Stran 1 od 1

Avto zanaša, stalno beži iz smeri

Objavljeno: Po apr 28, 2008 7:07 pm
Napisal/-a Labsy
Pozdravljeni,

upam, da bo tule kdo imel kakšen pameten nasvet, razen generalnega, naj si omislim boljši avto :)
Vozim Volvo V40, letnik 99' in v zadnjem letu dni opažam, da je začel vedno bolj bežati iz smeri. Pravzaprav sem imel kar precej časa amortizerje hin, kar se je poznalo pri vožnji, vozilo je poskakovalo in plavalo...no, potem sem pa pri Turnšku dal obnovit vse 4 amortizerje, nataknil sem nove zimske gume in v istem dnevu naredil še optiko z obnovljenimi amortizerji...nakar so se začeli moji problemi.

Avto mi je kar naprej uhajal iz smeri, levo, desno, brez pravila. Ob prehitevanjih kamionov sem se v tono in pol težkem Volvu počutil kot v orehovi lupini in lovil svoj vozni pas, da nisem zletel s ceste. Ko prevozim z enim kolesom kakšno grbino ali luknjo, mi avto odnese tudi za 1m iz smeri, odvisno od hitrosti in če za sekudno predolgo buljim v števec, sem že na nasprotnem voznem pasu ali na bankini.
Skratka - tam do 100km/h se še da nekako peljat, za višje hitrosti pa švicam kot Raikkonen, da ga obdržim v smeri.

Kaj sem vse naredil?
Zamenjal sem končnike, čeprav niso imel zračnosti, pretresli smo celo podvozje in nikjer ni zračnosti, noben zglob ne trese niti ne ropota.
Pri Turnšku so mi rekli, da znajo bit krive zimske gume, zato sem jih naprosil, da še enkrat obnovijo vse 4 amortizerje, torej, ponovno vse nove dele v amortizerje, ponovno so rekli, da je vse ok, nato sem pa včeraj kupil še nove letne gume, naredil še enkrat optiko, pa nič ne zaleže - še vedno imam toliko dela z volanom, da me roke bolijo.

Volan ima sicer malo zračnosti, ampak to ne sam volan, ampak nekje spodaj v mehanizmu...ampak to se pozna kvečjem slab centimeter na volanu in vsi mehaniki, kjer sem bil, so rekli, da je to normalno.

Zadnja stvar, ki je še nisem osvežil, je prednji prečni stabilizator. Gumice stabilizatorja so čisto ohlapne, ravno toliko, da stabilizator sicer še ne ropota, se pa čisto prosto giblje, torej, nič na zadržuje osi stabilizoatorja. Bi bilo to mogoče krivo?

Pa še nekaj: z mano se je paljal kolega in je rekel, da čuti pod prednjim desnim sedežem oz. pod nogami, da nekaj rahlo tolče. Res rahlo, kajti sliši se ne, se pa čuti, če sediš na kopilotskem sedežu. Stabilizator?

Za karšenkoli nasvet se zahvaljujem.

Objavljeno: Po apr 28, 2008 7:19 pm
Napisal/-a target_practice
Ocitno imas unicene roke. Zadevo preveris enostavno tako da brcnes v kolo od spredaj in zadaj. Ce le ta vibrera veliko so unicene gumice/koncniki na rokah. Vrjetno so tudi kaj unicili ko so ti obnavljali amortizerje (vcasih je treba tudi kak vijak na roki odviti, ali pa na silo prisiliti roko v njej neugoden polozaj...puse v gumicah se odlepijo od gume in dobis luft)...

Objavljeno: Po apr 28, 2008 8:27 pm
Napisal/-a alexmazda
sem zelo sumljiv glede dela obnove amortizerjev...na mazdi sem mel fuč zadnji amortizer in so se mi pojavljane enake težave, če sem prišel na grbino; avto je kar odneslo iz smeri oz. mi je rit avta kar premaknilo po cesti...

lahko pa da so slabo centrirane gume. recimo. glede na to, da si naredil optiko, roke po moje ne morjo bit, ker bi se poznalo na optiki, razen če so samo rekli, da so jo nardili in je v bistvu niso ;)

pa tudi to, da ti reče mehanik, da je ok, če ima volan freilauf je tudi največja neumnost, kar sem jih kdaj slišal...nevem, naj reče kdorkoli kaj, ampak nevem kakšne avte vozite... volan mora bit precizen ko majka oz ne sme met nič lufta...

je pa možno, da so končniki totalno zanič in je volan zato tako slabo odziven ali kaj podobnega...vendar zakaj pol tega niso ugotovili na optiki, kjer bi avto avtomatsko odnašalo iz smeri???hmmmmm... res ne razumem...

PS: kupi si avto... ;) hec mora bit!

LP

Objavljeno: Po apr 28, 2008 9:14 pm
Napisal/-a TDI freak
Očitno se tvoj avto ne vozi po cesti ampak " koraka", kot mnogo drugih ki jih opažam na nasih cestah, čimprej ga daj nekomu na vpogled ki ve kaj dela, in se ne vozi vec ker ogrožaš sebe in druge.

Objavljeno: Po apr 28, 2008 9:40 pm
Napisal/-a hribko
stabilizator vsekakor vpliva na te tvoje težave,volan nesme imeti 1 cm lufta,
mogoče 1mm,1 cm pa vsekakor ne

OPTIKA

Objavljeno: Po apr 28, 2008 10:16 pm
Napisal/-a francnovak
Kaj pa optika, je narejena točno? Lahko pa je tudi stabilizator!

Objavljeno: Po apr 28, 2008 11:50 pm
Napisal/-a Labsy
Hvala za obilen odziv :)

Optika je bila narejena profi (Špan Brezovica) z izpiski prejšnjih in novih nastavitev, ki so oboje v vseh postavkah znotraj deklariranih limitov, le da so pri zadnji nastavitvi optike še bolj precizno nastavili vrednosti na sredino med zgornjo in spodnjo mejo. Tako da tu imam zaupanje, da je optika prav narejena.

Najprej bom z novimi gumami in novo optiko prevozil 100-200 km, pa da vidim razliko po občutku.
Potem pa grem takoj zamenjat tele obrabljene gumice prečnega stabilizatorja, ker je vse skupaj z menjavo relativno poceni.
Pa da vidim, kaj bo.

Aja...pa še tole:
nove gume sem nataknil včeraj in sem za hec ravnokar šel na bencinsko preverit pritisk:
SPREDAJ L: 2.0 D: 2.4
ZADAJ: L: 2.4 D: 2.1
Zdej, al so tolk spustile, ali so jih pa čist na oko napolnili. V glavnem, popravil sem na 2.4 spredaj in na 2.2 zadaj in avto je takoj lepše požiral cesto. bom videl jutri, ko se bom malo več vozil.

Objavljeno: To apr 29, 2008 7:47 am
Napisal/-a roberto-82
pel se po ravni cesti pa spust volan pa boš vido kaj naredi a gre ravno ali ga vleče lahko je tlak, lahko so stabilizator gumice,amortizerji,kakšna počena vzmet dejavnikov je lahko veliko lp :D :D

Objavljeno: To apr 29, 2008 8:37 am
Napisal/-a joztom
Optika preveri stanje, ko je avto pri miru in na tleh, dinamičnih lastnosti podvozja na mestu ni moč simulirati. Če predpostavljamo, da so glavni elementi krmilja v redu, končniki vilic in volana, je lahko vzrok zračnosti v preperelih ali odstopljenih silent-blokih podvozja. V novejšem času se povsod, razen pri nas, dobijo specialni materiali za ta namen. Vtipkaj v Google Powerflex bushes in videl boš o čem govorim. Mogoče bo kateremu od uvoznikov potegnilo in bo priskrbel to robo. To so elementi na avtu, ki skrbijo za korekten spoj kovina-guma in s tem skrbijo za inertnost in trdnost podvozja. Bi verjel, da vsak avto po 100k km šepa na tem področju. tipičen znak, daš gas gre v levo, spustiš gre v desno. Lahko pa so popuščeni vijaki na prvi premi ali počen most.

Objavljeno: To apr 29, 2008 7:02 pm
Napisal/-a Labsy
Danes sem naredil malo več km z novimi gumami, pravilno napolnjenimi in to po različnih cestah. Nič ne ropota, nič ne trese, zopet le beži iz smeri. Levo, desno, če je nagrbančen asfalt toliko bolj.
Ker sem že večkrat preveril vse sklope podvozja, vse zglobe in spoje in nisem našel nič zračnosti, mi po moje ostane samo še naslednje:
- 60% verjetnosti, da ima krmilni mehanizem preveč zračnosti in avto pri vsakem nihaju pač zavije rahlo levo ali desno
- 30% verjetnosti, da so mi pri obnavljanju amortizerjev nekaj pokvarili, bodisi je kakšen amortizer narobe pritrjen, ali pa imajo amortizerji napačno karakteristiko in zato avto zanaša
- 10% pa ostane še na prednji stabilizator, katerega gumijaste objemke ne držijo več droga dovolj tesno

Tole zadnje še zamenjam in če ne bo pomagalo, bom prodal avto. Kupi kdo? :D

Objavljeno: To apr 29, 2008 8:32 pm
Napisal/-a čare
kaj je z silent bloki sprednjih rok ?? reci nekomu naj opazuje sprednja kolesa ti pa spelji za par metrov in potem na šus zabremzaj in če se kolo premika naprej/nazaj so sileni zcuzani in kličejo po menjavi

Objavljeno: To apr 29, 2008 10:41 pm
Napisal/-a lisko
Glede na to da si premetal že celo podvozje in ni zraćnosti ti skoraj zagotovo povem da je to posledica zračnosti volana. Al so to notranji končniki ali pa sama zračnost na zobati letvi volana. Stabilizator ne vpliva na smer vožnje.. vpliva samo na zibanje vozila.. ki pa tudi če se ziblje more ohranit smer vožnje....iz izkušenj sem na vseh avtih že imel tako zrabljene gumice stabilizatorja da je os plesala za 1-2cm v ohišjo ( ružlo da si predstavljat ne moreš) ampak avtek je šel ravno. Še enkrat....zračnost v volano.

Objavljeno: Sr apr 30, 2008 7:43 am
Napisal/-a Labsy
Čare & Lisko, thanx.
Bom vsekakor preveril še silent bloke. In volanski mehanizem. Samo da pridem do tapravega mehanika (...ki mi ga je zelo prijazno predlagal eden od forumašev :D )

Objavljeno: Sr apr 30, 2008 7:52 am
Napisal/-a weta
glede na tvoje težave, bi ti svetoval, da preveriš kako je montirana komplet volanska letev na karoserijo o. na most ( ne vem kako je pri tvojem avtu to izvedeno). Pogosto se zgodi, da se rahlo odvijejo vijaki, ki fiksirajo volansko letev in potem avto v ovinkih ali pri vožnji čez kolesnice zanaša v levo in desno. Prav tako ta napaka ni opazna pri delanju optike. Vsak dober optik ti optike ne bo naredil, če imaš lufte na kolesu (torej če je prema zjebana ali pa končniki volana, luft v polžu oz. na letvi).
glede na to, da so ti optiko delali, mislim, da je s temi stvarmi vse v redu.
Prav tako s stabilizatorjem. Njegova naloga je preprečevanje nagibanja in ne držanje avta v smeri.