Stran 1 od 2
Kako ugotovit mrtvo točko na gredi
Objavljeno: To apr 08, 2008 8:44 am
Napisal/-a zogobrc
Imam problem pred časom sm že pisal sm menjal na parih avtih zobate jermene.
Tu imam pa zdj problem res da dam lahko na oznake. sam se vseeno bojim da nebo ok.kako bi točno ugotovil če je vse v mrtvi točki oziroma fazi:)
Objavljeno: To apr 08, 2008 8:57 am
Napisal/-a novak
Če so oznake nimaš kaj komplicirat ,ker je to 100% ziher.Če pa nimaš oznak,oziroma jih ne najdeš pa si z izvijačem sam označi preden vzameš jermen dol. Na katerem avtu sploh menjuješ?
Objavljeno: To apr 08, 2008 10:05 am
Napisal/-a zogobrc
Reno megane 1,6 98letnik
oznake so samo na jermenicah na ohišju jih ni videt .sm že poskusil varijanto oznake na jermenicah in oznake na jermenu,Ampak zdj avto noče vžgati
Objavljeno: To apr 08, 2008 10:25 am
Napisal/-a novak
Sedaj ti je najlažje da vzameš prvo svečko ven not pa daš izvijač in počasi vrtiš motor naprej tako dolgo dokler ni izvijač v najvišjem položaju.Ko se začne spuščat si že preko zgornje mrtve točke.Poglej če ni na menjalniku kak porov skozi katerega bi se videle oznake na vztrajniku.Če ni si sam označi.potem pa vzemi dol pokrov na glavi motorja in nastavi na četrtem valju odmično gred tako da bo sesalno ventil odpiral izpušni pa zapiral.V tem trenutku morata oznaki na vztrajniku pokrivati,če pa se ne pa prestavi jermen in avto mora vžgat!!
Objavljeno: To apr 08, 2008 10:34 am
Napisal/-a TUNING_BOY
auto data
Objavljeno: To apr 08, 2008 1:44 pm
Napisal/-a zogobrc
kaj mi pomaga auto data sm vse načožil naračunalnik......
pa zahtrva neke kode.Neda se zrihtat:)
Objavljeno: To apr 08, 2008 2:16 pm
Napisal/-a čare
kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.
Objavljeno: To apr 08, 2008 2:55 pm
Napisal/-a lisko
Če normalno obrača in nič ne ruži.....pol si verjetn samo vžig falil.
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:00 pm
Napisal/-a zogobrc
normalno verga avto tko kot si napisal.
Kako pa nj pol vžig naštelam?
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:13 pm
Napisal/-a zogobrc
čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.
nism js reku da sm nariso oznake na jermen!
na jermenu so tovarniške oznake to sm mislil!
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:23 pm
Napisal/-a BoBeR52
čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.
Kot si reku,na vztrajniku morajo bit oznake
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:37 pm
Napisal/-a zogobrc
BoBeR52 je napisal/-a:čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.
Kot si reku,na vztrajniku morajo bit oznake
ja to je ja sam kaj pa za zgorjo gred za ventile kaj pa tisto????
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:45 pm
Napisal/-a HOLLAND
Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podre, pa kako se spet skup sestavi... Pol pa jamra, da mu cuka pa kuha pa nikamor ne gre pa kaj vem kaj vse.
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:51 pm
Napisal/-a BoBeR52
zogobrc je napisal/-a:BoBeR52 je napisal/-a:čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.
Kot si reku,na vztrajniku morajo bit oznake
ja to je ja sam kaj pa za zgorjo gred za ventile kaj pa tisto????
Tisti gredi za ventile se reče odmična gred.Nevem kako bi ti razložu mogu bi vidt kako zgleda ta mašina ampak kukr sm renaulte rihtal so mel skor vsi neke vrste "blokado" da si zaustavil odmično gred in s tem seveda dal motor v fazo..Glej tudi po tem da mora biti prvi valj na vžigu.Zdej kr sm ti jst pisal velja vsaj za nekak novejše motorje,tega pa kot sm že reku bi mogu vidt d bi ti povedal lepše.. :P
Pa vseeno se tut jst strinjam s tem da bo bolj če zapelješ mehaniku ker poviti ventili (če že niso) le niso tko pocen

Objavljeno: To apr 08, 2008 3:52 pm
Napisal/-a zogobrc
HOLLAND je napisal/-a:Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podere, pa kako se spet skup sestavi...
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.
Nič slabega nisi povedal stem.
Počasi se daleč pride če sm stalnko kaj druga pošlihtal bom še pa to:Sj se pa itak celo živlenje učimo!
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:56 pm
Napisal/-a BoBeR52
zogobrc je napisal/-a:HOLLAND je napisal/-a:Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podere, pa kako se spet skup sestavi...
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.
Nič slabega nisi povedal stem.
Počasi se daleč pride če sm stalnko kaj druga pošlihtal bom še pa to:Sj se pa itak celo živlenje učimo!
Že ampak ne serjemo evrov da bi se učili take stvari..Saj to je prav da se nečesa lotš sam in delaš do konca samo vseeno nebi rabu razdirat doklr nebi bil 100% da je motor v fazi
Ker če prav razuem si dal ti jermen dol,novega gor zdaj pa nisi zihr d je motor v fazi? :P
Objavljeno: To apr 08, 2008 3:59 pm
Napisal/-a HOLLAND
Saj vem pa nisem in ne misli tebe osebno ampak hočem rečt, da me kdaj kdo prau razjezi, ker je prau očitno, da se mu niti približno ne sanja kako stvar zgleda pa bi se lotu generalko delat.
Objavljeno: To apr 08, 2008 4:02 pm
Napisal/-a zogobrc
BoBeR52 je napisal/-a:zogobrc je napisal/-a:HOLLAND je napisal/-a:Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podere, pa kako se spet skup sestavi...
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.
Nič slabega nisi povedal stem.
Počasi se daleč pride če sm stalnko kaj druga pošlihtal bom še pa to:Sj se pa itak celo živlenje učimo!
Že ampak ne serjemo evrov da bi se učili take stvari..Saj to je prav da se nečesa lotš sam in delaš do konca samo vseeno nebi rabu razdirat doklr nebi bil 100% da je motor v fazi

Ker če prav razuem si dal ti jermen dol,novega gor zdaj pa nisi zihr d je motor v fazi? :P
Nebom več kometiral.
niti besede več nenapišem
Objavljeno: To apr 08, 2008 4:23 pm
Napisal/-a target_practice
Potem se pa odstrani z foruma, ker neki biser inteligence glih nisi.
Objavljeno: To apr 08, 2008 5:12 pm
Napisal/-a Žiiga
Ja boh pomagej, kaj ma pa vžig, če daš ti prov motor v fazo, potlej se tut vžig ujema, sej ga ma preko senzorja mrtve točke. Po vsej verjetnosti si fazo sfalil.
Fazo pa ujameš tako, da se cahn na zobniku odmične gredi (zgoraj) ujema s cahnom ozr črtico na alu ohšiju pokrova ventilov. Spodaj pa je prav tako cahn. In če ne najdš cahnov na ohišju, imaš po vsej verjetnosti cahna na zobatem jermenu, in če tadva ujameš je pravtako dobro
