roberto-82 je napisal/-a:važno je da si zdej zrihto in ti deva dobro ali še kaj je.. lp
hribko je napisal/-a:če je premalo plina not,sistem sploh ne dela in se kompresor sploh ne vklopi.
no saj meni se pri golfu ni
Mr_Jingles je napisal/-a:roberto-82 je napisal/-a:važno je da si zdej zrihto in ti deva dobro ali še kaj je.. lp
Sploh ne govori, NE DEVA VREDO, deva kok se ji zlubi sam ponavidi sploh ne, iz prešnjih zaledenelih dni, zdej sploh ne hladi več...No hladi koker se ji zlubi.....Zdej se ma pa z LOGARJO grdo začela gledat... .
-Delala je lepo dokler se nism domov prpelo (nč zmroval), pa avto ugasno pa nato hoto ponvno zagnat pa nič več...
-Baje so program krmiljena na novo nastavili...
IgorMM je napisal/-a:kompresor fuč china china
Tole ni VT ampak NT cev.Mitja358 je napisal/-a:No evo jaz imam enak oz. podoben problem na Astri H GTC 1.7 CDTI 2005.
Dejstva:
- Zamrzne visokotlačna (debela/hladna) cev vse do vhoda v kabino, tudi do 0,5 cm ledu!
- Preden zamrzne klima hladi dobro, zamrzne pa včasih v 5 min na štandgasu, včasih pa šele po nekaj časa
- Zamrzne verjetno tudi cel uparjalnik, saj ko zamrzne, v kabini skorajda ni nobenega zraka skozi reže, dokler je ne ugasnem in se led ne odtali!
- Lani menjan kompresor, kondenzator, sušilni filter ter na novo napolnjen plin
- Izhodna temperatura zraka v kabini je 8°C (na najnižji nastavitvi temperature)
- Pritisk na nizkotlačnem ventilu med delovanjem pri 18,5°C zunanje temperature (in oblačnem vremenu - glede vlage) je 2 bara, na visokotlačnem pa 11 barov - vrednosti sta stabilni in ne skačeta
- Tester ne pokaže nobene napake, pregled parametrov pokaže, da je temperatura uparjalnika -40°C oz. 5V (ampak po spletu berem, da če avto nima tega senzorja, tester kaže točno tole vrednost) - no tudi na Oplu ne najdejo v računalniku tega senzorja. Tester tudi pokaže zunanjo temperaturo (sklop pod klima sistemom) 0°C, sicer mi v kabini na sredinskem zaslonu prikazuje pravilno zunanjo temperaturo.
- Opel pravi, da je lahko presostat (a ta ne izklopi/vklopi kompresorja?), so pa nekateri tudi omenjali ventil v kompresorju ali pa ekspanzijski ventil?
- Občutek imam, da klima dela ves čas s polno močjo, tudi če je zunaj recimo samo 10°C ali pa 15°C
Hvala za odgovore.
Čisto laično - mrežice ovirajo pretok, kompresor dela drugače, morda se tudi zato izklaplja. In morda ni mraz ampak AC/mesto spremenljivka, ki jo iščeš. Poleg mrežic...Mitja358 je napisal/-a:...smo pri novem na obe cevi pred kompresorjem dali mrežice za morebitne opilke...
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 36 gostov