Stran 1 od 2
Pravilno čiščenje rje in barvanje?
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 12:53 pm
Napisal/-a GoGo
No, kot sem že omenil smo pred kratkim za sestro kupili accenta,
pri katerem je treba sanirati rjo na zadnjih pragovih. Zaradi pomanjkanja časa je
avto nekaj časa stal, zdaj pa sem se lotil popravil...Ko sem razmontiral zadnji
del in zdrgnil stran rjo, sem ugotovil, da pločevina ni ražrta, rjavi le zgornji sloj.
Zadevo sem pošlifal in zbrusil, tako da je pločevina sedaj čista.
Sedaj pa me zanima, kako zadevo zaščititi in kakšen je postopek barvanja...Predvidevam, da gre nekako tako:
1.golo pločevino zaščitim z osnovno barvo
2.čez nanesem kit in pobrusim
3.pobarvam z barvo (nekje sem zasledil, da se da lahko barva po kodi v sprej?)
4.pobarvam z lakom...
Prosim za mnenja in nasvete, na tem področju sem totalen laik...
Zanima me še, kje v ljubljani ali okolici, se da zmešat barvo in da jo dajo v
sprej, kje se dobi lak, kit in kako ta kit izgleda...
BTW, ne gre se nevem kako za estetiko, tako da se ne bom obremenjeval
z nekimi prehodi, gre se predvsem za to, da ne bo takoj naprej rjavelo...
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 1:08 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
ves material lahko dobiš v Mavrici na Tržaški (nasprot štromarskega faxa)
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 1:10 pm
Napisal/-a Žiiga
No skratka, ko imaš pripravljeno površino (očiščeno do čistega pleha) jo najprej z nitrotom očisti. ko se posuši čez nanesi temelno 2k barvo. Se pravi se mešata dve komponenti. Čezenj naneseš kit, ki ga lahko dobiš v manjši tubi (npr merkur) od IMPA-e, ki bo zate verjetno ravno pravšnji. Po barvo se lahko napotiš v ljubljani v mavrico v črnuče, ugodno... tudi v sprej varianti

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 1:11 pm
Napisal/-a GoGo
Kaj pa postopek, je tako kot sem napisal ok?
A bi blo pametno pred osnovno barvo zadevo premazat še sa kakšnim protikorozijskim premazom? Ferosan ste odsvetovali...
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 1:19 pm
Napisal/-a lisko
Kot so že povedali..... pobrusiš do golega pleha, naneseš osnovno barvo....skitaš in prebarvaš. Iz mojih izkušen se ferosan ne obnese..... nekateri ga sicer zagovarjajo..... ampak ko sem sam delal sem nekje premazal s ferosanom.... nekje pa ne... in kjer je blo premazano s ferosanom je rjavelo dalje.... kjer pa ni blo pa ni.
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 1:21 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
a je nujno dat osnovno pred kitom?....ker ko sem delal clean havbo sem zašvasal,pobrusil....kit gor..pa pol osnovno pa končno barvo gor?....pa nič ne rjavi ne nič zdei
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 1:42 pm
Napisal/-a lisko
yugo_tuning je napisal/-a:a je nujno dat osnovno pred kitom?....ker ko sem delal clean havbo sem zašvasal,pobrusil....kit gor..pa pol osnovno pa končno barvo gor?....pa nič ne rjavi ne nič zdei
Nekak naj bi blo nujno..... ker osnovna barva je lih zarad vezave kovine-barve.
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 1:51 pm
Napisal/-a Žiiga
no da ne bo pomote. Temelna pa osnovna barva sta dve različni zadevi. Temelna je tako kot je lisko napisal vezava kovina barva, osnovna ima funkcijo podlage, da ko nanašaš barvo ne pride do kasnejših lis oziroma odstopanj v niansah

Objavljeno: Ne apr 13, 2008 2:06 pm
Napisal/-a Airborne
V Mavrici v Črnučah ne mešajo barve v sprej, delajo pa to v MaxMeier na Fužinah blizu Modrega Leva. Cena namešane barve v enem spreju je 15EUR.
lp
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 5:17 pm
Napisal/-a black
Brez temeljne se dela.
Na gol pleh direkt kit,čez kit pa šprikit-konc komedije
Ni pogojev da rjavi.
Objavljeno: Ne apr 13, 2008 6:08 pm
Napisal/-a GoGo
Hvala vsem, upam da bom ta teden najdu kaj cajta in da zrihtam..
Objavljeno: Po apr 14, 2008 9:08 am
Napisal/-a paskvale
black je napisal/-a:Brez temeljne se dela.
Na gol pleh direkt kit,čez kit pa šprikit-konc komedije
Ni pogojev da rjavi.
× 1.9 (pogoji za rjavenje pa žal ostajajo)
Objavljeno: Po apr 14, 2008 11:08 am
Napisal/-a skeey
Go Go,
Ti lahko daš kar direkt kit, pa pol špric kit, čez pa pol barvanje, za same lise pa je bolj pomembmbo da ne prebrusiš špric kita.
Sej drgač to ti drži ene 2 leti pol bo pa spet udarlo ven.
Drugače pa obstaja en premaz, ki se spoji z rjo, prej je bila neka ameriška zadeva, sedaj sem pa zasledil, da to proddaja tudi Wurth, ko naneseš čez nekaj časa rata tam kjer je rja čisto vijola barve.
Spric kit pa najdi kaj boljšega kot IMPA, ker tisto je trdo za brusit, sej obstaja dosti boljših špric kitov, MaxMeier ima sigurno boljšega.
Pa kupi še tesnilo maso in zadaj za robcem dobro zaščiti da ne bo ti kmalu udarlo ven.
Drgače pa za stalo nešitev, kar je bilo rjastega odrzat proč pa novo privarit gor

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 11:34 pm
Napisal/-a Primoz_86
lisko je napisal/-a:Iz mojih izkušen se ferosan ne obnese..... nekateri ga sicer zagovarjajo..... ampak ko sem sam delal sem nekje premazal s ferosanom.... nekje pa ne... in kjer je blo premazano s ferosanom je rjavelo dalje.... kjer pa ni blo pa ni.
Iste izkušnje imam jaz. Pred dvemi leti sem saniral rjo na avtu. Tam kjer sem s ferosanom malal že vse ven tolče, tam kjer pa sem le zbrusil in pobarval pa še vedno drži

Objavljeno: Če apr 17, 2008 12:31 pm
Napisal/-a Ivan36
E pa še jaz, moram streho pobarvat na novo se je lak čisto napihnil okol drče za sanke ene 7 cm okol po celi dolžini in širini ,Break sedaj moram odstraniti dvignjeno in napihnjeno barvo kako daleč od poškodbe moram iti, da bo vredu??? Kako pol vse dobro narediti? Postopek?
Objavljeno: Če apr 17, 2008 12:55 pm
Napisal/-a kixs
Moras it tako dalec, da ni nikjer vec rje. Navadno sele potem vidis , ko brusis. Postopek sanacije je enak kot je ze opisan v tej temi.
Morda samo opomba:
Ko gres barvat s pravo barvo (koncno), moras pobarvat celoten del karoserije, ker drugace ostanejo robovi pri nanosu nove barve. Navadno tudi nimas cisto enakega odtenka barve in se to dodatno pozna.
Se pravi, ce popravljas streho, moras na koncu celo presprejat. Seveda je tudi odvisno od tega kako pedantni ste in ce vas to sploh moti.
lp
Objavljeno: Če apr 17, 2008 1:50 pm
Napisal/-a Ivan36
No super saj sem nekaj tudi lakiral z pištolo v Slovenijalesu lakirnica pa me zanima, ker pač bolj malo rabim a naj kupim električno pištolo za barvanje ali eno SATA za do 150€ ? Te smo v fabrki imeli pa so odlične za vsak dan za hobi pa mislim, da jo ne rabim? Moram pa itak celo streho pol pihnit, ker je tudi od ptičjih kakcev flekasta
E pa še to na temno zeleno barvo najraje ptiči kakajo

Objavljeno: Ne maj 11, 2008 5:32 pm
Napisal/-a bobsaap
A je kak štajerc (Maribor ali okolica) tukaj, ki bi mi bil pripravljen malo pomagati pri takšnih opravilih?
Objavljeno: Ne maj 11, 2008 6:39 pm
Napisal/-a da hype
bom kar v tej temi samo nekaj vprašal. menjal bom zadnje robove in me zanima, če je bolje dati gumo preko notranjega roba blatnika kot je bilo orginal ali je bolje brez. Sem slišal že različne predloge da je bolje to in ono, največji problem teh gum je vlaga in ostala nesnaga, ki se nabirajo v tej gumi. Kaj pa če bi z čim namazal notranji del gumice ki pride na pločevino, da nebi notri prišla vlaga. kaki so vaši predlogi ?
LP
Objavljeno: Ne maj 11, 2008 8:37 pm
Napisal/-a lisko
kixs je napisal/-a:Moras it tako dalec, da ni nikjer vec rje. Navadno sele potem vidis , ko brusis. Postopek sanacije je enak kot je ze opisan v tej temi.
Morda samo opomba:
Ko gres barvat s pravo barvo (koncno), moras pobarvat celoten del karoserije, ker drugace ostanejo robovi pri nanosu nove barve. Navadno tudi nimas cisto enakega odtenka barve in se to dodatno pozna.
Se pravi, ce popravljas streho, moras na koncu celo presprejat. Seveda je tudi odvisno od tega kako pedantni ste in ce vas to sploh moti.
lp
Ne rabiš barvat celga dela.....najdi v tovarni znanja moj post kjer sem opisal kako se barva posamezni del avta ( pomagaš si s kančkom kartona). Je pa res da se pol vidi drugi odtenek.... ampak če se še tu potrudiš in dobro spoliraš se še to ne vidi več.