Stran 1 od 2

2.0 tdi olje?

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 10:48 pm
Napisal/-a pistolj
Zanima me katero motorno olje mi priporočate za golfa (2.0 tdi, 140)?

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 10:51 pm
Napisal/-a im nobody
tist kar je tud priporočeno

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 11:15 pm
Napisal/-a el_diablo
im nobody je napisal/-a:tist kar je tud priporočeno


x2

pa ne rečt da nikjer na avtu,oz. v knjigi ne piše...

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 11:19 pm
Napisal/-a Slicker
castrol txt 505.01

Objavljeno: Sr apr 23, 2008 11:28 pm
Napisal/-a pistolj
Diablo in Nobody taki komentarji mi niso potrebni, ker če bi vedel nebi vprašal! SIicker tebi pa hvala za odgovor!

Objavljeno: Če apr 24, 2008 12:18 am
Napisal/-a esem
pistolj - takih tem, kjer izrecno sprašujejo za olja za TDI-je je bilo že nekaj deset, zato tudi taki odgovori. NHF
lp

Objavljeno: Če apr 24, 2008 9:14 pm
Napisal/-a pistolj
A mogoče kdo ve zakaj se mi lučka za olje ne ugasne in ne neha upozarjati na kontrolo olja, čeprav sem olje dolil in je do max.?

Objavljeno: Če apr 24, 2008 9:17 pm
Napisal/-a MatejW
pistolj je napisal/-a:A mogoče kdo ve zakaj se mi lučka za olje ne ugasne in ne neha upozarjati na kontrolo olja, čeprav sem olje dolil in je do max.?

pritisk olja?

Objavljeno: Če apr 24, 2008 9:19 pm
Napisal/-a Walker_P
pistolj je napisal/-a:A mogoče kdo ve zakaj se mi lučka za olje ne ugasne in ne neha upozarjati na kontrolo olja, čeprav sem olje dolil in je do max.?


Ker neki ni vredu. Prepust to zadevo enmu k ve kaj je narobe. Ti sam glej da maš po šibki sodeč, dovolj olja. Mogoče kj oljna pumpa zafrkava.

Objavljeno: Če apr 24, 2008 9:32 pm
Napisal/-a pistolj
Kolega ki je mehanik tudi neve kaj bi bilo, priklopil je avto na vag-com, pa ne kaže nobene napake. Probal je resetirati in je odklopil akumulator pa vseeno še vedno gori lučka. Ali se je pametno voziti z avtom saj je v mašini dovolj olja ali je bolje takoj odpeljati na servis?

Objavljeno: Če apr 24, 2008 10:22 pm
Napisal/-a fare
Pomoje je to neki elektronski čriček, ampak vseeno idi na Porsche uradnega da ti to pogledajo. Mislim da se lahko komot voziš samo zelo tečno je da ti non stop neka lučka gori. lp

Re: 2.0 tdi olje?

Objavljeno: Pe apr 25, 2008 8:56 am
Napisal/-a Matrix
pistolj je napisal/-a:Zanima me katero motorno olje mi priporočate za golfa (2.0 tdi, 140)?


Jaz ti priporočam CASTROL SLX 3 / III -5 W-30 Prof. Powerflow (507.00).

Objavljeno: Po maj 05, 2008 9:31 am
Napisal/-a beetletdi
Probaj Shell Helix Ultra 5w30 VX

Re: 2.0 tdi olje?

Objavljeno: Po maj 05, 2008 10:04 am
Napisal/-a sašo5
Matrix je napisal/-a:
pistolj je napisal/-a:Zanima me katero motorno olje mi priporočate za golfa (2.0 tdi, 140)?


Jaz ti priporočam CASTROL SLX 3 / III -5 W-30 Prof. Powerflow (507.00).

...to olje je za long-life servise ter predvsem za vozila z DPF filtrom....

.........drugače pa aral 431 - 5-40 in nič druzga (7 eur cena na netu- ne moreš fulat)

Objavljeno: Po maj 05, 2008 10:27 am
Napisal/-a target_practice
pistolj je napisal/-a:Kolega ki je mehanik tudi neve kaj bi bilo, priklopil je avto na vag-com, pa ne kaže nobene napake. Probal je resetirati in je odklopil akumulator pa vseeno še vedno gori lučka. Ali se je pametno voziti z avtom saj je v mašini dovolj olja ali je bolje takoj odpeljati na servis?


Kolega nima pojma. Ce je ze avto bil na vag-comu, nevem zakaj je odklapljal akumulator, ker se z vacomom vse da resetirati/izbrisati.

Ni sploh pametno da osebki kot si ti imajo take avte, ampak ker ga ze imas ti priporocam obisk pravega servisa, ker gre lahko za vec napak. Od pokvarjenega senzorja do slabega pritiska olja. Ce je senzor pokvarjen je strosek minimalen, ce pa je pritisk olja slab, kar je vrjetno posledica slabega tesenja na kakem spoju (od tu tudi poraba/izguba olja), je pa lahko strosek kar vecji, se posebej ce se z avtom normalno vozis dalje. Posledica zariban motor.

Objavljeno: Po maj 05, 2008 11:18 am
Napisal/-a juhica
pistolj je napisal/-a:Kolega ki je mehanik tudi neve kaj bi bilo, priklopil je avto na vag-com, pa ne kaže nobene napake. Probal je resetirati in je odklopil akumulator pa vseeno še vedno gori lučka. Ali se je pametno voziti z avtom saj je v mašini dovolj olja ali je bolje takoj odpeljati na servis?


ce si pameten hitr zameni mehanika...

Objavljeno: Po maj 05, 2008 1:37 pm
Napisal/-a joztom
Ta tvoj kolega je nevaren serviser, ker ti ne zna povedati zakaj gre. Po enem letu se prižge OEL Kontrol, po 30.000 km pa service. To še jaz vem, pa imam Citroena. Aral SuperTronic LongLife II SAE 0W-30 je zadovoljiva izbira za hrošča.

Objavljeno: Po maj 05, 2008 9:24 pm
Napisal/-a pistolj
Problem je rešen! Vse kar je treba naresti je dati kontakt, odpreti havbo in jo čez 10 minut zapreti. To so mi rekli na pooblaščenem servisu (zaradi nekega senzorja) in lučka se je izklopila.

P.S. Target mi lahko poveš zakaj ni pametno da imam tak avto? Mogoče zato ker si se ti rodil vseved ?

Objavljeno: Po maj 05, 2008 9:32 pm
Napisal/-a im nobody
pistolj je napisal/-a:Problem je rešen! Vse kar je treba naresti je dati kontakt, odpreti havbo in jo čez 10 minut zapreti. To so mi rekli na pooblaščenem servisu (zaradi nekega senzorja) in lučka se je izklopila.

P.S. Target mi lahko poveš zakaj ni pametno da imam tak avto? Mogoče zato ker si se ti rodil vseved ?


:shock: :shock:

Objavljeno: Po maj 05, 2008 9:48 pm
Napisal/-a target_practice
pistolj je napisal/-a:P.S. Target mi lahko poveš zakaj ni pametno da imam tak avto? Mogoče zato ker si se ti rodil vseved ?


Ko te bo noga bolela, bos sel k stari mami ki dela po starem sistemu zvarkov kremic ipd, ali bos sel k pravemu doktorju?