Stran 1 od 1
Velika razlika med 16' in 17'col
Objavljeno: So mar 15, 2008 7:57 pm
Napisal/-a dare_kr
Pred dnevi sem na svoji Astri menjal gume in feltne. Iz zimskih 205/55/16 (Dunlop) sem prešaltal na 215/45/17 (Pirelli Zero Nero). Pričakoval sem, da bo avto bolj trd in da bo poraba malenkost višja, ampak ne pa to, kar se mi dogaja sedaj...
Avto ima popolnoma spremenjene vozne lastnosti, zdi se mi precej bolj "nestabilen", vleče ga v levo (ne sicer močno, ampak ga) po malo bolj luknjasti oz. neravni cesti kar vleče volan, čez vsako luknjico na cesti ga dobesedno premakne (če ga ne držim dovolj močno), itd...
Moram poudariti, da so gume NOVE (gume-takoj), feltne rabljene 1 leto, ampak brezhibne (original OPEL). Gume so seveda centrirane, na dobre pol leta starem avtu sem naknadno naredil po menjavi tudi optiko (sem mislil, da je to kaj krivo), ampak situacija je pravzaprav ista kot prej?!
Torej; zelo bi bil hvaležen, če mi bo kdo svetoval oz razložil ali je to nekaj povsem normalnega ali je morda kaj narobe s samimi gumami (??) ali čim drugim???
Hvala vnaprej.
Objavljeno: So mar 15, 2008 8:16 pm
Napisal/-a BAGGIO
to da ti ga čez neravnine potegne v stran ni nič nenavadnega pri širokih in nizkopresečnih gumah. Da ti ga pa na ravni cesti vleče v eno stran ti pa ne vem rečt
Objavljeno: So mar 15, 2008 10:06 pm
Napisal/-a martin_krpan
Jaz sem tudi na Astri prešaltal na 17'' platišča, kupil enake gume (Pirelli Zero Nero) in nisem opazil nobenih bistvenih sprememb glede lege in obnašanja na cesti.
In za brata velja enako.
Objavljeno: So mar 15, 2008 10:11 pm
Napisal/-a Bezi
Poglej če maš obe strani enako napumpani. To je tudi meni delalo a je bilo krivo samo to.
LP!
Re: Velika razlika med 16' in 17'col
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 2:04 am
Napisal/-a monster_d
dare_kr je napisal/-a:Pred dnevi sem na svoji Astri menjal gume in feltne. Iz zimskih 205/55/16 (Dunlop) sem prešaltal na 215/45/17 (Pirelli Zero Nero). Pričakoval sem, da bo avto bolj trd in da bo poraba malenkost višja, ampak ne pa to, kar se mi dogaja sedaj...
Avto ima popolnoma spremenjene vozne lastnosti, zdi se mi precej bolj "nestabilen", vleče ga v levo (ne sicer močno, ampak ga) po malo bolj luknjasti oz. neravni cesti kar vleče volan, čez vsako luknjico na cesti ga dobesedno premakne (če ga ne držim dovolj močno), itd...
Moram poudariti, da so gume NOVE (gume-takoj), feltne rabljene 1 leto, ampak brezhibne (original OPEL). Gume so seveda centrirane, na dobre pol leta starem avtu sem naknadno naredil po menjavi tudi optiko (sem mislil, da je to kaj krivo), ampak situacija je pravzaprav ista kot prej?!
Torej; zelo bi bil hvaležen, če mi bo kdo svetoval oz razložil ali je to nekaj povsem normalnega ali je morda kaj narobe s samimi gumami (??) ali čim drugim???
Hvala vnaprej.
Mam isto zadevo tudi sam le da sem z 15sel na 17. Po luknjah avto kr skace, ga kr premika

, mene tudi moti tole
Po ravnini pa kakorkoli je mora avto it ravno ce je optika porihtana, gume enakomerno napumpane, in felge ravne.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 4:38 am
Napisal/-a kixs
Si imel ze prej nizkopresecne gume? Kot je bilo ze receno, je to bolj kot ne normalno, da ti po krivinah in "zlebih" na cesti avto vlece v eno stran. To je tudi mene motilo na prejsnem avtu.
Ce si sel delat optiko, ti navadno pove ali imas kaj narobe in kaj je spremenil in koliko (ce) se bo to poznalo.
lp
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 7:25 am
Napisal/-a -=davor=-
jaz sem tud včeraj menjal pnevmatike, in sem iz 185/55 R15 preklopil na 205/40 R17, tako da se še navajam na obnašanje avta :P
sem pa razočaran, saj sem iz zimeske MICHELIN alpine preklopil na letne Sava intesa, pri katerih imam občutek, da so mehkejše od zimskih, saj se avto bolj ziblje, čeprav je bolj odziven v zavojih
sedaj pa ne vem, me občutek vara ali je res takšna negativna razlika
gume so pravilno napumpane 2,2 spredaj 2,0 zadaj
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 9:01 am
Napisal/-a Cash
dare_kr, na kolk si napumpal 17-tke?
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 9:27 am
Napisal/-a Ivan36
Iz zimskih 205/55/16 (Dunlop) sem prešaltal na 215/45/17 (Pirelli Zero Nero). Pričakoval sem, da bo avto bolj trd in da bo poraba malenkost višja, ampak ne pa to, kar se mi dogaja sedaj...
Pa so isti nosilnotrni razred recimo 205 55 r16
91w 
ker mislim, da si za en nosilnosti razred falil

bolj bi pasalo 215 /50 R 17 V

[/b] razen če daš 225 / 45 R 17
Tvoj je 205 55 r16
91w in to mora biti skoz
Sedaj imaš pa to 215 / 45 R17,
87W
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 9:36 am
Napisal/-a dare_kr
Ivan36 je napisal/-a:Iz zimskih 205/55/16 (Dunlop) sem prešaltal na 215/45/17 (Pirelli Zero Nero). Pričakoval sem, da bo avto bolj trd in da bo poraba malenkost višja, ampak ne pa to, kar se mi dogaja sedaj... Pa so isti nosilnotrni razred recimo 205 55 r16
91w 
ker mislim, da si za en nosilnosti razred falil

bolj bi pasalo 215 /50 R 17 V

[/b] razen če daš 225 / 45 R 17

Tvoj je 205 55 r16
91w in to mora biti skoz

Sedaj imaš pa to 215 / 45 R17,
87W
V homologaciji imam vpisane vse 3 navedene dimenzije; 205/55/16, 215/45/17 in 225/45/17. Tudi premer kolesa je popolnoma identičen kot prej, ko sem imel zimske gume. Sicer pa sem imel prej 205/55/16
91H, sedaj imam pa 215/45/17
91Y Kakor vem, je zadnja oznaka za hitrostni razred in tukaj res ne vidim nobenega razloga za moje zgoraj opisane "težave"...
Torej glede tega nisem "falil" nič.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 10:54 am
Napisal/-a zoddimmortal
je vse v redu z centrirnimi obročki ? si dal taprave ?
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 11:19 am
Napisal/-a dare_kr
zoddimmortal je napisal/-a:je vse v redu z centrirnimi obročki ? si dal taprave ?
Centrirnimi obročki? ??
Montažo gum na feltne in centriranje sem opravil pri (velikem) vulkanizerju in tam je bilo vse bp...
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 11:55 am
Napisal/-a monster_d
-=davor=- je napisal/-a:jaz sem tud včeraj menjal pnevmatike, in sem iz 185/55 R15 preklopil na 205/40 R17, tako da se še navajam na obnašanje avta :P
sem pa razočaran, saj sem iz zimeske MICHELIN alpine preklopil na letne Sava intesa, pri katerih imam občutek, da so mehkejše od zimskih, saj se avto bolj ziblje, čeprav je bolj odziven v zavojih
sedaj pa ne vem, me občutek vara ali je res takšna negativna razlika
gume so pravilno napumpane 2,2 spredaj 2,0 zadaj
Sava pac
PRobaj se malo bolj napumpat mogoce bo kaj boljse
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 3:29 pm
Napisal/-a BBoss
Fantje premalo pumpate gume... poskušajte dvignit tlak na 2,6 ali pa na 2,8 spredaj.
Drugače so pa širše gume večino bolj občutlive na kolesnice in neravnine tako, da ni takšno obnašanje nič čudnega.
Objavljeno: Ne mar 16, 2008 7:26 pm
Napisal/-a ludvik
BBoss je napisal/-a:Fantje premalo pumpate gume... poskušajte dvignit tlak na 2,6 ali pa na 2,8 spredaj.
Drugače so pa širše gume večino bolj občutlive na kolesnice in neravnine tako, da ni takšno obnašanje nič čudnega.
Pravilno povedano.
Objavljeno: To mar 18, 2008 4:50 pm
Napisal/-a Moti
BBoss je napisal/-a:Fantje premalo pumpate gume... poskušajte dvignit tlak na 2,6 ali pa na 2,8 spredaj.
Drugače so pa širše gume večino bolj občutlive na kolesnice in neravnine tako, da ni takšno obnašanje nič čudnega.
Se pridružujem. Povečajte tlak in se navadite na tako vožnjo.
Objavljeno: To mar 18, 2008 5:39 pm
Napisal/-a TakelowG
pelji na optiko..... lahko da si že prej imel to nepravilnost, pa so jo stare gume "zakamoflirale".
L.P;Miha