Stran 1 od 3
rožljanje?
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 8:16 am
Napisal/-a Ali32
Lep pozdrav!
Zanima me, če kdo ve kaj bi lahko pomenil zvok, ki se občasno pojavi in traja nekaj časa (podobno rožljanju) pri ogretem motorju. Če je avto v prostem teku takoj utihne, ko je v prestavi se takoj pojavi oz. tudi takrat, če v prostem teku stopim na pedal za plin. Moči motor ne izgubi, servisiran je redno , gre pa za Seat Cordobo, letnik 1999, 1.9 SDI. Kaj menite?
lp Aleš
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 8:43 am
Napisal/-a TUNING_BOY
hladn dizl pač klopoče. Nevem al se šobe slišjo al kaj
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 8:56 am
Napisal/-a Ali32
Drži, da dizli proizvajajo nek specifičen, svojstven zvok, vendar je ta "izvenserijski", podoben tistemu, ko si otroci na špice kolesa pritrdijo listke izrezane iz plastike (jogurtni lončki oz. nekaj takega). in to samo, ko je motro ogret in pod obrati, višji ko so slabše je. Ima pa prevoženih samo 110.000 km, vedno brez težav in veliki servis je že opraviljen pri 100.000 km.
lp Aleš
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 9:30 am
Napisal/-a hribko
živjo,a imaš 16v motor,al navaden?
pri navadnih motorjih moraš vsake tolk časa ponovno nastavit ventile,pri 16v motorjih se pa to samo nastaji!verjetno da višje ko maš obrate bolj ti klopoče,če ti to dela potem so po vsejverjetnosti ventili-niso prav nastavleni!
pač tudi to je ena od možnosti.
LP
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 9:51 am
Napisal/-a Ali32
Hribko živjo! Imam navadnen motor oz. ni 16V. Ja sem pomislil tudi na to, da bi lahko bili ventili.
lp Aleš
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 9:58 am
Napisal/-a hribko
taj so pa zagotovo ventili,pelji avtu k kakem kolegu ki zna to nastavit pa ti naj nastavi.
seveda pa moraš prej še kupit tesnilo za pokrov vantilov!!!!!
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 10:34 am
Napisal/-a Ali32
Hvala ti! Ravno danes sem dogovorjen s prijateljem mehanikom. Sporočim kaj je bilo.
lp Aleš
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 11:43 am
Napisal/-a TUNING_BOY
kdaj si pa olje nazadnje menjal?
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 12:05 pm
Napisal/-a Ali32
Na servisu. Prevoženih malo manj kot 10.000 km po menjavi, tudi oljni filter zamenjan.
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 12:08 pm
Napisal/-a hribko
ali 32,ti kr ventile nastavi pa bo bolše
boš videl!
LP
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 12:50 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
se pr teh motorjih nastavlajo ventili?

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 12:52 pm
Napisal/-a _sonček_
Hidravlični
Dej mal bolj opiš kakšen zvok je.
Da niso kakšni ležaji zanič v not.motorja.
Kaj pa sklopka (potisni ležaj), menjalnik....kar koli je lahko
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 3:42 pm
Napisal/-a hribko
16 v motorji imajo hidravlične ventile in se nastavlajo sami
8 v mašine pa nimajo hidravličnih in se ne nastavlajo sami,
in jih je potrebno vsake tolk časa nastavit,lahko vprašaš vsakega mehanika pa ti bo isto povedal!!!!!!!!!!!!!
kar se pa sklopke tiče-sklopka nikoli ne ropota,ampak ropota potisni ležaj na sklopki,
to pa opaziš tako:če ti v prostem teku ropota,ko pa sklopko stisneš pa ne ropota več!!!
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 5:48 pm
Napisal/-a lisko
Hribko kot prvo uporabljal manj klicajev, ker so brezpredmetni......
Kot drugo pa noben ni pomislu na pumpo ali šobe.....če bi bli ventili bi rožljali skoz ali če bi bli ležaji......Se slučajn pojav takrat kako dimljenje?
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 5:50 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
lisko je napisal/-a:Hribko kot prvo uporabljal manj klicajev, ker so brezpredmetni......
Kot drugo pa noben ni pomislu na pumpo ali šobe.....če bi bli ventili bi rožljali skoz ali če bi bli ležaji......Se slučajn pojav takrat kako dimljenje?
lisko poglej drug post

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 7:16 pm
Napisal/-a lisko
TUNING_BOY je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Hribko kot prvo uporabljal manj klicajev, ker so brezpredmetni......
Kot drugo pa noben ni pomislu na pumpo ali šobe.....če bi bli ventili bi rožljali skoz ali če bi bli ležaji......Se slučajn pojav takrat kako dimljenje?
lisko poglej drug post

Ne misliš isto

Ker ti misliš hladni dizl.....ta ma res tipičn "klenkajoč" zvok. Pri toplem pa mora lepo utihnit in tud dimljenje se mora zmanjšat. Tu pa govorimo za ogret motor.
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 8:41 pm
Napisal/-a hribko
dragi lisko
klicaje uporabljam zato ker ste eni tko pametni tle gor
da je kr brezveze
če so ventili sam mal prestavljeni "razštelani",jih v prostem teku skoraj ne šlišiš
moraš res bit ful pozorn da jih slišiš!!!
višji ko pa so obrati glasnejši so ventili
to sploh ni kaj narobe,to je pač standardno za motorje ki nimajo
hidravličnih ventilov,ko jih nastaviš pač ne klopočejo več,
pač vsake tolk jih je potrbno nastavit!
saj je šel danes k mehaniku,tko da jutri bomo vedeli kaj je bilo narobe!!!!
LP
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 9:16 pm
Napisal/-a lisko
hribko je napisal/-a:dragi lisko
klicaje uporabljam zato ker ste eni tko pametni tle gor
da je kr brezveze
če so ventili sam mal prestavljeni "razštelani",jih v prostem teku skoraj ne šlišiš
moraš res bit ful pozorn da jih slišiš!!!
višji ko pa so obrati glasnejši so ventili
to sploh ni kaj narobe,to je pač standardno za motorje ki nimajo
hidravličnih ventilov,ko jih nastaviš pač ne klopočejo več,
pač vsake tolk jih je potrbno nastavit!
saj je šel danes k mehaniku,tko da jutri bomo vedeli kaj je bilo narobe!!!!
LP
VSe bomo zvedli..... ti pa še kr uporabljaš klicaje..... ne pozab da smo pred računalniki vsi enaki..... torej se ti v službi dereš na vse okoli sebe ker se vsi delajo pametnejše od tebe?

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 9:23 pm
Napisal/-a Ali32
Delni zmagovalec oz. najbližje je bil je hribko! V bistvu so bili tisti distančniki krivi ali kako se jim že reče. So zamenjani in avto prede zopet ko mucka. Vsem ostalim pa hvala za vaša mnenja.
lp do prihodnjič
Objavljeno: Pe apr 18, 2008 9:34 pm
Napisal/-a lisko