Stran 1 od 2

CLIO Storia 16V-crkuje mi med vožnjo

Objavljeno: So apr 12, 2008 3:23 pm
Napisal/-a zbanana
Živjo,

na forumu sem nova, niti nisem avtomobilsko preveč podkovana, zato prosim za razumevanje, če se bom kaj hecno izrazila.

Pred mesecem dni sem kupila rabljenega Cliota Storio 1.2 16V, letnik 2006. Garancijo imam do julija 2008. Prodajalec mi je zatrjeval, da je Clio v odličnem stanju, sama pa imam probleme že od takrat in sicer s tem, da se mi med vožnjo zamori motor toliko, da ne gre nikamor več. Avto začne ugašat, nogo imam na plinu do konca in se mogoče odzove čez nekaj časa, takrat potegne do fula, ali pa se tudi ne in mi ugasne. Avto sem imela v tem času že trikrat na popravilu, prvič so ga priklopili na računalnik, ki jim ni nič pokazal in so mi menjali en čip-rekli, da so avto sprobali, da se vredu vozi, ko sem ga sama odpeljala mi je začel delati isto, kot pred popravilom. Drugič so mi menjali loputico pri dovodu goriva-avto se še vedno obnaša enako, oni pa pravijo da z avtom ni nič narobe, ker računalnik nič ne pokaže. Moram povedati, da avto nagaja še bolj takrat kadar je dež, ni pa pravila na koliko km začne to početi. Lahko se zjutraj odpeljem do Lj, pa bo to počel celo pot, popoldne pa nazaj in ne bo niti enkrat. Ne vem po kakšnem ključu se to dogaja. Je imel kdo kdaj enake probleme? Mene je že pošteno strah iti na cesto, ker sem v tem tednu imela trikrat veliko srečo, da nisem bila udeležena v nesreči. Avto se mi je dvakrat dobesedno ustavil sredi križišča pri speljevanju iz stranske na glavno cesto-in nisem mogla nikamor(motor je sicer bil v teku, ampak je tak oblutek kot da komaj diha, niti se ni hotel premakniti ob dodajanju plina ), samo čakala sem, da bo gas zagrabil. Enkrat sem pa na hitri cesti nekoga skoraj fasala v rit, ker se kljub njegovem divjem žmrkanju nisem mogla umakniti-zaradi iste zadeve (avto neha dihati, pa po nekaj časa končno vdihne in spelje).
Moj serviser mi pravi da z avtom ni nič narobe, ko ga oni sprobajo, jim baje tega ne dela, niti jim rač. ne pokaže (imam dejansko občutek-baba ne znaš vozit). Sama pa vem da je nekaj močno narobe in sedaj ne vem, ali me nateguje uradni serviser, ker ve, da imam garancijo samo še do julija, ali pa se dejansko nič ne pokaže in ne vejo kaj bi lahko bilo.

Mi lahko kdo pomaga in svetuje kaj narediti?

Objavljeno: So apr 12, 2008 3:39 pm
Napisal/-a c.o.b.
na tvojem mestu bi se močno pogovoru s serviserjem in jim amgar pustu avto 2 dni da vidjo da je res neki narobe. če bojo še zmeri zatrjeval isto, pol pa inšpekcijo poklicat...

Objavljeno: So apr 12, 2008 3:43 pm
Napisal/-a zbanana
c.o.b. je napisal/-a:na tvojem mestu bi se močno pogovoru s serviserjem in jim amgar pustu avto 2 dni da vidjo da je res neki narobe. če bojo še zmeri zatrjeval isto, pol pa inšpekcijo poklicat...


:( Avto sem imela vsega skupaj dva tedna tam. Edino po menjavi loputice so me poklicali še takoj isti dan.

Objavljeno: So apr 12, 2008 3:49 pm
Napisal/-a DIrk
zbanana je napisal/-a:
c.o.b. je napisal/-a:na tvojem mestu bi se močno pogovoru s serviserjem in jim amgar pustu avto 2 dni da vidjo da je res neki narobe. če bojo še zmeri zatrjeval isto, pol pa inšpekcijo poklicat...


:( Avto sem imela vsega skupaj dva tedna tam. Edino po menjavi loputice so me poklicali še takoj isti dan.


vsekakor pelji avto še na drug servis, jim povej kaj in kako, potem pa boš vidla kaj ti bojo nardil

Objavljeno: So apr 12, 2008 4:04 pm
Napisal/-a target_practice
Napaka je nekje, to da pa jim racunalnik nic nepokaze, pomeni samo to da je slab serviser, in da se noce potruditi. Zamenjaj delavnico. Napaka je lahko elektricne narave, lahko pa da je tudi nekaj z dovodom goriva. LAhko da je avto v preteklosti bil vpleten v prometno nesreco in je nekaj poskodovano od racunalnika do kakega kratkega stika ali kaj podobnega. Na pamet bo tezko nekaj dolociti.
Ali se pri konstantni voznjo kaj dogaja z njem? izgubi moc na moment, cukne ali je to samo pri speljevanju?

Objavljeno: So apr 12, 2008 4:42 pm
Napisal/-a RS-sport
zbanana je napisal/-a:
c.o.b. je napisal/-a:na tvojem mestu bi se močno pogovoru s serviserjem in jim amgar pustu avto 2 dni da vidjo da je res neki narobe. če bojo še zmeri zatrjeval isto, pol pa inšpekcijo poklicat...


:( Avto sem imela vsega skupaj dva tedna tam. Edino po menjavi loputice so me poklicali še takoj isti dan.


svetujem ti, da ustrajaš da se napaka v času garancije odpravi, ker potem se verjetno bo rešila, ko boš ti plačnica ;) kje pa si ga imela dva tedna na servisu :shock: lahko na Pm sporočiš, če ne želiš javno :!:

Objavljeno: So apr 12, 2008 5:48 pm
Napisal/-a zbanana
target_practice je napisal/-a:Napaka je nekje, to da pa jim racunalnik nic nepokaze, pomeni samo to da je slab serviser, in da se noce potruditi. Zamenjaj delavnico. Napaka je lahko elektricne narave, lahko pa da je tudi nekaj z dovodom goriva. LAhko da je avto v preteklosti bil vpleten v prometno nesreco in je nekaj poskodovano od racunalnika do kakega kratkega stika ali kaj podobnega. Na pamet bo tezko nekaj dolociti.
Ali se pri konstantni voznjo kaj dogaja z njem? izgubi moc na moment, cukne ali je to samo pri speljevanju?


To se dogaja pri konstanti vožnji, ne samo pri speljevanju. Med konstantno vožnjo ga začne kar pobirat, obrati mi grejo na minimum, brzina mi začne pojenjevati, medtem ko jaz držim gas do konca. Prime mi čez nekej časa, takrat pa potegne do daske-me nalepi na sedež.

Objavljeno: So apr 12, 2008 6:13 pm
Napisal/-a coffa06
Po moje je vžigalna tuljava, to se pogosto dogaja na twingotih 1.2 16v, cliotih 1.2 16v in 1.4 16v, vsi trije pa imajo isto tuljavo. Na servisu bodo zavlačevali, dokler bo garancija potekla, potem pa bodo čudežno odkrili napako, čeprav je strošek okrog 100 eurov. Lp

Objavljeno: So apr 12, 2008 6:43 pm
Napisal/-a Ivan36
coffa06 je napisal/-a:Po moje je vžigalna tuljava, to se pogosto dogaja na twingotih 1.2 16v, cliotih 1.2 16v in 1.4 16v, vsi trije pa imajo isto tuljavo. Na servisu bodo zavlačevali, dokler bo garancija potekla, potem pa bodo čudežno odkrili napako, čeprav je strošek okrog 100 eurov. Lp


Jap in Thalia isti problem 1.4i 16v motor letniki 03 dalje menjaj vse 4 dokler je v garanciji ker je pol ena okol 250€ :shock: :D :-P z delom he.

Objavljeno: So apr 12, 2008 9:49 pm
Napisal/-a Žiiga
cinšpula :) Toj tok pogost pr teh 16v motorjih, de je že težko de ne gre. K gre ena gre druga in to se nadaljuje dokler se vse ne zamenajo :P

Objavljeno: So apr 12, 2008 9:55 pm
Napisal/-a RS-sport
Žiiga je napisal/-a:cinšpula :) Toj tok pogost pr teh 16v motorjih, de je že težko de ne gre. K gre ena gre druga in to se nadaljuje dokler se vse ne zamenajo :P


ima 1.2 16 v motor :P

Objavljeno: So apr 12, 2008 9:59 pm
Napisal/-a Scorp84
Preden greš spet na servis, vzemi enga sovoznika, njemu kamero v roke in snemajta kaj se bo dogajalo z avtom. Pol pa še zamenjite vloge, takrat ti še serviser ne bo reku da ne znaš voziti.
Pol povej še serviserju da imaš vse skupaj posneto, če ne bo popravljen do garancije.Pa še poteku garancije imaš še zmeraj dokaz niso popravili. Takrat tudi mal zagrozi z odvetnikom itn...

Objavljeno: So apr 12, 2008 10:06 pm
Napisal/-a zbanana
Cinšpula? A je to enako kot tuljava :oops:? Kaj pa lahko naredim, da me bojo nehal nategvat, če je to res to?

Objavljeno: So apr 12, 2008 10:11 pm
Napisal/-a mihhec
jst sm imel clia 1.2 16V z enakimi problemi kot ti. Na servisu so isto priklaplali na računalnik pa ni nič pokazal. Menjali so ene čipe desetkrat pa avto še zmeram isto delal. Potem ga pa nisem hotel nazaj dokler niso uštimali,zamenali so pol motorja da je avto normalno delov,ampak seveda pod garancijo. Potem sem ga pa enostavno prodal,ker nism hotel met opravka več s tem avtomobilom :D

Objavljeno: So apr 12, 2008 11:06 pm
Napisal/-a sinesport
mogoce je razdelilna kapa na motorju k daje elektriko men je honda tut ugasevala tako pa niso vedli kaj je.pa so mi tut pumpo menjali za brezveze pol pso pa ugotovili da je to

Objavljeno: So apr 12, 2008 11:07 pm
Napisal/-a sinesport
razdelilna kapa je ki daje elektriko

Objavljeno: Po apr 14, 2008 9:06 am
Napisal/-a coffa06
sinesport je napisal/-a:razdelilna kapa je ki daje elektriko

Vžigalna tuljava je namesto razdelilne kape, zato njen avto nima razdelilne kape.

Objavljeno: Po apr 14, 2008 9:17 am
Napisal/-a Energetik81
Jao kakšne pišete!
Tuljavo imajo vsi bencinarji, da se sploh lahko ustvari visoka napetost. Le namesto platin in razdelilne kape je sedaj elektronika.

Sicer pa @zbanana - pelji avto najprej na drug servis, vsekakor pa vztrajaj da ti zrihtajo avto pred potekom garancije!

Objavljeno: Po apr 14, 2008 10:31 am
Napisal/-a W3s7_S1D3
zbanana, dobrodošla med "ljubitelji" Renaultov.
Podoben problem sem jaz imel na Cliu 1.2 16V. Avto je med vožnjo crkoval, ni več vžigal. Na servisu sem ga imel vsak teden, čez celotno poletje (kolkrtolko vreden servis se nahaja ca. 40-50km od mene. Sedaj izračunajte stroške). Vsakokrat mi govorijo, da računalnik nič ne pokaže, enkrat mi vmes mi dotočijo tekočino za šipe (čeprav je bila polna) in zamenjajo žarnice (sploh ni nobena pregorela), skratka, samo da plačaš.
Vsi mi tudi priporočajo, da naj zamenjam vžigalno tuljavo. Na koncu je nisem in tudi hvalabogu da je nism.
Ker tudi mehanikom počasi ni bilo več jasno kaj bi blo narobe, smo se zmenili da zamenjamo računalnik (avto ni bil več v garanciji). In glej ga zlomka. Od menjave računalnika se mašinca vrti tako kot bi se morala že od vsega začetka.
Stroški: 150.000 sit za računalnik + nekaj kar so nam zaračunali, ker so nekaj morali (menjava žarnic, tekočina,...) + stroški bencina,... Cifra na koncu ni ravno lepa.

Serviserjem pa ne se pustit, ker zaračunajo vse živo. Avto imajo za popravt v garanciji!

Re: CLIO Storia 16V-crkuje mi med vožnjo

Objavljeno: Pe okt 26, 2012 6:08 pm
Napisal/-a McBobo
zbanana je napisal/-a:Živjo,

na forumu sem nova, niti nisem avtomobilsko preveč podkovana, zato prosim za razumevanje, če se bom kaj hecno izrazila.

Pred mesecem dni sem kupila rabljenega Cliota Storio 1.2 16V, letnik 2006. Garancijo imam do julija 2008. Prodajalec mi je zatrjeval, da je Clio v odličnem stanju, sama pa imam probleme že od takrat in sicer s tem, da se mi med vožnjo zamori motor toliko, da ne gre nikamor več. Avto začne ugašat, nogo imam na plinu do konca in se mogoče odzove čez nekaj časa, takrat potegne do fula, ali pa se tudi ne in mi ugasne. Avto sem imela v tem času že trikrat na popravilu, prvič so ga priklopili na računalnik, ki jim ni nič pokazal in so mi menjali en čip-rekli, da so avto sprobali, da se vredu vozi, ko sem ga sama odpeljala mi je začel delati isto, kot pred popravilom. Drugič so mi menjali loputico pri dovodu goriva-avto se še vedno obnaša enako, oni pa pravijo da z avtom ni nič narobe, ker računalnik nič ne pokaže. Moram povedati, da avto nagaja še bolj takrat kadar je dež, ni pa pravila na koliko km začne to početi. Lahko se zjutraj odpeljem do Lj, pa bo to počel celo pot, popoldne pa nazaj in ne bo niti enkrat. Ne vem po kakšnem ključu se to dogaja. Je imel kdo kdaj enake probleme? Mene je že pošteno strah iti na cesto, ker sem v tem tednu imela trikrat veliko srečo, da nisem bila udeležena v nesreči. Avto se mi je dvakrat dobesedno ustavil sredi križišča pri speljevanju iz stranske na glavno cesto-in nisem mogla nikamor(motor je sicer bil v teku, ampak je tak oblutek kot da komaj diha, niti se ni hotel premakniti ob dodajanju plina ), samo čakala sem, da bo gas zagrabil. Enkrat sem pa na hitri cesti nekoga skoraj fasala v rit, ker se kljub njegovem divjem žmrkanju nisem mogla umakniti-zaradi iste zadeve (avto neha dihati, pa po nekaj časa končno vdihne in spelje).
Moj serviser mi pravi da z avtom ni nič narobe, ko ga oni sprobajo, jim baje tega ne dela, niti jim rač. ne pokaže (imam dejansko občutek-baba ne znaš vozit). Sama pa vem da je nekaj močno narobe in sedaj ne vem, ali me nateguje uradni serviser, ker ve, da imam garancijo samo še do julija, ali pa se dejansko nič ne pokaže in ne vejo kaj bi lahko bilo.

Mi lahko kdo pomaga in svetuje kaj narediti?


In kakšen je bil razplet zgodbe ter kaj je bil vzrok? Namreč imam natanko iste simptome na Clio-tu 2 1,2 l.2002.