Stran 1 od 1

Renault 5 1.4 Five problem

Objavljeno: Po apr 14, 2008 10:36 pm
Napisal/-a bam88
Torej mam en problem oz kr vec


Ko recimo speljem iz mesta mi avto piska med tem ko drzim na plin.. slisi se kot bi recimo poslusal turbodizle.. ampak ko pridem enkrat na ene 50km/h ta piskanje preneha. Pol drugi problem je ko vozim normalno in umirjeno in ko nogo dam iz plina se mi avto zacne zaganjat.. kot bi hotu cukat. obcutek je tak kot bi me en v rit brcal oz suval.

pol opazam da ko je masina mrzla ima veliko vecjo moc in lepse pospeske kot pa ogreta masina.


Pol nasledn problem je da pri polen zasuku volana se slisi brnenje.. kot bi mel recimo pokvarjeno servo pumpo za servo volan (kar seveda nimam servota).. in ne gume ne ripsajo v pleh.

Objavljeno: To apr 15, 2008 3:26 pm
Napisal/-a lisko
Glede vožnje....... verjetno je v frgazerju zaskočla loputa za zaug.....mrzel rabi več goriva ter lepše gre.....toplega pa zaliva in se zaganja....

Glede brnenja pa bo verjetn že kak homokinetični zglob pri kraju ali pa manšete dol pa podmazat.

Objavljeno: To apr 15, 2008 7:11 pm
Napisal/-a bam88
kaj lahko naredim da to zrihtam? in kaksne so posledice lahko ce tega ne zrihtam?

Objavljeno: To apr 15, 2008 9:20 pm
Napisal/-a lisko
Posledice prvega verjetno velika poraba.....posledice drugega pa odtrgana polos.....

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 5:32 am
Napisal/-a bam88
u mater.. kaj naj nardim da mi nebo odtrgalo polos?

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 8:47 am
Napisal/-a Žiiga
jah homokinetičn zglob gre v primeru de ni zadost namazan, se prav posledično ti je šla vrjetn manšeta in so v zglob pršle smeti, prah... Torej podri zglob, ga spucaš z špiritom, napacaš z mastjo, novo manšeto gor... zglob na polos, manšeto prtrdiš potlej le še polos nazaj gor pa se lah pelš :)

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 3:22 pm
Napisal/-a lisko
Mislim pa da za petko tud ne bo neki strošek in problem dobit novi zglob....pa maš mir vsaj 200.000 če znaš vozit ali pa še več...

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 5:24 pm
Napisal/-a bam88
ni zglob :D guma je dejansko rajsala ob pleh. sm zdj sprobal z original feltnami pa se lepo zavija.

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 5:50 pm
Napisal/-a lisko
Pol pa prej prever ne pa da zavajaš :D :D

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 7:24 pm
Napisal/-a bam88
sm preveril ko sem gume gor deval in sem bil preprican da ne ripsa.. dans sm pa gledov gume so pa poribane.. no uglavnm tadrug problem z zaganjanjem pa se zmeri ostaja.

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 9:19 pm
Napisal/-a Godward
bam88 je napisal/-a:ni zglob :D guma je dejansko rajsala ob pleh. sm zdj sprobal z original feltnami pa se lepo zavija.


:lol: :lol:

lisko se pa matra pa študira kaj bi blo :P

Objavljeno: Po jul 07, 2008 10:43 pm
Napisal/-a bam88
Noben neve v cem bi bil problem motorja?

Znaki so:
Cuka mi
Poraba je velka
Mori mi motor ko pohodim gas do konca (ko pohodim gas v drugi prestavi mi motor zamori totalno in ne gre nikamor ko se pa obrati zvisajo pa dobu nazaj moc)

Peljal sm ga k mehankarju in je reku da so zabasane dize.. a me je poslal potlej se na tester oz k mehankarju za frgazarje. On mi ga je dal na tester in ugotovil da je zanic racunalnik. Sem menjal racunalnik 1 tedn je blo mejckn bol (ampak ne velik) po enmu tednu mi je pa spet zacel cukat na veliko in morit masino. Kaj bi lahko to blo? Kje nej iscem problem?

Hvala za pomoc in odgovore

Objavljeno: Po jul 07, 2008 11:01 pm
Napisal/-a Primoz_86
Za začetek preveri vakumski regulator vžiga pri razdelilni kapi. Če snameš cevko morajo obrati past, če ne padejo je zanič. To sicer velja za starejše fiatove mašine, sam ima tudi petka ta regulator.

Če to ne reši problema preveri naslednje:
Tipalo temperature motorja, lambda, regulator tlaka goriva ki se nahaja v ohišju lopute ("fergazerju", je pod pokrovčkom s tremi torx vijaki). Še filter goriva zamenjaj

Preveri še, če ti v ohišju filtra termostat pri vročem motorju loputo preklopi na mrzel zrak, to bi znalo bit vzrok za pomankanje moči in porabo

Objavljeno: To jul 08, 2008 3:42 pm
Napisal/-a bam88
aha bom probal.. hvala za info