Napisal/-a bizgec So apr 05, 2008 10:08 pm
Sem prebral na forumu od pugijev-ga večkrat berem,ker,kot sem reku,sem mel pežoja.Jaz sigurno ne bi menjal vztrajnika,ker je to dnar proč vržen.Enkrat sem bil na servisu na Vrhniki-sem šel mimo in se ustavil(Seliškar).To ni tisti ob glavni cesti(modri lev),ampak manjši,ko greš na zadnjem semaforju(proti domu) desno in mimo šole kar naprej in je na desni.Na dvigalu so imeli popolnoma enak avto,kot je bil moj-celo barve iste.Avto je namreč crknil na cesti,ker mu je odpovedala sklopka.Prevoženih je imel več kot 450.000 km! Zlomilo je fedre v lameli(kot ponavadi),sicer ni bila toliko zrabljena.Vztrajnik so sicer zamenjali,ker je bilo vse zdrto,ampak ni bilo potrebe.Avto pa je bil služben(Industrija usnja Vrhnika),kar pomeni,da ga verjetno ni vozil samo en šofer.Sicer z njim ni bilo težav-tako mi je zatrdil serviser,ki je avto dobro poznal.
Mislim,da zamenjava z navadnim vztrajnikom potegne za sabo druge težave-predvsem pri speljevanju.
Zakaj si menjal turbino? Pošlji mi tel.št.na zs-ko boš u Tminu se lahko slišva.Bova poslušala še našga,da boš vidu,če je isto.
V glavnem-vsi taki vztrajniki po določenem času dajejo tak glas od sebe-pride malo lufta. Bizgec