Stran 1 od 1
.......................................................
Objavljeno: So mar 22, 2008 3:50 pm
Napisal/-a Robo
....................................................
Objavljeno: So mar 22, 2008 4:09 pm
Napisal/-a abbe
a si se kj zgovarjal z serviserjem k si avto prpelau?si jim omeniu garancijo in to?so se kj zgovarjali?
jaz mislim da bi ti oni moral krit vse stroske,saj jamcijo za prodane rezervne dele in svoje delo.
Objavljeno: So mar 22, 2008 4:18 pm
Napisal/-a Bucko99
Odvisno kaj imaš napisano na računu-droben tisk! Ponavadi veliko govorijo, ko se pa kaj zaplete - takrat se pa z vsemi štirimi branijo

Kakšen avto? Kateri servis??
LP
Objavljeno: So mar 22, 2008 5:03 pm
Napisal/-a lublancan
na rezervne dele maš 1 leto garancije, bli so vgrajeni na pooblaščenem servisu, torej ne bi smelo bit težav
moraš se pa to dogovorit pred popravilom in ne potem, ko je treba plačat račun
Objavljeno: Ne mar 23, 2008 12:04 pm
Napisal/-a dr.otkar
Kar se mene tiče. če nisi taxist in imaš avto za normalno hišno uporabo, po napisanem NIMAJO kaj govorit, edino oprostite ponižno in pridite še kdaj.
Od tega je odvisen Vaš ponovni obisk in prava kvaliteta servisa.
Če ti bojo hoteli nekaj računati, jok brate odpade, nisem jaz kupil china šponarja, marveč ste ga vgradili in prodali Vi, ki vgrajujete samo in samo originalne nadomestne dele , ki po logiki original delov ne smejo crknit.
Saj je brez veze nakladat, boste že napisali po praznikih kakšna je bila reakcija servisa. Z lepo besedo se reši več kot z vpitjem in nesramnim obnašanjem kakšen servis so, kakšen material imajo, mogoče ti bodo glede na napako ki ni njihova krivda (servisa) ampak materiala priznali kašen servis avta v dobro ali pa vsaj popust pri naslednjem obisku ????
Objavljeno: Ne mar 23, 2008 1:14 pm
Napisal/-a _Matej_
Kot vidim robo ni napisal, da mu je po servisu cvilil jermen. Po mojem opozorilu, da se to ne sme dogajat je šel nazaj do mehanika. Pri njem je izvedel da ima avto avtomatsko uravnavanje šponarja in da cviljenje ni tak problem.