Stran 1 od 1
[Clio2] Regulator prostega teka - menjava
Objavljeno: Če apr 10, 2008 2:04 pm
Napisal/-a -tomi-
(R Clio 2 1.4 8v 75KM benc. l.2000)
pozdrav!
na netu sem našel sliko regulatorja prostega teka za moj avto in glede na prvi pogled ne zgleda komplicirana stvar za vgradit, res pa je da pojma nimam kje in kako globoko v motorju je zadeva nameščena.
...ker nimam ravno dveh levih rok in marsikatero manjšo stvar na avtu zamenjam sam me zanima ali je menjava regulatorja prostega taka stvar ki jo lahko opravim sam ali rabim avto peljat na servis? kje je ta zadeva? in ali je potrebna kaka kalibracija po menjavi?
Hvala za pomoč!
Objavljeno: Če apr 10, 2008 6:38 pm
Napisal/-a Black_Racer®
To lahko sam menjaš je ćist easy,nimaš kj zajebat

Objavljeno: Če apr 10, 2008 7:17 pm
Napisal/-a -tomi-
ja? ok, kje pa najdem tale čudež?
Objavljeno: Če apr 10, 2008 7:23 pm
Napisal/-a target_practice
NA sesalnem delu, v blizini lopute, se pravi tam kjer imas gas zajlo. V vecini premierov ga drzita dva torx vijaka tko da brez teh klucev bo tezko slo

Je pa priporocljivo ko se menjas njega, da das dol komplet loputo in spucas vse, ker ti vecinoma crknejo zaradi nabiranja saj.
Objavljeno: Pe apr 11, 2008 8:21 am
Napisal/-a -tomi-
target_practice je napisal/-a:NA sesalnem delu, v blizini lopute, se pravi tam kjer imas gas zajlo. V vecini premierov ga drzita dva torx vijaka tko da brez teh klucev bo tezko slo

Je pa priporocljivo ko se menjas njega, da das dol komplet loputo in spucas vse, ker ti vecinoma crknejo zaradi nabiranja saj.
...mam torx izvijače, no pol pa očitno nadaljevanje mojega vprašanja glede na tvoj odgovor, kako zahtevno pa je snet in spucat loputo? to se dela kako? spiha, obriše z mokro krpo/ščetka?
...najlepša hvala!!!!

Objavljeno: Pe apr 11, 2008 9:06 am
Napisal/-a joztom
Odpne se kontakte, paziš, da odmakneš jeziček in ne odlomiš konektorja. Snameš motorček prostega teka. V majhni skodelici ga namočiš v tekočino za čiščenje fergazerjev. Predvidevam, da ultrazvočnega čistilca iz Hoferja za 30€ nimaš. Nato zadevo po pol ure vzameš ven in spihaš ter obrišeš z mehko cunjo. Zadeva se sama kalibrira in tudi stalno miga. Vklaplja jo kombinirano stikalo na loputi, nekateri mu rečejo potenciometer, ko zapreš gas se odpira ali zapira do predvidenega prostega teka, cca 750 RPM. Včasih ne pomaga čiščenje. Tudi bi bilo zanimivo vedeti, zakaj hočeš to menjati, ali zatika, ali crkava?
Objavljeno: Pe apr 11, 2008 9:12 am
Napisal/-a -tomi-
serviser me je opozoril da regulator prostega teka hrešči (in res), v kabini se ga ne sliši zunaj pa če pozorno poslušaš slišiš ....žžžžžžž žžžžžžžžžžžžžžžž žžž.... če pa poslušaš pod havbo pa itak, no in baje pravi oz. verjetno se je kak zobček v motorčku odkrušil, serviser prav da ni krize dokler dela in če me zvok ne moti da pač nej pustim ....samo meni res ni želja da kje na kaki poti v minhen ali milano zadeva crkne - me pa zvok ne moti. ...hvala za vso pomoč!
Objavljeno: Pe apr 11, 2008 9:27 am
Napisal/-a pugi405
Če ti ta stvar odpove, potem ti avto "trokira" na minimumu ... po domače povedano...

Objavljeno: Pe apr 11, 2008 9:49 am
Napisal/-a mišek
Mam jaz isti motor in me ravno zdaj nekaj zeza ta motorček. Sem bil zraven ko se je mehanik zajebaval z njim. Je pa ugotovil, da ni problem v motorčku ampak v kablu, ker ko je menjaval sklopko je rekel, da zgleda, da je nekje stisnilo žico in ne dobi štroma. Mi skoz gori lučka za elektroniko in pod malo večjimi obrati laufa pa pri mrzlem vžigu mu je treba malo pomagati z gasom, da se spravi v pravi ritem. Še grem enkrat nazaj, da mi to zrihta.
Do njega prideš najlažje, če je dvignjen. Je nad desno polosevino.
Objavljeno: Pe apr 11, 2008 11:23 am
Napisal/-a extreme N
si bom sposodil temo. mene zanima v kolkih primerih pomaga ce ga samo scistis. na servisu so mi rekli d je sel falit, smo ga ze 3x resetirali, trenutno dela ze 3 tedne, ampak imam obcutek da bo s5 "crknu" in bo motor na 3k obratov laufu.
hvala
Objavljeno: Pe apr 11, 2008 11:40 am
Napisal/-a joztom
Pri Copex je ene 40€.
Objavljeno: Pe apr 11, 2008 1:44 pm
Napisal/-a Ivan36
Evo glih včeraj to očistil se že pozna pri vožnji motor bolj potihem teče in lepo potegne dela za cca 40min. Gre se pa za Xantia 1.8i Jaz sem to naredil z motor sprejem deluje v 5 do 10min. odvisno kaj čistiš pol sem pa vse z zrakom spihal in je ko nov prej pa je bil vse črn in zamaščen in veliko prahu je bilo okol tega ,ropotal pa še ni tako, da sedaj dela bp. Mislim pa ,da se tudi prej dvigne

kar pa sploh ni slabo.
