Stran 1 od 2

suv ropota

Objavljeno: So mar 29, 2008 9:25 am
Napisal/-a pixxel
imam suv bencin letnik 2000, prevoženih pribl.250.000 km, motor je začel glasneje delati,drugače ja pa vse normalno.le kaj bi to lahko bilo, na pozna se nič na moči,lahko bi celo rekel da klekla?! :oops: :cry:

Objavljeno: So mar 29, 2008 10:02 am
Napisal/-a esem
Suvov je malo morje, katerega imaš ti?
Kaj pomeni "klekla" - klenka morda? Ventili za nastavit?

Objavljeno: So mar 29, 2008 12:47 pm
Napisal/-a rini
Ne sme povedeat, ker mogoče ga bo prodal in ne bi bila to dobra reklama za kupca.

Objavljeno: So mar 29, 2008 12:52 pm
Napisal/-a Bezi
a je mogoče 16 ventilc? :roll:

Objavljeno: So mar 29, 2008 1:07 pm
Napisal/-a GorazdO
kleklanje - lahko so dročniki (oz. hidravlični odmikači ventilov; napolnjeni so z motornim oljem, včasih se zapackajo in potem ropotajo - slišat je podobno dizlu)

Zamenjaj znamko, tip olja,... če niso znucani, bo mašinka utišala. Če so preveč zapackani, se jih da očistit,... če so znucani pa pač menjava.

Objavljeno: So mar 29, 2008 1:07 pm
Napisal/-a FBR
rini je napisal/-a:Ne sme povedeat, ker mogoče ga bo prodal in ne bi bila to dobra reklama za kupca.
:roll:



Mogoče če bi vsaj povedal tudi ali si pregledal nivo olja, ali si tak kot znanec, ki se je vozil kar nekaj časa s premalo olja (še slišal je da nekaj ropota), dokler ni avto zaribal.


Vsaj neke osnove podaj, kaj je zaen model, kaj si že pregledal, kdaj servis,.....

Objavljeno: Ne mar 30, 2008 9:27 am
Napisal/-a pixxel
avto je nissan terrano II , bencin 2.4 , 12 V ,olje je bilo menjano lani, prav tako svečke in filtri.Klenkalo je že lani ,vendar samo če sem bil na dolgih turah in to res samo občasno in zelo kratek čas.

Objavljeno: Ne mar 30, 2008 7:25 pm
Napisal/-a nebivedu
Na koliko časa menjaš olje?

Objavljeno: Po mar 31, 2008 7:33 pm
Napisal/-a pixxel
lani sem menjal, naredil sem 8.500 km :shock:
me res zanima, če ima olje ,tako vlogo - mislim glede glasnosti motorja, ne rečem za dizle :P
še mogoče kakšno mnenje, preden grem na servis ;)

Objavljeno: Po mar 31, 2008 7:41 pm
Napisal/-a sorento
Olje ima vlogo pri glasnosti motorja, sploh če ga je premalo ;) , ni važno ali je dizel ali bencinc oba rabita olje :P . Glede na to koliko kilometrov ima mašina, ti lahko kar pošteno žre olje ali pa olje kje pušča, zato najprej preveri da imaš dovolj olja v mašini, ker drugače če ti ribne, ga lahko samo še na odpad odpelješ :twisted: .

Objavljeno: Po mar 31, 2008 7:53 pm
Napisal/-a pixxel
olja je dovolj in mi ga niti ne žre :-P

Objavljeno: Po mar 31, 2008 10:05 pm
Napisal/-a nebivedu
Katero olje pa daješ v avto?
Sam za terenca s 400.000km prevoženimi uporabljam liqui molly grafitno olje z dodatkom MOS2. Cena je 32 evrov za 5 litrov, je pa sive barve, tako da zgleda kot da bi rabljeno olje dajal v mašino. Se pa grafit pozna na mašini in ta še vedno lepo deluje.

Objavljeno: To apr 01, 2008 6:51 pm
Napisal/-a pixxel
vsekakor vredno razmisleka.
sedaj je bilo olje MAGNATEC :?:
v četrtek grem k mehaniku, mu bom omenil, se oglasim ;)

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 6:38 am
Napisal/-a nebivedu
Ja če si tzo dajal notri, potem je lahko tudi to izvor vseh problemov. Namreč nekatera olja dobro delujejo (imajo dobro viskoznost) samo 7 do 8 tisok čilometrov, potem pa ratajo zanič in jih je treba menjat. Sicer niso to zanič olja, ampak vseeno jih je treba bolj pogosto menjat.

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 7:11 am
Napisal/-a Bor
Pa ne pozabi, da ma olje tud časovno menjavo ne sam po kilometrini. Ponavadi je xxkm ali 1 leto ( tanovi 2 leti)

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 3:59 pm
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:Ja če si tzo dajal notri, potem je lahko tudi to izvor vseh problemov. Namreč nekatera olja dobro delujejo (imajo dobro viskoznost) samo 7 do 8 tisok čilometrov, potem pa ratajo zanič in jih je treba menjat. Sicer niso to zanič olja, ampak vseeno jih je treba bolj pogosto menjat.


Tole je dobro opazno pri jeepu.. interval menjave ima na 4000-8000 km.....in pri 7000km je pritisk olja začel nevarno padat..... ob menjavi se je vrnu v normalo.

Glede na povedano bi pa tudi jaz rekel, da je nekaj okrog ventilov.

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 6:34 pm
Napisal/-a pixxel
upam, da je res le olje, mehanik (po telefonu) pravi, da ventili niso, ker so baje samonastavljivi :?
hvala, vsem za informacije - upam, da bo jutri vse jasno, ker bom najbrž prišel na vrsto pri mehaniku :cry:
mogoče še kakšen dober serviser , iz izkušenj - posebej za terence! ;)

Objavljeno: Sr apr 02, 2008 7:53 pm
Napisal/-a GorazdO
še 1x: dročniki. Menjaj znamko, tip olja; če ni preveč zapacano, pomaga.

Overall - naj te ne moti preveč; daj radijo bolj naglas :D

Objavljeno: Če apr 03, 2008 6:16 pm
Napisal/-a pixxel
bil pri servisu in mehanik potrdil, da so dročniki.
poizkusili bomo najverjetneje z drugim oljem , potem pa mogoče z menjavo dročnikov :?
še enkrat hvala vsem, gorazdO pa sploh :D
sprašujem se le kaj to pomeni dolgoročno gledano za motor,namreč še dolgo ne mislim prodajat ;)

Objavljeno: Če apr 03, 2008 7:02 pm
Napisal/-a GorazdO
načeloma nič posebnega; razen če je znamka (ali tip motorja) "nagnjen" k zgodnji obrabi dela ki drsa po odmični gredi. Ko bodo dovolj obrabljeni jih pač menjaš. Načeloma ni drago.
Redno menjaj olje in oljni filter... pa je.

za boljšo predstavo: http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/ ... dravli.htm

pogooglaj še za: "hidraulic lass adjuster", "hidraulic lifter",...