Stran 1 od 1
tehnični razlogi za pokvarljivost DCI-jev
Objavljeno: Po mar 24, 2008 10:56 am
Napisal/-a marjan novak
Z moje strani je bila podobna tema že odprta, vendar nismo prišli do bistva problema, zato odpiram novo temo s podobnim naslovom.
Glede na to, da je precej članov tega foruma tehnično nadpovprečno izobrazenih in informiranih, se mi zdi čudno, da še vedno niso razkrite tehnične slabosti prvih DCI-jev.
Edino kar sem po dolgotrajnem brskanju na netu zasledil:
- turbina preblizu izpušnega kolektorja
- EGR ventil se zaradi slabega goriva zablokira, kar ima posledico povišano temperaturo v zgorevalnem prostoru in s tem povišano t. olja, kar v kratkem času pripelje go odpovedi turbine.
LP
Objavljeno: Po mar 24, 2008 11:18 am
Napisal/-a RedBull™
potem pa najboljš,da se turbina montira na sesalni kolektor
nism se mogu zadržat
Objavljeno: Po mar 24, 2008 2:07 pm
Napisal/-a lisko
Če je vse tole res....potem imajo težave s hlajenjem.....
In prav to je bilo govora v takratni odaji..... motorji imajo probleme s hlajenjem. Posledično se počas pregreje,olje postane preredko in ne maže več dobro.... posledice so vsem znane.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 2:32 pm
Napisal/-a FBR
RedBull™ je napisal/-a:potem pa najboljš,da se turbina montira na sesalni kolektor
nism se mogu zadržat
Tale je res malo bosa.
Treba je ločit polovico problemov, ki so jih imeli s šobami, kar pa je bolj malo povezano z turbinami. Torej sta bila dva ločena problema.
Problemi s turbinami naj bi bili (kakor je meni strokovnjak to razlagal, ko sem pred kratkim obnavljal turbino za brez veze...long story), ker mora turbina preveč napora vložit oz. se preveč matra da komprimira zrak na hladni strani turbine. Razložil je nekaj v tem smislu, da je pretok zraka zelo slab in prihaja do prevelkih nihanj in obremenitev na gredi turbine. Kaj je rešitev je vprašanje, tako kot je vprašanje če je to res, kar je rekel, je pa vsaj neka malo bolj strokovna razlaga, kot pa pogovor za šankom o slabem mazanju.
Vem da so turbine crkvale tudi pri ljudeh, ki so bili 1. lastniki, vedno servisirali avto redno, olje in filtri so bili menjani na 15.000 z Elf syntetic 5w-40 oljem in nikoli teranimi ko so bili mrzli ali ugasnjeni vroči... en tak je imel celo smolo, da se mu je zadeva po popravilu ponovila čez 20.000 kilometrov...da se ti odtrga! Torej več kot očitno ni problem v olju, servisih, vzdrževanju, neznanju vožnje TD-ja ampak nekje drugje.
Kaj točno je pa pomojem teško rečt, ker tudi Renaullt ne vem če bi kar tako povedal ali še bolje, če sploh ve kaj je narobe.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 3:16 pm
Napisal/-a target_practice
Vsakdo ki ima turbo motor, in ce mu je do tega da bo zadeva laufala dalj cajta se mora prvo nauciti dve osnovne stvari, kateri sta nevgasaj motorja po forsiranju ali daljsi voznji, in nato na sistem montirati hadilnik olja. To bi bil lep zacetek, a kaj ko so ti avti narejeni za navadne smrtnike, ki pa avto potrebujejo iz tocke A do tocke B, ostalo jih pa niti ne zanima. Retard proof pa vse nemore biti.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 3:24 pm
Napisal/-a batek
Za "zaribavanje" dci-jev pri espacih naj bi bili krivi : rel. prešvoh motor (Weight 1820 kg + dovoljena nosilnost) -> pregrevanje (avtocesta¬+klanec)-> olje nima več zahtevane mazalne lastnosti in pa glavni vzrok naj bi bile premajhne tolerance na ležajih med batnico in glavno osjo, tako v stiku ni več olja ampak kovina na kovino…..in lepo zariba.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 5:28 pm
Napisal/-a Scorp84
Za "zaribavanje" dci-jev pri espacih naj bi bili krivi : rel. prešvoh motor (Weight 1820 kg + dovoljena nosilnost)
Kaj pa kombiji ki imajo po 90-100 konjev, pa poln naložen pa nič ne crkavajo?
Sam sem vozil kombi z prevoženimi z 200k skoz poln, pa po avtocesti poln gasa pa nikoli nič ni crklo.
Tko da teža tukaj ne igra nobene uloge, motor pač dela kokr lahko. Teža ga ne more uničiti. Lahko sklopko, vztrajnik ampak oni so primerno temu narejeni na težo.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 5:32 pm
Napisal/-a im nobody
ma niti pod razno ni kriva teža tle...logično da ne...sej predn pride avto na cesto oziroma ko ga še razvijajo delajo take poskuse na njih da se lahka jokaš

Objavljeno: Po mar 24, 2008 5:51 pm
Napisal/-a target_practice
Kako lahko primerjate kombi in osebno vozilo?
Kombiji imajo za zacetek motorje z vecjo prostornino, drugacnim razmerjem hod bata/velikost bata ipd, vecji navor itd itd.
Teza igra vlogo, saj mora motor premagati to, da nas nekam premakne, v klanc polno natovorjeni, pod polnim gasom, je motor izpostavljen vecjim obremenitvam, kot posledica tega so razna segrevanja ipd.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 6:06 pm
Napisal/-a Scorp84
Vecina kombijev nima vecje prostornine kot navaden avto. Tudi avto je narejen da premaga to tezo. Avto recimo enoprostorec tudi ce mu das prikolico tudi 2 tisoč kilometrov normalno premaga ne da bi se pregrel ob največji vročini. Karkoli že, ti dci motorji vsekakor ima viška moči da se nebi kar tako pokvaril zaradi teže.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 6:25 pm
Napisal/-a FBR
target_practice je napisal/-a:Kako lahko primerjate kombi in osebno vozilo?
Kombiji imajo za zacetek motorje z vecjo prostornino, drugacnim razmerjem hod bata/velikost bata ipd, vecji navor itd itd.
Teza igra vlogo, saj mora motor premagati to, da nas nekam premakne, v klanc polno natovorjeni, pod polnim gasom, je motor izpostavljen vecjim obremenitvam, kot posledica tega so razna segrevanja ipd.
Ma kakšni drugi motorji. V trafikih so obični 1.9 dci 120 KM motorji, kot so v meganih in lagunah,.... in ja... vsi hodi batov,.... bla bla, itd... so enaki, ker gre za identični motor.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 6:46 pm
Napisal/-a batek
Teža in spet rel. velik upor ima vpliv na pregrevanje. (sj pr kombiju se lahko tudi olje pregreje,vendar motor ni občutljiv na spremembo mazalnih lastnosti olja)
Upoštevat je tudi treba da se motorji v kombijih vrtijo za kar nekaj obratov nižje+krajše prestavno razmerje.

Objavljeno: Po mar 24, 2008 6:47 pm
Napisal/-a zupi13
FBR je napisal/-a:target_practice je napisal/-a:Kako lahko primerjate kombi in osebno vozilo?
Kombiji imajo za zacetek motorje z vecjo prostornino, drugacnim razmerjem hod bata/velikost bata ipd, vecji navor itd itd.
Teza igra vlogo, saj mora motor premagati to, da nas nekam premakne, v klanc polno natovorjeni, pod polnim gasom, je motor izpostavljen vecjim obremenitvam, kot posledica tega so razna segrevanja ipd.
Ma kakšni drugi motorji. V trafikih so obični 1.9 dci 120 KM motorji, kot so v meganih in lagunah,.... in ja... vsi hodi batov,.... bla bla, itd... so enaki, ker gre za identični motor.
Res je! Edina razlika je v menjalnikih. To je pa tudi vse...
Objavljeno: Po mar 24, 2008 8:11 pm
Napisal/-a Blinder
Mogoce se kvarijo zaradi varcevanja pri stroskih proizvodnje
Objavljeno: Po mar 24, 2008 8:18 pm
Napisal/-a im nobody
target_practice je napisal/-a:Kako lahko primerjate kombi in osebno vozilo?
Kombiji imajo za zacetek motorje z vecjo prostornino, drugacnim razmerjem hod bata/velikost bata ipd, vecji navor itd itd.
Teza igra vlogo, saj mora motor premagati to, da nas nekam premakne, v klanc polno natovorjeni, pod polnim gasom, je motor izpostavljen vecjim obremenitvam, kot posledica tega so razna segrevanja ipd.
ja sam avto gre skozi 100 takih testov predn gre u prodajo...ne rečem pa če preko dovoljene nosilnosti nalagaš tovor.
Objavljeno: Po mar 24, 2008 8:18 pm
Napisal/-a im nobody
Blinder je napisal/-a:Mogoce se kvarijo zaradi varcevanja pri stroskih proizvodnje
tud to je en razlog ja
Objavljeno: Po mar 24, 2008 9:05 pm
Napisal/-a myster
im nobody je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Mogoce se kvarijo zaradi varcevanja pri stroskih proizvodnje
tud to je en razlog ja
to bi bil najbolj vrjetn razlog.skor vsa podjetja imajo neko taktiko: kako pašteto čim bolje prodat.slišal sem tudi, da zaradi kvalitete goriva, rata dci zelo občutljiv...
Objavljeno: Sr apr 02, 2008 6:57 pm
Napisal/-a pixxel
je pa tudi res, da kombi gre 170 - 180, espace pa kar nekaj več in zato prej ...rukne

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 10:54 pm
Napisal/-a berlonso
stvari ne smejo biti predimenzioniranje ker bi bile predrage. je res da bi to prineslo + pri zaneslivosti, velik - za podjetje pa pri stroških,-je tudi to da nimaš tako tehnično naprednega motorja. za vsak kos moraš upoštevat nek riziko. sej tisti ki delate al pa ste delali strojništvo al pa tisti ki se dobro spoznate veste o čem govorim... je težko to opist
