Stran 1 od 1

Smrdi (sklopka) pri vzvratni vožnji v hrib

Objavljeno: To apr 15, 2008 6:30 am
Napisal/-a C5
Živjo
pri normalni vzvratni vožnji v strm hrib mi nekaj grozno zasmrdi po zažganem. Lamela je bila menjana pred 22.000 km. Smrdi po zažgani zavorni oblogi oz. oblogi na lameli. Ko pa vozim v isti hrib s polnim avtom naprej, pa ne smrdi nič. Sklopka ne drsi, niti ne zdrsuje. Tudi če se ustavim in speljem v ta hrib naprej ne smrdi - smrdi le pri vzvratni vožnji v strm hrib.

Kakšen namig, nasvet ?

LP

Objavljeno: To apr 15, 2008 6:37 am
Napisal/-a Black_Racer®
Vozi pa hitreje v hrib :P
Sj to normalno ;)

Objavljeno: To apr 15, 2008 1:23 pm
Napisal/-a sašo5
..lamela se "kuri" oz. jo sam kuriš_nogo s sklopke dol(tudi ko v "rikverc" voziš).....

Objavljeno: To apr 15, 2008 7:26 pm
Napisal/-a C5
sašo5, saj ne misliš, da vozim vzvratno z nogo na pedalu sklopke, ali pač ?

LP

Objavljeno: To apr 15, 2008 7:32 pm
Napisal/-a fifi
Ravno to misli. :lol:

Objavljeno: To apr 15, 2008 9:27 pm
Napisal/-a HOLLAND
Ne vidim ralike v delovanju sklopke v vzvratni vožnji ali v vožnji naprej, tko, da ne vem zakaj bi ti jo kurlo samo vzvratno.
BTW kolko pa voziš v rikverc? Ker če rabiš rikverc samo za obračat avto, za kar je pomoje rikverc namenjen nevem če bi ti zakurlo sklopko.

Objavljeno: To apr 15, 2008 10:02 pm
Napisal/-a Žiiga
Sklopka se itak v vsakem primeru vrti v isto smer, al je to rikverc al pa kera od prestav naprej. Tko de kaj bi blo kle drgač...

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 12:16 am
Napisal/-a vilijem
Moja ideja zakaj vohaš sklopko z vožnjo vzvratno.

V vsakem primeru je sklopka v hrib bolj obremenjena in mislim, da èe jo bolj obremeniš (se pravi strmi hrib) bo vsaka spustila nekaj vonja, zakaj pa se voha samo ob voznji v vzvratno, pa je mogoèe zato, ker imas prezraèevanje na zaèetku avtomobila in ko greš ritensko, se ta vonj pomika v prednji del avtomobila (oz motornega prostora) oz tja kjer ti zajema zrak za zraèenje kabine.

No seveda pa lahko da sploh ne vohaš sklopke ampak vohaš izpuh :) zopet enako z zajemanjem zraka na zaèetku avtomobila, ko voziš ritensko.
Jaz ce ne izklopim zracenja voham izpusne pline ob jutrih ker vecinoma najprej zapeljem ritensko iz parkirišèa, vsi pa vemo kako skodljivi so izpusti ko so avti (kataloizatorji) neogreti :)


Lahko me kdo popravi, ampak jaz si razlagam tako.

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 6:48 am
Napisal/-a C5
V vsakem primeru je sklopka v hrib bolj obremenjena in mislim, da če jo bolj obremeniš (se pravi strmi hrib) bo vsaka spustila nekaj vonja, zakaj pa se voha samo ob voznji v vzvratno, pa je mogoče zato, ker imas prezračevanje na začetku avtomobila in ko greš ritensko, se ta vonj pomika v prednji del avtomobila (oz motornega prostora) oz tja kjer ti zajema zrak za zračenje kabine.

Smrdi tudi še kakšno minuto po tem, ko ustavim. Smrdi iz motornega prostora. Zrak za zračenje kabine jemlje izpred vetrobranskega stekla in ni možno , da bi se zajel zrak iz motornega prostora.

No seveda pa lahko da sploh ne vohaš sklopke ampak vohaš izpuh :) zopet enako z zajemanjem zraka na začetku avtomobila, ko voziš ritensko.

V tem primeru bi smrdelo tudi, ko stojim za delujočim avtom, pa ne smrdi.

Jaz ce ne izklopim zracenja voham izpusne pline ob jutrih ker vecinoma najprej zapeljem ritensko iz parkirišča, vsi pa vemo kako skodljivi so izpusti ko so avti (kataloizatorji) neogreti :)

Če vozim vzvratno po ravnini ali blagem klanci ne smrdi.


Lahko me kdo popravi, ampak jaz si razlagam tako.



LP

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 11:08 am
Napisal/-a hribko
živjo
saj če boš predensko obremenil sklopko,jo boš tudi zavohal
da pa potm ko avto ugasneš,še nekaj časa smrdi je pa tk logično
saj če doma na štedilniku kaj prismodiš in ga izklopiš,še potm tud nekaj časa smrdi!
a ne?
pač sklopka je bol obremenjena če greš vzratno v klanec,kot pa predensko!

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 1:32 pm
Napisal/-a Energetik81
Nič ni bolj obremenjena, če greš ritensko! :?
Vrti se točno v isto smer in na njej je isti navor (pri enakem klancu). Po mojm mu smrdi, ker gre nazaj in mu ventilator potegne notr smrad, pri vožnji naprej, pa ga zračni tok odnese pod avtom nazaj.
Sicer se pa to lohk zgodi samo, če voziš z drsečo sklopko. Če pedal spustiš do konca in je z njo vse v redu nima kaj drsat tudi pri max obremenitvi, saj je dimenzionirana za pripadajoči motor.

LP

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 3:50 pm
Napisal/-a hribko
prenosi za vzratno prestavo so drgač nastavleni ko pa naprimer za prvo prestavo!!!!
in zato lažje obremeniš sklopko rikverc kot pa predensko!vzratna prestava je hitrejša od prve prestave in je posledično tudi slabša!!!!!!
naj obremeni sklopko predensko mu bo tudi prsmrdelo v avto! LP

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 3:54 pm
Napisal/-a hribko
energetik
lahko je popolnoma nova sklopka,pa bo smrdelo oz jo boš zavohal če jo preveč
obremeniš,pa je čist vseeno a greš predensko al pa rikverc!!!!!!!!

Objavljeno: Po apr 21, 2008 8:58 am
Napisal/-a Energetik81
Ne bi reku, sklopka mora biti dimenzionirana na max navor motorja in če spustiš pedal, nima kaj zdrsovat tudi pri polnem gasu in max navoru.
Kar se tiče vzvratne prestave pa mislm da je malenkost daljša kot prva, to ne bi smelo dosti vplivati.
Po mojm gre bl za to, da vzvratno vozimo ponavadi počasneje in velikokrat z drsečo sklopko.

lp

Objavljeno: Po apr 21, 2008 9:11 am
Napisal/-a hribko
ja maš prav saj zato jo pa zavohaš,če bi pa to počel predensko bi bla pa ista težava,vem ker smo včasih(ko smo še bol trep bili)gume žgali,nismo sam gum žgali ampak lamelo v sklopki tudi :)

Objavljeno: Po apr 21, 2008 12:52 pm
Napisal/-a C5
Po tečnarjenju na servisu so zadevo preizkusili na bližnjem klancu in po preizkusu brez besed menjali komplet sklopko.
Po menjavi ne smrdi več.
Nisem niti vprašal, kaj je bilo narobe, saj tudi plačati ni bilo potrebno. :D

LP

Objavljeno: Po apr 21, 2008 1:04 pm
Napisal/-a hribko
no pa si odpravil težavo(vrjetno je bila že bol slaba lamela)
to se mi vredu zdi da ti ni bilo potrebno plačati :D
še se najdejo pošteni servisi :) :) :) :)