Stran 1 od 1

reden servis z dodatki

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 8:05 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Zdravo.

Prevozil sem cca. 20k kilometrov, pa bil verjetno čas za en servis. Kaj točno se menja na 20k kilometrov?
Olje, svečke, filtri - še kaj? Koliko me to stane na original servisu?

Kot dodatek imam pa še dva problema.
Nekaj se sliši pri motorju, kot bi nekaj drgnilo po jermenu, tako čudno kloko-ropotanje (ne znam se izraziti) in to je najbolj izrazito pri mrzlem motorju.
Pa še en problem. Nekaj ruži v menjalniku. Ko stisnem sklopko, pa preneha. Moti me, ker ne vem ali je kaj hudo narobe. Sicer na samo vožnjo ne vpliva. . . .
Kaj bi to lahko bilo - in koliko bi me to stalo.

Se pravi - priblližna cena za običajni servis na toliko kilometrov in če bi dal še to popraviti - šok za denarnico.

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 9:16 pm
Napisal/-a myster
a nimaš knjige, kje ti piše na koliko km kotrolirati eni in drugo.
pa nobedn ti ne more pomagat, dokler ne poveš za kak avto gre oz. osnovne podatke.

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 9:23 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Aha, seveda.
Avto je Hyundai Accent, 2000 letnik, 5 vrat, 1.3 motor, bencinar, prevoženih 100.000 km, servisne knjige nisem dobil ob nakupu. Pred letom in pol je bil menjan zobati jermen, prednji diski.
Zdaj pa ne vem, kaj pride na vrsto?

Objavljeno: Ne mar 23, 2008 11:56 pm
Napisal/-a lisko
olje,filtri,svečke pa po potrebi.... odvisn kdaj so ble menjane na zadnje.
Glede ropotanja pri jermenu je verjetno že španar na koncu..... Glede menjalnika oz. ruženja v prostem teku pa je šel potisni ležaj.

Objavljeno: Po mar 24, 2008 9:46 am
Napisal/-a D.J.ANDY
Lisko - in koliko bi me to približno stalo?

Objavljeno: Po mar 24, 2008 11:56 am
Napisal/-a myster
olje filt, svečke lahko zamenjaš sam, če že hočeš šparat.
za menjalnik je odvisno, ker ni nujn da je potisni ležaj zanič, enako za šponer

Objavljeno: Po mar 24, 2008 2:56 pm
Napisal/-a Primoz_86
Tisto ko v prostem teku slišiš menjalnik ni kriv potisni ležaj, ampak menjalnik. Najbolje da zamenjaš olje, ali pa vsaj preveriš če ga je dovolj. Potisni ležaj se sliši ko držiš sklopko in ne v prostem teku.

Glede ropotanja pri motorju je več možnosti: ležaji alternatorja, vodna pumpa, šponer, če ni bil zamenjan, če je zvok kovinski pa so lahko krivi dročniki.

Objavljeno: Po mar 24, 2008 3:20 pm
Napisal/-a target_practice
Primoz_86 je napisal/-a:Tisto ko v prostem teku slišiš menjalnik ni kriv potisni ležaj, ampak menjalnik. Najbolje da zamenjaš olje, ali pa vsaj preveriš če ga je dovolj. Potisni ležaj se sliši ko držiš sklopko in ne v prostem teku.

Glede ropotanja pri motorju je več možnosti: ležaji alternatorja, vodna pumpa, šponer, če ni bil zamenjan, če je zvok kovinski pa so lahko krivi dročniki.


Za menjalnik bi dodal samo to: Lezaji na oseh.

Objavljeno: Po mar 24, 2008 5:05 pm
Napisal/-a im nobody
potisni ležaj se sliši ko NE držiš sklopke(ler pa na mestu) :!: :!:

Objavljeno: Po mar 24, 2008 5:40 pm
Napisal/-a dnovak24
cena servisa olje+filtri na pooblaščenem servisu je zihr okol 70-80€, pri popoldancu malo manj.

Objavljeno: To mar 25, 2008 4:52 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
No, grem na servis, malo povprašat, kaj bi bilo narobe.
Za cviljenje ni čisto ziher - pravi, da bi bilo potrebno bolj podrobno pogledat. Redni servis bi stal kar precej. Šokiralo me je, ko mi je rekel, da ruženje v menjalniku povzročajo ležaji, popravilo bi pa stalo reci in piše 400€ (pa vedno povejo najnižjo ceno - ker se potem "slučajno" še kaj zraven pririne) - mislim, ne dam toliko denarja za en navaden servis.
Tako, da bom kar odpeljal do popoldanca, pa še to samo za ostale stvari. To ruženje naj pa kar ostane - kolikor bo, pač bo - potem pa nov (rabljen) menjalnik.