60:40, mogoče že, če maš hkrati še ročno zategnjeno...

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 8:57 am
Napisal/-a GTI_Fan
Jerch_ je napisal/-a: ... ne pa za lep izgled in dirkaške sposobnosti..


če bi rabil samo za izgled, bi original pobarval rdeče, saj se ne vidi, kaj dejansko imaš, ko se pelješ mimo... ali pa še boljše, bi kupil plastične imitacije Porschejevih čeljusti, ki jih napopaš na original čeljust ;)

Zavorni sistem sem menjal predvsem zaradi tega, ker sem pri poletni obutvi opazil, da avto slabše zavira (glede na zimsko 16") - večja in težja feltna oz. guma. Pa tudi glede na ostale predelave, je nadgradnja zavor zelo zaželjena...

@abbe: nekje na strani od ECS Tuninga imaš npr. opisan postopek, kako izračunaš zavorni učinek in vidiš kakšno razmerje diskov/čeljusti potrebuješ za ustrezno zaviranje. Pa zadnji disk je 256mm, da ne bo kdo izkal nekaj v prazno...

Objavljeno: Sr mar 12, 2008 11:54 am
Napisal/-a abbe
uf ja res je ja 256x22 je ja. :oops:
bom tm pogledau kako je s tem.za ostale ne vem ampak men zavore dobr primejo dokler se ne pregrejejo tko da men je slo predvsem zato da se ne pregrevajo ker tm k se jst vozm je kr dost ovinkou pa ravnin in zadeva trpi.