Stran 1 od 2

HONDA PRELUDE 2.2VTEC - PROBLEM Z TEMPERATURO

Objavljeno: To apr 15, 2008 6:06 pm
Napisal/-a Dragan Klep
Lep pozdrav

Obračam se, na vas z sledečim problemom!!

Menjali smo motor v hondi prelude 2.2vtec. Motor je isti, a pojavil se je problem z nihanjem temperature.

Menjali smo motor, hladilnik motorja, termostat, pregledali in menjali cevi, pregledali senzorje.

Dogaja se pa naslednje: ko se vozim, vse normalno, temperatura na polovici, ventilatorji se vklapljajo, oba namreč.

Zgodi se naslednje, ko se vozim, cca 20min do pol ure, in se ustavim na križišču, temperatura naraste na 3/4 in po slabe pol minute pade nazaj na polovico in, če bi stal na mestu, bi se zopet dvignila za eno črtico in spet padla nazaj.

Motor ima 140000 km prevoženih
Voda ne izteka, ni niti mastna, poraba olja je normalna, na 5000km cca pol litra.

Kaj bi to lahko bilo??

Prosim za nasvete


HVALA vsem ze vnaprej

Objavljeno: To apr 15, 2008 7:20 pm
Napisal/-a HOLLAND
Očitno se ti termostat tako odpira. Ko se zapre ti temperatura rahlo naraste, ko se odpre ti spet pade.

Objavljeno: To apr 15, 2008 8:09 pm
Napisal/-a gregga
tako kot je nad mano napisal...problem bo z termostatom !

Objavljeno: To apr 15, 2008 8:11 pm
Napisal/-a abbe
po vsej verjetnosti ni original?

Objavljeno: To apr 15, 2008 10:36 pm
Napisal/-a jojbl
a je hladiln sistem zihr dobr predihan?

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 8:57 am
Napisal/-a Dragan Klep
huh, tukaj je še kr nekaj zanimivosti

ko se je menjal termostat, se je namesto 94 vgradil 84 stopinjski, ce to sploh obstaja, se sam sprasujem, ker mi to ne sede najbolj, al pa me mehanikar okol prnasa.

Ce je hladilni sistem dovolj predihan, ne vem povedet, lahko pa mi kdo pove kako naj to sam izvedem, da bom se preprical, vem sicer priblizno kako to naredit, a bi vseeno rad se kako mnenje kaksnega mojstra ki se bolj spozna.

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 1:03 pm
Napisal/-a fičfirič
predihati sistem je enostavno.zrak se nabira na najvišji točki sistema, kjer je ponavadi tudi na kaki manikoti (cevi) kak ventilček da spustiš ta zrak ven.To naredi pri ugasnejnem motorju pa tudi kdaj kasneje ko se bo zrak ki se je drugje po motorju skrival spet nabral.Glej da bo vode vedno dovolj.

Objavljeno: Sr apr 16, 2008 1:16 pm
Napisal/-a nebivedu
Termostat ni pravi - zamenjaj ga. Termostat daj kar original, ker drugače boš mašino uniču, ker so prevelike temperaturne razlike.

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 10:50 am
Napisal/-a Dragan Klep
Termostat zamenjan, zamenjano termostikalo, pregledane cevi, pregledan hladilnik, a problem se vedno ostaja.

Kaj bi lahko se naredil???

menjava vodne pumpe mogoce, ali morda prezracit??

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 10:57 am
Napisal/-a Primoz_86
Najprej prezrači, poglej če imaš čep na cevi ki gre na pečko v kabino. Ko je motor dobro segret odtisni tisti čep dokler ne začne voda teč ven. Pa v ekspanzijski imej dovolj vode.

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 11:02 am
Napisal/-a f.taunus
Vodna črpalka.

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 12:19 pm
Napisal/-a rover416
lahko je stikalo katero prekasno vklapla ventilator.to je blo pr men.k je isto nihala temperatura,ko je motor stal je rasla.ko sm se vozu je padlo

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 12:48 pm
Napisal/-a ta_pravi
...recimo, da ti drži med vožjo števček od vode na 80 stopinj mal je odstopanj gor dol.
pol pa k se ti ustaviš pa si na mestu pa itak naraste voda na 100 stopinj pa upali vetilator pa se spet ohladi...in ko se začneš ti spet vozit pa ti spet lepo pade števček na tm okol 80 stopinj(odvisno od termostata)

do kje tebi pade ta števček med vožnjo?

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 1:22 pm
Napisal/-a svadreb
Ker praviš, da je med vožnjo vse OK, gre smatrati, da je tudi termostat v redu, saj se lepo odpira in vročo vodo spušča v hladilnik, kjer se zaradi pihanja zraka skozi reže hladilnika ohladi.

Ko se ustaviš tega pihanja zraka zaradi vožnje ni več in zato temperatura naraste. Tu bi se morali vklopiti ventilatorji in pihati zrak v hladilnik. Tebi se sicer vklopijo, ampak prepozno, zato ti temperatura naraste.

Iz tega gre sklepati, da termostikalo, ki vklaplja ventilatorje ni pravilno, saj vklopi pri previsoki temperaturi. Tega zamenjaj in po logiki bi moralo delovati pravilno.

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 2:16 pm
Napisal/-a Dragan Klep
zanimivo ja, ceprav mi je mehanik te stvari menjaval, pa napaka ostaja.

imam v mislih, da bom predenj sploh grem sam kaj delat, poskusil se prej menjat mehanika, ker mi je itak sumljiv!!!!

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 2:23 pm
Napisal/-a TriCikl
Mogoč pa olje ni vredu. Men se je to dogajal dokler nism olja menju. Mogoč pa v temo brcam pa sm takrat še kej menju pa se ne spomnem ker je blo to 2 leti nazaj.. :D

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 2:33 pm
Napisal/-a Voith
a se tut original oba ventilatorja vklapljata?

pr vecini avtov se za hladit vodo vklaplja samo eden, ko prizges klimo se prizgeta pa oba.

sicer pa to da se motor bolj segreje ko stojis na mestu je cist normalno. ce ti ventilator prepozno vklaplja je kriva pa elektronika in ce mas oba ventilatorja zvezana skupej naknadno je mogoce v tem trik.

drgac pa, s kaksnim razlogom je dal 84C termostat not namest pac predpisanga?

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 3:06 pm
Napisal/-a nebivedu
Voith, s kakšnim namenom daš manj stopinjski termostat v avto?

Če je glava počena ali pa če je dihtunga zanič, da se prej odpre in da ne pride do tako velike temperature. Vsaj ponavadi to mehaniki počnejo.

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 8:47 pm
Napisal/-a Dragan Klep
heh, ni ne dihtunga hin, ni ne glava pocena, motor je suh, olja ne zre, tudi voda ne zginja, tudi kadi ne avto, laufa lepo, le to nihanje, ne vem no, laufata pa oba venta, ceprav sta zvezana posamicno vsak na svoj konektor, tako da tezko kaj, da bi kdo delal kaksne brike, to sem pogledal ze sam.

ne vem no, kaj naj recem.

bom se kaksnega mehankarja poiskal pa bom videl kaj bo

Objavljeno: So maj 31, 2008 6:34 am
Napisal/-a joztom
Ne vem kaj sploh sprašuješ, nihanje tega kazalca je običajno. Če ti vode ne meče ven, očitno regulacija dela. Skoraj vsem avtom se kazalec premika, meni od 75-95°in tega ne vidim kot napako.