Stran 1 od 1

peugeot 106 trokira, crkuje

Objavljeno: Če mar 13, 2008 4:58 pm
Napisal/-a Aleš Lesjak
oj,
Moj peugeot 106 1.1 letnik 98 120.000km zajebava. Ko stoji trese-v presledkih, na nizkih obratih trokira občasno. Večkrat se mi je že zgodilo, da je sredi ceste crknil, zgodi se nekaj takega, kot če bi pr katrci potegnu čok! Ko ga vžigam, obrača počasi in težko vžge. Ko vžge je tako kot bi imel samo 3 cilindre.U glavnem nč na morm. svečke so nove- ngk. Mel sm ga na peugeot servisu na viču in mi ga je prklopu na računalnik in vse so pregledal pa nč pogruntal. Nej bi bla loputa za bencin al zrak pa full enga keša tko de se na splača... niso bli prepričan pa jst ne vrjamem. Aja, avto ma vbrizg.
A mi kdo lahko pomaga?

Objavljeno: Če mar 13, 2008 5:13 pm
Napisal/-a mevden
kaj pa kabli svečk? a so bili kaj menjani?

Objavljeno: Če mar 13, 2008 9:16 pm
Napisal/-a Aleš Lesjak
Vse kable naj bi pregledal na peugeot servisu vič. Ko sm pršu dol mi je najprej težil ker sm mel kao ngk svečke namesto original. Čeprav pravjo da so bolš. potem sm užgal avto in je reku da je slišat normalno in je vzel flašo vode in polil po razdelilni kapi pa kablih pa ni blo nč drgač. je delal. potem je naredu pa pregled na računalniku pa nej bi vse pregledal. Jst lahko dam kable zamenjat. Kaj pa senzor za zrak al pa lambda sonda pa to, če je kej zanč? A mi to pregledajo na kakšni avtoelektriki al kje?

Objavljeno: Če mar 13, 2008 10:42 pm
Napisal/-a čare
očistit to loputo potem pa al pogledat motorček prostega teka če dela ali očistit ventil prostega teka (ne vem kaj ta avto ima!)sam po vsej verjetnosti je loputa zapacana in zaradi tega tester ne zazna napake ker ni elektro okvara ampak mehanska če se temu lahko tako reče

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 5:42 pm
Napisal/-a myster
čare je napisal/-a:očistit to loputo potem pa al pogledat motorček prostega teka če dela ali očistit ventil prostega teka (ne vem kaj ta avto ima!)sam po vsej verjetnosti je loputa zapacana in zaradi tega tester ne zazna napake ker ni elektro okvara ampak mehanska če se temu lahko tako reče


em enak motor ima citroec AX...

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 5:42 pm
Napisal/-a myster
čare je napisal/-a:očistit to loputo potem pa al pogledat motorček prostega teka če dela ali očistit ventil prostega teka (ne vem kaj ta avto ima!)sam po vsej verjetnosti je loputa zapacana in zaradi tega tester ne zazna napake ker ni elektro okvara ampak mehanska če se temu lahko tako reče


em enak motor ima citroec AX, če ti kaj pomaga...

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 7:16 pm
Napisal/-a Bezi
Mogoče malo hecna, ampak useeno... :lol: Praviš da težko zaganja? A akumolator ste zmerli?

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 7:39 pm
Napisal/-a pugi405
Mogoče cevka za podtlak pretrgana al pa ima luknjo... tak problem sem imel jaz... na 405ki. Simptomi... črno kadilo, šlo nikamor, poraba veeelika... je za preverit...

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 8:16 pm
Napisal/-a AgitatoR
Lahko je cinšpula
Dela vedno po vseh štirih ? Kako ma cinšpulo rešeno ?
Kabel na razdelilno kapo pa rotorček na frtajlerju al je cinšpula v bistvu namesto razdelilne kape in pošilja signal direktno na svečke ?

Objavljeno: Pe mar 14, 2008 10:36 pm
Napisal/-a joztom
Avto nima lopute kot hrošči in DKW-jci ampak podtlačni regulator. Zakaj vsi neprestano krakate o diagnostiki. Za diagnostiko mora stati podkovan mojster, ki zna iz podatkov kaj povedati. V avtu NI dvojne signalizacije kot v Airbusu, da bi primerjal standardne vrednosti s tem kar ti kaže elktronika. Preveri podtlačni regulator (zeleni O-ring) in kontakte. Očitno je, da eden od cilindrov sabotira. S snemanjem kablov izoliraj sralca. Nato si oglej svečo in kabeljne ako nima modularnih cinšpul.