Stran 1 od 1

Tempomat Toyota Avensis wagon D4-D?

Objavljeno: To mar 25, 2008 8:56 am
Napisal/-a fare
Zdravo,
zanima me če kdo ve kje se nahaja tempomat pri dotičnem modelu vozila?
lp, hvala

Objavljeno: To mar 25, 2008 3:54 pm
Napisal/-a aklan86
Ne razumem najbolje vprašanja. To te zanima za zmontirat ali samo kje je tista obvolanska ročica?

Objavljeno: To mar 25, 2008 5:07 pm
Napisal/-a Skull23
on je najbrž mislil da je to kaka škatlica.

"tempomat" je obvolanska ročica ki se s kabliči poveže na motorno elektroniko.

Objavljeno: To mar 25, 2008 8:18 pm
Napisal/-a fare
Skull23 je napisal/-a:on je najbrž mislil da je to kaka škatlica.

"tempomat" je obvolanska ročica ki se s kabliči poveže na motorno elektroniko.
Hm, mogoče škatlica z čokoladicami?
Ne točno vem kaj je tempomat samo zanima me kje se nahaj ali ima za to posebej ročico, ali je na volanu, ali je pod njim itd... ker če pogledamo različne proizvajalce nikjer ni univerzalnega pravila kje naj bi se tempomat nahajal. Sprašujem za to ker eni prodajalci trdijo da je del opreme tempomat tega pa v resnici ni nikjer. Najbolj je to opazno pri vw avtih kjer se tempomat nahaja v združeni ročki s smerniki. LP

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 10:24 am
Napisal/-a Skull23
V tem primeru pa ti žal ne morem pomagati.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 1:03 pm
Napisal/-a joztom
Tempomat je funkcija motornega računalnika, Bosch, Marelli, Sagem, Renix... Povezan je z električno gas zajlo, torej na klasiki ne dela. Po pritisku obvolanske ročice deluje motor glavne lopute za gas podobno kot štantgas regulator na hitrost vozila do prvega pritiska gasa ali zaviranja. Potem moraš ponovno aktivirati sistem. Torej pogoj je gas na elektriko in ne na zajlo.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 1:25 pm
Napisal/-a abbe
joztom je napisal/-a:Tempomat je funkcija motornega računalnika, Bosch, Marelli, Sagem, Renix... Povezan je z električno gas zajlo, torej na klasiki ne dela. Po pritisku obvolanske ročice deluje motor glavne lopute za gas podobno kot štantgas regulator na hitrost vozila do prvega pritiska gasa ali zaviranja. Potem moraš ponovno aktivirati sistem. Torej pogoj je gas na elektriko in ne na zajlo.


no to tut nebo cisto drzalo.ce vzamemo ksne stare ameriske avtomobile iz 90 mislim da so mel gas na zajlo pa so mel tempomat.pa mislm da pri vw corradotu je tut tko blo.
@fare napise se vw ne pa wv :twisted:
pa se to nekateri VW (novejsi modeli) imajo tempomat posebej ne na rocici za smernike.ali paga imajo na volanu.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 10:00 pm
Napisal/-a aklan86
Lahko ti povem za corolo verso 08 letnik. Pomojem je enako kot na avensisu. Torej na volanu, oz. za volanom na desni strani je ročica, ki se suče z volanom. Bolj pa že težko opišem.

Tukaj če dobro pogledaš ga vidiš nad ključem tista ročica. Malo moraš domišljijo uporabit
http://toyota-stalowawola.pl/img/samoch ... s_gold.jpg

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 10:32 pm
Napisal/-a Skull23
joztom je napisal/-a:Tempomat je funkcija motornega računalnika, Bosch, Marelli, Sagem, Renix... Povezan je z električno gas zajlo, torej na klasiki ne dela. Po pritisku obvolanske ročice deluje motor glavne lopute za gas podobno kot štantgas regulator na hitrost vozila do prvega pritiska gasa ali zaviranja. Potem moraš ponovno aktivirati sistem. Torej pogoj je gas na elektriko in ne na zajlo.


ogromno avtov ima tempomat narejen tako da membrana vleče zajlo od gasa.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 11:53 pm
Napisal/-a fare
aklan86 je napisal/-a:Lahko ti povem za corolo verso 08 letnik. Pomojem je enako kot na avensisu. Torej na volanu, oz. za volanom na desni strani je ročica, ki se suče z volanom. Bolj pa že težko opišem.

Tukaj če dobro pogledaš ga vidiš nad ključem tista ročica. Malo moraš domišljijo uporabit
http://toyota-stalowawola.pl/img/samoch ... s_gold.jpg
Ja,že vido. Malo je neopazna zadeva ampak gre.hvala,konec debate!