Stran 1 od 1

Obrati nihajo...alternator ali kaj drugega?

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 10:02 am
Napisal/-a Matteo Pichello
Pozdravljeni!
Na mojemu Mitsubishiju Coltu gti, takoj ko avto vžgem se obrati najprej ne umirijo in skačejo gor in dol (od 300 do 1000rpm), včasih pa tudi avto takoj crkne po vžigu, ko obratomer pokaže na števcu manj kot 300rpm. Seveda pa je ta težava najbolj prisotna ob hladnem motorju.
Ugotovil sem, da obrati nihajo tudi, ko odpiram in zapiram el. okna (vendar je nihanje bistveno manjše kot pri vžigu hladne mašine).
Če ima pri vsem tem alternator prste vmes je to vrjetni razlog za utripanje notranje lučke za osvetlitev, ko dam avtoradio nekoliko bolj naglas. Isti vzrok mora biti, ko avto stoji na miru, dodam nekoliko gasa v leru se mi sprednje luči bolj osvetlijo.
Ima kdo kakšno drugo rešitev? Hvala za odgovore.

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 10:39 am
Napisal/-a Energetik81
To bo verjetno pokvarjen ventil prostega teka, ki uravnava obrate v prostem teku.
Vedno ko priklopiš/odklopiš porabnik elektrike zanihajo obrati, ker se spremeni moč na alternatorju. Ampak zgleda da imaš obrate tolk nizke, da regulator ne more več zregulirati napetosti na alternatorju.

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 11:14 am
Napisal/-a Matteo Pichello
kje pa se nahaja ta ventil in koliko ima dela mehanik, da pride do njega?

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 11:18 am
Napisal/-a Energetik81
To je by-pass mimo lopute za gas. Pri Accentu se nahaja na pokrovu ventilov, odšraufaš 1 šrauf in snameš 2 objemki, dela za 3 min, ne rabiš mehanika..
Pri Coltu ne vem kje se nahaja.

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 4:37 pm
Napisal/-a hribko
možno je tudi da te zajebava pretok zraka(luftmeser)
nevem kako se mu prav reče,pač taka loputa je ki se odpira in zapira,pač kolker zraka motor rabi tolk se pa odpre.
mene je na mazdi to zajebavalo

Objavljeno: Pe apr 25, 2008 8:43 am
Napisal/-a Matteo Pichello
sicer pa sem opazil tudi neke kable oz. kanalčke, kateri so pretrgani in so napeljani pri loputi :? priložil bom sliko. obrati na avtu nikoli ne presežejo 1000rpm, tudi ob hladnem motorju. Povprečno se bati vrtijo pri topli mašini od samo 500rpm pa nekje do 750rpm.

Objavljeno: Pe apr 25, 2008 12:39 pm
Napisal/-a Energetik81
Preberi še tuki, lohk začasno odklopiš kabel s tega motorčka in probaš nekak ročno naštelat določene obrate, da se vsaj normalno voziš, pač bo malo večja poraba.

LP

Objavljeno: Pe apr 25, 2008 12:57 pm
Napisal/-a Frankie86
menji avto če te mot

Objavljeno: Pe apr 25, 2008 12:58 pm
Napisal/-a Frankie86
kok maš motor 2.0 al 1.8

Objavljeno: Pe apr 25, 2008 1:02 pm
Napisal/-a hribko
tist popravi ko si opazl,pa bo zadeva rešena

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 9:30 am
Napisal/-a Matteo Pichello
Evo tuki sta sliki kablov. Potekajo pa od eci multija do tam kjer sta pretrgana.

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 9:32 am
Napisal/-a hribko
zamenjaj cevi,pa bo

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 9:33 am
Napisal/-a Matteo Pichello
Začetek kablov, kateri se nadaljujejo do prve slikce kjer sta dva pretrgana.

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 9:44 am
Napisal/-a Matteo Pichello
Bom zamenjal vendar pa se moram še pozanimat kje bi to lahko dubu:?: sej avto tut kdaj zgubiva na moči, sam to zaradi drugih razlogov verjetn (injektori...). Mašina je pa pomoje dvoliterska od Galanta sam nism zihr ker piše na mašini 2.0L, zdej a pomen to, da je dvoliterska (145km) pa morm še mal uprašat koga k ma s tem izkušnje. Evo še slikca z oznako 2.0L

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 4:57 pm
Napisal/-a Frankie86
bučke

Padanje obratov

Objavljeno: Po apr 28, 2008 9:26 am
Napisal/-a kamal
Jest sem mu tud enake težave, da so obrati nihali sploh če si vključil el. porabnike. Najprej sem spucal loputo za zrak in je blo malo bolje, vendar so kmalu obrati začeli spet nihat vendar avto ni crknu nikol tut če je imel samo 500 obratov.

Pol se je pa vžigalna tuljava (cin špula) pokvarla in sem jo zamenjal, zraven sem pa še kable od svečk zamenjal in od takrat obrati ne nihajo več.

Poglej vse kable, mogoče kakšen prebija.