Stran 1 od 1
Priprava vozila za lakiranje
Objavljeno: Po apr 21, 2008 7:33 pm
Napisal/-a MAhe
Mi lahko kdo v približno 10-15 alinejah na hitro pove kaj vse je potrebno naredit da je avto pripravljen na lakiranje, s strani kleparja.
Objavljeno: Po apr 21, 2008 7:41 pm
Napisal/-a myster
za prvo alineo vem da je
-imeti moraš ogromno živcev
Objavljeno: Po apr 21, 2008 8:12 pm
Napisal/-a MAhe
Malo vec resnosti sem pricakoval.

Objavljeno: Po apr 21, 2008 8:23 pm
Napisal/-a monster_d
Za resne odgovorje pa uporabi iskanje, je ze kar nekaj tem o tem.
lp
Objavljeno: Po apr 21, 2008 8:32 pm
Napisal/-a Žiiga
- Pregledaš karoserijo
- Razkoplješ mesta kjer je lak napihnjen
- Rjo očistiš do čiste kovine
- Kjer je kovina prerjavena jo odstraniš in odrežeš vn
- To nadomestiš z novo
- Zaščitiš jo z dvokomponentno temeljno barvo
- Mesta kjer si varil pokitašin spraviš v linije
- Mesta kjer boš kital najprej na grobo zbrusiš z 60
- Pokitaš vdrtine
- zbrusiš dol celotn lak (celotn avtomobil prebrusiš najprej z 320, kasneje 600)
- mesta (cirka 20cm okoli kita) očistiš z nesilikonskim čistilom
- šprickit naneseš 20cm okoli kita
- zbrusiš na vodo z 600, kasneje z 800
- v primeru metalik brusiš celotn avto kasneje na 1200 ali 1500
Pozorn bodi na robove...
In pa trenutno imam v delu svoj avto... ravno te stvari, čeprav sam sem se odločil da dam cel avto v šprickit. Sigurno sm še kej pozabu... :P
Objavljeno: Po apr 21, 2008 9:10 pm
Napisal/-a Luky
z 60 je že mal prehuda- se bo pol use čez vidl
80 max-pa še to je včasih jeba
Objavljeno: Po apr 21, 2008 9:21 pm
Napisal/-a Žiiga
se bo čez vidl? rja more stran, če se pa čez vid je pa pleh zreu za izrez
Objavljeno: Po apr 21, 2008 11:15 pm
Napisal/-a hribko
to temo smo že večkrat obdelali,mal preglej in preberi,pa boš dobil vse odgovore
Objavljeno: To apr 22, 2008 4:12 pm
Napisal/-a Voith
cist tazadna tema v sam svoj mojster je o tem kako sm js lantro pacal
tm si lahk mal ogledas ceprou nism lih detalno razlagal kako kej ampak slike dost povejo.
naceloma gre tko:
- vse cimbol razkoples in poberes stran cimvec stvari(zmigavce luci spegle ipd)
- uzames smergl in fleksarco
- zbrusis
vso rjo stran
- ce mas luknje jih poflikas s poliestrom
- zakitas vse z navadnim kitom za avto
- mal pobrusis in spet zakitas - to ponavljas dokler ne dobis oblike v 0
- ko dobis obliko spricnes s sprickitom
- sprickit najprej na grobo obdelas z recimo 200 smerglom
- spet vrzes gor sprickit tokrat cist redek
- zbrusis sprickit z vodo in 400 smerglom (ta informacija je dalec najvec vredna od teh k sm jih tle nastel

)
voila ko to nardis in si srecen z rezultatom, bo tut malar srecen.
Objavljeno: To apr 22, 2008 4:18 pm
Napisal/-a lisko
Pa eno čist banalno....
Je potrebno cel avto pobrusit če gre samo za prebarvanje? ( sprememba barve ali pa ker je stara že obledela?) Al je dost samo na mesti kjer je rja pobrusit in pokitat ostalo kjer je vredu pa pustit, pa kr na staro barvo it z novo barvo prek? ? (streha,havba....)
Objavljeno: To apr 22, 2008 4:47 pm
Napisal/-a monster_d
lisko je napisal/-a:Pa eno čist banalno....
Je potrebno cel avto pobrusit če gre samo za prebarvanje? ( sprememba barve ali pa ker je stara že obledela?) Al je dost samo na mesti kjer je rja pobrusit in pokitat ostalo kjer je vredu pa pustit, pa kr na staro barvo it z novo barvo prek? ? (streha,havba....)
Vse treba zbrusit, mora bit mat.
Objavljeno: To apr 22, 2008 9:37 pm
Napisal/-a Luky
Žiiga je napisal/-a:se bo čez vidl? rja more stran, če se pa čez vid je pa pleh zreu za izrez
lej rjo itak vn zbrusiš, pol pa pokitaš-in ti greš z 60 čez praviš
kit max z 80, na grobo zbrusiš, pol k pa že nekak zgleda pa še z bolj finim
tist k pa js pravim da se pozna- je pa ko ti kit pobrsiš s 60 in greš pač pol še s bolj finimi čez in pol daš špric kit čez, tega obrusiš na suho in na vodo, avto lepo pobarvaš, in pol je 1 mesec na žgočem soncu, pogledaš barvo in lak, in vidiš tiste rise k si jih na kitu naredu z 60- razumeš?zato pravim da se bo poznalo, kr bojo tisti risi začeli vn sekat
Objavljeno: To apr 22, 2008 11:31 pm
Napisal/-a Voith
monster_d je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Pa eno čist banalno....
Je potrebno cel avto pobrusit če gre samo za prebarvanje? ( sprememba barve ali pa ker je stara že obledela?) Al je dost samo na mesti kjer je rja pobrusit in pokitat ostalo kjer je vredu pa pustit, pa kr na staro barvo it z novo barvo prek? ? (streha,havba....)
Vse treba zbrusit, mora bit mat.
jup. to nujno, ker cene se cez neki cajta zacne vse lusct.
se bols je pa da komplet avto v sprickit das.
Objavljeno: Sr apr 23, 2008 7:01 am
Napisal/-a Žiiga
Luky je napisal/-a:Žiiga je napisal/-a:se bo čez vidl? rja more stran, če se pa čez vid je pa pleh zreu za izrez
lej rjo itak vn zbrusiš, pol pa pokitaš-in ti greš z 60 čez praviš
kit max z 80, na grobo zbrusiš, pol k pa že nekak zgleda pa še z bolj finim
tist k pa js pravim da se pozna- je pa ko ti kit pobrsiš s 60 in greš pač pol še s bolj finimi čez in pol daš špric kit čez, tega obrusiš na suho in na vodo, avto lepo pobarvaš, in pol je 1 mesec na žgočem soncu, pogledaš barvo in lak, in vidiš tiste rise k si jih na kitu naredu z 60- razumeš?zato pravim da se bo poznalo, kr bojo tisti risi začeli vn sekat
nesporazum

Jest sm reku d s 60 zbrusš mesta k so rjava, d jih lahko dobr očistš rje, sej pol tk al tk pride kit čez k ga osebno brusm z 320... najprej pa z mašinco zravnam

Objavljeno: So apr 26, 2008 9:14 pm
Napisal/-a Luky
aja če rj vn brusiš...
ja no mi za rjo uporabljamo drugačne zadevce. pa ti brusiš kit na320 al sprickit na 320 ker 320je že za kit pomoje brezveze(nikamor ne gre brusiš brusiš papir gre u 3pm naredu pa nisi velik)
Objavljeno: So apr 26, 2008 9:40 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Rja je itaq k*** če je enkrt rjast pa če mapš namen met za dalj časa pa za sebe delaš najboljše kar menjat ta del z novim,ker vedno bo še potem ven udarlo
Drgače pače že brusiš rjo se kr z tremblicom prav z brusno šajbo ven zbrusi do vsake pikice rje ker z drugimi zadevami ne boš dobo ven,če pa prebrusiš pleh zaradi rje pa itaq veš da morš pol pošvasat ker pregloboko že rjasto,zato praim da najboljše menjat ta del ki rjast(napihnjena barva že od rje)...,potem pa pokitaš z alukitom,brusiš z 120,pokitaš še enkrt linije d nardiš pa to,potem pa čez z navadnim kitom lohk in spet z 120 zbrusiš,na konc pa z 240,pol pa daš u šprickit,šprickit se pa brusi z granulacijo 400,potem pa vodno z 1000,spereš avto kjer boš štrihal,abdekaš vse in špricneš
No drugače pa če koga zanima glede granulacije šmirglov tak piše na kitu s katerim kitaš z kakim brusnim papirjem se zadeva pol šmirgla...
Objavljeno: So apr 26, 2008 9:47 pm
Napisal/-a joztom
Prvič slišim, da kleparji kitajo. Če je klepar dober, ni potreben cement kit. Klepar preperele dele izreže in zamenja, prebrusi zvare in grundira z enokomponentnim zelenim primerjem. Če je sled rje, jo pasivira z eno od primernih tekočin na vodni ali kislinski osnovi (Ferrosan). Spoje nato, ko punktira nove dele skupaj, grundira in kita s plastičnim kitom (npr. Teroson), kot je original avto na spojih.Tudi take dele, na katerih se ne vidi, da so klepani in jih je peglal s 150g kladivom in tipal z roko, prebrusi z 80-ko na roke s klocem, da ličar vidi, kaj je počel. Za votle dele, se z ličarjem zmenita, kdo jih bo našprical z voskom ali čem drugim. dober ličar odkloni delo, če sami čarate z raznimi grundbarvami in podobnimi čarovnijami, ki potem lahko topijo končni lak, ker niso v redu zatrdeli. Pri materialih za ličarje ločimo hitre reparaturne metode in počasne restavratorske. Preberite kakšno dokumentacijo od Sikkensa ali MaxMayerja. Klepar in ličar se običajno medsebojno spoštujeta in sodelujeta.