Stran 1 od 1

golf IV-zadna havba

Objavljeno: Pe mar 28, 2008 3:35 pm
Napisal/-a ludbe
zanima me kako se da še drugače naštelat zadno havbo da mi nebi tako vn štrlela, na levi strani je čisto lpo poravnana z lučjo na desni strani pa ful štrli vn, pa sm že une gumice na havbi skrču, na levi stani se je havba umaknila lpo not, na desni pa še zmer tko vn štrli [smilie=angry.gif] na sliki ne ne vid tok, v živo bl grdo zgleda
Slika

Objavljeno: Pe mar 28, 2008 4:57 pm
Napisal/-a Ninja333
a nis pomislu da je mogoče problem v luči ;)

Objavljeno: Pe mar 28, 2008 5:05 pm
Napisal/-a ludbe
sm vse že pomislu :D

Objavljeno: So mar 29, 2008 3:12 pm
Napisal/-a alesek86
Kako si pa skrču une gumice na havbi? a niso fiksne? js mam isti problem, samo ne vem, kako naj gumice skrajšam. Mi lahko približno razložiš?

Lp

Objavljeno: So mar 29, 2008 3:27 pm
Napisal/-a ludbe
maš gumico na vsaki strani eno in v tej gumici je notr inbus šrauf, tega odšravfej pa prtisni gumico not al pa potegni vn, po želji, sej boš slišov k boš gumico not porinu k ima take zobčke in zaškrta k premakneš gumico

Objavljeno: So mar 29, 2008 3:30 pm
Napisal/-a alesek86
Am, kje pa je inbus šrauf? a pod gumico? a jo lahko daš dol? kr sm js enkrat probavu dat gumico dol, pa nism upal na silo, da ne bi kaj odlomil...torej mi je ni uspelo dat dol...

a je to tko kot sem napisal, da gre gumica lahko dol?

Lp

Objavljeno: So mar 29, 2008 3:53 pm
Napisal/-a alesek86
Sem najdu...enkrat sem že spraševal na forumu, pa mi niso znali ravno konkretno odgvorit...a se na golfu IV zadna havba lepo zapira al je treba malo bol potisniti, da se dobro zapre? js mam isto malo več placa na desni strani kot na levi in je mogoče zaradi tega potrebno malo bol zaloputniti...a se da havbo sploh kej štelat (s panti mislim)...ker se mi zdijo panti fiksni...

Lp

Objavljeno: So mar 29, 2008 7:18 pm
Napisal/-a ludbe
zadna havba se mora čist lpo zapirat, nč na silo, havba se pa da na pantih mal štelat ker so luknce k držijo havbo mal podolgovate, pa če hočeš naštelat havbo odšravfej unedva šraufa na vsakem pantu pa zotegni havbo mal k seb al pa od sebe, je pa res da se ne da nwm kolk štelat, da se za cca. par milimetov, če bi jo rad naštelov na pantih več kot tok moraš ta podolgovate lukne mal povečat, pa bo ql :D

Objavljeno: Ne mar 30, 2008 12:59 pm
Napisal/-a alesek86
ludbe, hvala za pomoč, bom probu enkrat to nardit, ko bom mel več cajta, pa bom vidu, če bo kej pomagalo. Kaj pa če ne bi bil to razlog, da se havba ne zapira tko lepo, a bi lahko bilo še kaj drugega, npr ključavnica?

Lp

Objavljeno: Ne mar 30, 2008 9:57 pm
Napisal/-a ludbe
no ja lohk tud na klučavnci naštelaš, no na unmu kavlu kamr se ključavnica zahakla, tega pa tko naštelaš ta vzameš uno plastiko na nakladalnem robu dol, ta kavlj je pa pršravfan z dvema torx-oma pa ju odšravfej pol pa poljubno štelej gor al pa dol :D

Objavljeno: So nov 15, 2008 12:29 pm
Napisal/-a alesek86
Zdravo!

Da spet mal oživim temo. Zdej sem pogledu ključavnico in sem opazu, da ima le-ta dvojno stopnjo zaklenjenja (dvakrat zaskoči). Zato se zaklene, če narahlo zaprem vrata, a smerniki ne utripnejo (havba se vidi, da ni dobro zaprta, ampak se je vseen ne da odpret) - to je prva stopnja. Če pa malo bolj butnem havbo, pa se zapre do konca in smerniki normalno utripnejo, ko zaklenem avto. A je to normalno, da ima ključavnica dvojno stopnjo? Zgleda pa tako, da prvič pride do polovice in se zatakne, če pa še bol potisneš ključavnico, se pa do konca zaklene.

Lp

Objavljeno: So nov 15, 2008 12:44 pm
Napisal/-a phoebus
Po mojem to ni "dvojna stopnja" ampak samo varnostni zatič da ti je ne odpre če je ne zapreš kot je treba (oz, če popusti glavni zatič)...saj imajo enako vsa vrata.

Objavljeno: So nov 15, 2008 4:39 pm
Napisal/-a alesek86
@phoebus, hvala za razlago. Sicer pa sem zdej zrihtu vrata, da se normalno zapirajo, kot je že omenil ludbe, da sem prestavil kavelj malo bolj v levo in voila, deluje. Hvala vsem za pomoč, zdej ne bom več loputal z vrati.

Lp

Objavljeno: So nov 15, 2008 5:34 pm
Napisal/-a Mate
Ta "dvojna stopnja" je običajna. Se tudi pri meni enako obnaša.

Objavljeno: So nov 15, 2008 6:33 pm
Napisal/-a sebaveh
Če je avto še nov, oziroma tesnila in guma okoli vrat - potem ta zelo dobro dihta in je vrata težje zapreti, ker zrak ne more nikamor. Sploh pri kombiju generacije T5 je zelo težko do konca zapreti prtljažna in drsna vrata, če niso vsaj šipe malo odprte.
Poskusi pred zapiranjem prtljažnika še odpret vrata, mogoče bo lažje.