Stran 1 od 1

Rabim pomoč pri ugotavljanju napake

Objavljeno: To mar 18, 2008 12:04 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
Volvo, v40, 1.9d, 115 KM, 2003, 145.000km

Ko se ustavljam recimo pred semaforjem gre takole: tretja, druga, sklopka+bremza, in ko se že skoraj čisto ustavim, začutim da avto malo zatrokira, kot da bi prepozno pohodil sklopko in bi hotu crknt (v blagi obliki ampak moteče), čeprav sm že davno stisnu sklopko preden sm se ustavu, zato vas prosim če kdo pozna to "zadevo" in mi razloži kaj se dogaja z avtom, drgač gre pa v kratkem k doktorju.
Nekej sm brskal, pa niti ne vem kako bi temu reku, zato sm odprl novo temo.
Hvala.
P.S Upam da mi ne bo kdo pametoval da prepozno stisnem sklopko, ker ni res, to se zgodi ko je sklopka že davno stisnjena še preden bi zaradi premalih obratov avto začel trokirat.

Objavljeno: To mar 18, 2008 2:43 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
a res nima noben podobne izkušnje, al pa da bi že slišal kaj takega? meni se tudi čudno zdi, ampak se dogaja, in morm ugotovit kaj je, ker mi gre na živce plus nisem siguren v avto ob vsem tem.
Mogoče sm tudi malo čudno opisal ampak dejansk tko je, ne znam drgač povedat. LP

Objavljeno: To mar 18, 2008 5:34 pm
Napisal/-a TakelowG
če spustiš bremzo ob pritisnjeni sklopki v prvi prestavi in se avto začne premikat, potem je možno da ti je popustla zajla....čeprav malo dvomim v to, ker pol se bi med prestavljanjem sigurno vsaj malo sinhroni oglašali... :?

Objavljeno: To mar 18, 2008 6:00 pm
Napisal/-a abbe
a si kaj gledau kaj se dogaja z obratomerjem ko ti zatrokira a je na "zdravih" okol 800 obratih al kr mau pada pa to

Objavljeno: To mar 18, 2008 7:53 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
Ja obrati ne nihajo in so "zdravi" kot praviš, v mirovanju med 800 in 900, zato tud sprašujem ko mi ni jasno, TakelowG avto nikamor ne leze ob stisnjeni sklopki in spuščeni bremzi, pol bi šel takoj k dohtarju, drgač pa to ne dela ob vsaki vožnji in ob vsakem vstavljanju, ampak na vsako 2., 3. vožnjo pa in je moteče ter ustvarja nesiguren občutek, v glavnem za kaj takega še nikjer nisem slišal in me res zanima.

Objavljeno: To mar 18, 2008 8:44 pm
Napisal/-a sebaveh
Na mojem - enak letnik, motor, le limuzinski model in z manj kilometri - se to tudi kdaj zgodi. Vendar pa ne izrazito. Čuti in vidi se, da vrtljaji padejo iz normalnih 800 nekje na 700, 600, potem pa nazaj na normalo. In to v tistem zadnjem trenutku, takoj ko se ustaviš pred semaforjem. Tudi, če imam v prostem teku, tako da nepopoln izklop sklopke ne more biti vzrok.
S tem se nisem potem nikoli ukvarjal, ker me ni tako motilo, se ne pojavlja pogosto, in motor ne ugasne.
Težko kaj ugibam, lahko bi bilo kaj v dovodu goriva - če pri zaviranju odnese nafto kam naprej, stran od tam kjer bi mogla bit (?). Možno da je kaj na motorčku prostega teka, kakšnem MAF senzorju...
Poskusi poiskat kaj na Renault forumu, ker so si motorji precej podobni. Če ne, pa ti predlagam servis Dumida pri Mariboru, so vredni obiska. ;)

Peugeot 206 - tezave s hladilno tekocino

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 3:29 pm
Napisal/-a Duhec23
Lep pozdrav, prosim pomagajte tudi meni,...in sicer mojemu Peugeot 206 odteka hladilna tekocina in nimam pojma kje,...
(omg, to pisem danes tukaj ze v druge - upam da bo sedaj uspelo, da mi ne bo spet vse skupaj zbrisalo).

Na zaceku par informacij o vozilu:

Znamka: Peugeot
Tip: 206 1,4
Tip motorja: KFX
Leto izdelave: 1998
Moc motorja v kW: 055


P.s. Test in takoj ce uspe, nadaljujem.


Zacelo mi je zmanjkovati hladilne tekocine v ekspanzijski posodi in obcasno mi je javilo STOP, kazalec za temperaturo pa se je za kake 3 sekunde dvignil skoraj do konca gor in nato spet padel dol in ker mi je se malo puscal hladilnik sem se odpravil na uradni servis k Rodexu in so mi tam zamenjali hladilnik, termostikalo in mikro stikalo ce se ne motim, priklopili tudi na racunalnik in sem placal okoli 150 tisoc tolarjev in odsel. Napaka ni bila odstranjena, zato sem vozilo pripeljal se kake 3x in so zopet menjali stikala in priklopili na racunalnik in spet nic bolje, zato sem obupal in nehal hodit na uradni servis,...in ga peljem drugam, tam mi mehanik zdre glavo, brusi itd. in zamenja tudi tesnilo glave, placam, a voda se vedno odtece iz nekje, kje nisem opazil zgleda, da odtece ko se vozilo ohlaja.
* Voda ne odtec vedno, saj se lahko peljem do Portoroza in nazaj v Kamnik in je vse uredu, drugic prevozim samo 2 km in voda izgine.
No in tako grem zopet k drugemu mehankarju in ta mi zamenja cev hladilnega sistema, tista ki gre v oz iz masine pokaze da je preparela (sedaj nova je plasticna) zamenjam se pokrov ekspanzijske posode, a je se vedno isto...

Avto sem peljal ze kakih 10x k mehankarjem zaradi iste tezave, odpravljena je samo tista s temperaturo in STOP lucko, stroski nenormalni, a voda se zmeraj odtece. Kaj bi bilo narobe? Mogoce vodna pumpa, luza je na sovoznikovi strani...

Se Vam ze v naprej zahvaljujem za odgovor.

Stane

P.s. Mehankarjem ni za zaupat.

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 3:35 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
iz hladilnika?...iz termostata(oz.ohišja)? iz posode za hladilno tekočino?

kje je mokro?...mogoče slika?

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 3:44 pm
Napisal/-a HOLLAND
Možno, da vodna črpalka pušča, al pa tesnilo glave???

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 4:12 pm
Napisal/-a Mgajvr
preglej povezave za pečico za ogrevanje kabine med motorjem in kabino.sm že vidu par primerov ko jim je voda ravno tam spuščala

Objavljeno: Če apr 03, 2008 7:48 am
Napisal/-a Duhec23
Ampak, ce bi spuscalo pri povezavi, a nebi potem vedno puscala voda (npr.tudi takrat ko vozilo stoji oz.se ne vozis kak teden in je parkiran) ?

Mogoce kdo ve kako bi lahko ugotovil, ce je zanic vodna crpalka?

Tesnilo glave je zamenjal.

Heh, sem ze krepko preko 200 tisoc tolarjev zmetal za to popravilo, ki pa se vedno ni popravljeno...