Stran 1 od 1
problemi s turbino?!?
Objavljeno: Po mar 17, 2008 11:00 pm
Napisal/-a pallander
Pozdravljeni!
Imam problem z vw tdi motorjem 90km čipiran na 118km. Pri normalni temperaturi mi je kar naenkrat v 4. prestavi zamorilo motor in obrati so padli na 2000. Ko sem dodal gas ga je samo morilo. Ustavil sem avto. Ugasnil in še enkrat užgal in delal je normalno. Po 20 minutah vožnje se mi je to zopet ponovilo in spet v 4. prestavi. Prva, druga in tretja pa načeloma potegnejo normalno.
Prosil bi vas za nasvete kaj narediti oz. kaj bi bilo lahko narobe.
LP
Objavljeno: Po mar 17, 2008 11:02 pm
Napisal/-a adis
čudno da ti lahko v 4. prestavi kar zamori motor....priklop na vag - pc bo povedal več
Objavljeno: To mar 18, 2008 12:09 am
Napisal/-a abbe
overboost.turbina ti prevec fila,pa ti ga vrze v zasilni program.mau preber po forumu mislm da je blo ze par tem o tem.
Objavljeno: To mar 18, 2008 1:06 pm
Napisal/-a pallander
in če je overboost ga bo pokazal, če priklopim mašino na računalnik?sem gledal nekaj po forumih samo usak drugače reče. je potrebna menjava kakšnega dela ali se da to naštelat z nekim ventilom, ki regulira tlak v turbini?
Objavljeno: To mar 18, 2008 4:15 pm
Napisal/-a bigturbo
pallander je napisal/-a:in če je overboost ga bo pokazal, če priklopim mašino na računalnik?sem gledal nekaj po forumih samo usak drugače reče. je potrebna menjava kakšnega dela ali se da to naštelat z nekim ventilom, ki regulira tlak v turbini?
tako je zaniuč imaš magnetni ventil,kiregulira tlak v turbini in ti ga vrže u zasilni program strošek cca 50eur

Objavljeno: Če mar 20, 2008 6:28 pm
Napisal/-a pallander
peljaj sem avto do mehanika, ki je priklopil motor na računalnik in nemore prit notr zarad čipa....
Objavljeno: Če mar 20, 2008 6:35 pm
Napisal/-a abbe
cipa?kam v racunalnik?a z vag-com ne more notr?
Objavljeno: Če mar 20, 2008 6:44 pm
Napisal/-a Lumpy_
Malo čudno to. Mislim da nebi smel bit čip problem za vag-com.
Objavljeno: Če mar 20, 2008 6:51 pm
Napisal/-a pallander
ja z vag-com nemore prit notr...kao d so tko čip nardil d nemore notr prit.nimam pojma
Objavljeno: Če mar 20, 2008 6:56 pm
Napisal/-a abbe
ke pa so ti delal cip?
Objavljeno: Če mar 20, 2008 7:31 pm
Napisal/-a pallander
ko sem kupil avto je bil že čip notr. mislim pa da pri chiptuning
Objavljeno: Če mar 20, 2008 11:55 pm
Napisal/-a pallander
abbe je napisal/-a:overboost.turbina ti prevec fila,pa ti ga vrze v zasilni program.mau preber po forumu mislm da je blo ze par tem o tem.
kok nej bi se po slovensko reklo temu overboost-u oz. za kaj se sploh gre pr temu?
Objavljeno: Pe mar 21, 2008 12:49 am
Napisal/-a abbe
prevelik tlak turbine.
Objavljeno: Pe mar 21, 2008 12:11 pm
Napisal/-a SIMY001
Senzorji zaznavajo tlak turbine in potem rač. to primerja z obrati motorja,in če nista v mejah ,gre delovanje motorja v varen način-pač to je zaščita motorja da ga ne bi uničil.
Objavljeno: Pe mar 21, 2008 2:45 pm
Napisal/-a pallander
ja kaj pol bi blo možn da je senzor zanič?nov nej bi bil pa okrog 300 eur

Objavljeno: Pe mar 21, 2008 8:51 pm
Napisal/-a pallander
znanec je imel isti problem s tdi motorjem in je spihal turbino ter zamenjal magnetni ventil kar ste že nekateri omenili in sedaj mu dela.
Objavljeno: So mar 22, 2008 2:03 am
Napisal/-a Ziga'sLupo
pejt tja kjer je bil čipan....ti morjo prevert zakaj se gre pa boš vidu
Objavljeno: So mar 22, 2008 11:09 am
Napisal/-a CarInvent
če avto vžge, pomeni, da se da tudi s testerjem priti v motorni računalnik, ker je ta delujoč, in tako ugotoviti, zakaj ti gre avto v zasillni program. Čip tuning tu nima prav nobene veze, ne prepreči ti dostopa s testerjem.
lahko pripelješ k nam pa bomo pogledali podrobneje
Objavljeno: Po mar 31, 2008 5:26 pm
Napisal/-a pallander
pri avtu je počen intercooler...
Objavljeno: To apr 01, 2008 10:04 am
Napisal/-a ronnie
pallander je napisal/-a:peljaj sem avto do mehanika, ki je priklopil motor na računalnik in nemore prit notr zarad čipa....
Če si menjal avto radio je to pogosto težava da se VAG com ne poveže .
Radio ven pa bo mehanik imel dostop