Stran 1 od 2

Peugeot 307 in prestavljanje..

Objavljeno: Po maj 12, 2008 12:04 am
Napisal/-a [^IcEmAn^]
Pozdrav! No, zdaj me ze nekaj casa zanima, ce je to dejansko tezava ali pa je to normalno. Ze nekaj casa se mi ze namrec zdi cudno, da pri moji 307ki ni povsem nemoteno prestavljanje iz 1. v 2. prestavo. Namrec - visja kot je hitrost, tezje gre v 2. prestavo. Ce se recimo zelim hitro vkljuciti na glavno cesto, hitro pospesujem v 1. nekje do 35kmh in nato zelim prestaviti v 2., pa nekako ne gre povsem gladko (enkrat je celo zaskrtalo :s). Nekaj casa rocica obstane v polozaju nekje na sredi prestavne poti, potem pa gre naprej v 2. prestavo, pri tem pa moram menjalnik narahlo pritiskati proti levi strani (proti sebi). Naprej v 3. in visje prestave pa gre lepo. Tezave nastajajo obcasno tudi v prehodu iz 3. v 2. pri upocasnjevanju... Naj povem, da pri stanju na mestu prehod med prestavami poteka popolnoma gladko :)

Se morda tole: koliko bi stal nov/rabljen menjalnik za Peugeod 307? :)

LP

Objavljeno: Po maj 12, 2008 6:59 am
Napisal/-a dnovak24
menjalnik pr pežoju je res čudn, men se je zatikal tudi v rikverc.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 7:07 am
Napisal/-a Uniqe
Tudi pri 2 meseca starem Boxerju 3.0 HDI, se menjalnik na čase kar grdo upira.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 7:40 am
Napisal/-a Scorp84
Glede na to da praviš da ti pri višji hitrosti škrta, ti najbrž se sklopka ne odvaja dovolj. V najslabšem primeru je lahko vztrajnik, če imaš dvomasnega (nisi napisal kateri motor je, pa še starejši letniki imajo eno napako pri izdelavi oz. samega načrta izdelave). Smo mi imeli problem z vztrjnikom da pri višji hitrosti ni hotel prestavljati, po zamenjavi le njega, menjalnik odlično prestavlja.

Objavljeno: Po maj 12, 2008 8:56 am
Napisal/-a [^IcEmAn^]
1.6 16v motor je. letnik 2001. Problem je samo v 2. prestavo, ce recimo v 4. pospesujem do 5.500 obratov in prestavim v peto, ni problema :)

Objavljeno: Po maj 12, 2008 12:00 pm
Napisal/-a Scorp84
Dvomasni vztrajnik imaš, nam je tudi začelo sam pri drugi prestavi na koncu si pa najtežje prestavljal v 5-o če si hitreje vozil. Da si prestavil v 5 si moral voziti 50kmh :D . Lahko pa je samo sklopka ali potisni ležaj da ne odvaja dovolj, kolk prevoženih pa imaš?

Objavljeno: Po maj 12, 2008 7:52 pm
Napisal/-a [^IcEmAn^]
zdaj bo 120k km :)

edit: kolk stroskov pa naj bi prislo to vseskup? lahko to opravi "druzinski" mehanik?
edit2: heh, zanima me se, ce se lahko pokvari s tem menjalnik, ali trpi samo vztrajnik? da se da cimprej popravit, da se resi se kar se da?

Objavljeno: Po maj 12, 2008 7:58 pm
Napisal/-a sofoiks
koliko vem imajo dvomasni vztrajnik samo dizli

Objavljeno: Po maj 12, 2008 8:27 pm
Napisal/-a hribko
peugeoti imajo zelo občutljive menjalnike,če se ne motim,priporočajo menjavo olja v menjalniku vsaki 2 leti

Objavljeno: Po maj 12, 2008 10:45 pm
Napisal/-a Pugi
To kar je pr teb je normalno pri večini. Mal ga namaž, odpiranje ti pa odsvetujem dokler dela.
Če se ti zatika za v rikverc, za kak cm popusti sklopko in bo skočilo notr.

Objavljeno: To maj 13, 2008 6:44 am
Napisal/-a joztom
Pomaga mazanje vzvodov (obe zajli). Ko daješ v rikverc stisneš sklopko, premakneš v desno čez zaporo, počakaš trenutek in pade v prestavo.

Objavljeno: Sr maj 21, 2008 4:03 pm
Napisal/-a [^IcEmAn^]
Pugi je napisal/-a:To kar je pr teb je normalno pri večini. Mal ga namaž, odpiranje ti pa odsvetujem dokler dela.
Če se ti zatika za v rikverc, za kak cm popusti sklopko in bo skočilo notr.

torej je normalno, da gre tezje v drugo prestavo?

Objavljeno: Po maj 26, 2008 11:36 am
Napisal/-a Pugi
Ja zdj čist odvisn KOLK težje. Sigurno težje kot v 4. Bi reku da je v 2. najtežje dat od vseh. Čeprov men gre vse ql, sam js sm zadevo pardesetkrat mel odprto :D

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:23 am
Napisal/-a sanela207
Pozdrav.

Js mam problem pr mojmu Peugeotu (uganli ste) 207. Pri prestavljanju u rikverc. Skor nikol mi ne gre normalno, vedno morm prestavt najprej v prvo oz popustit sklopko. Edino me zanima ce je to res taksen menjalnik, ki ima to napako ker na servisu so mi to rekli. Zdj nevem a bi jm verjela al ne.

Cao

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:47 am
Napisal/-a [^IcEmAn^]
Ja, men isto to dela.. :) al dam v prosti tek, pa nazaj v vzvratno (ampak tuki mal zaškrta), al pa v prvo pa v vzvratno (to pa normalno gre).. jao jao :\ pol je verjetno ta problem povezan tut s prestavljanjem v 2. :D lol

Objavljeno: Ne jun 08, 2008 8:38 pm
Napisal/-a [^IcEmAn^]
samo eno vprašanje, da ne odpiram nove teme.. Kaj bi lahko blo, če pri pospeševanju v višjih obratih nekaj zarohni? Oz. bolj kot da bi za sabo vlekel konzervo, nekako tako se sliši (v 2., 3., 4. prestavi pri 4200+ obratih). Za kratko se sliši potem pa neha, potem pa spet malo in neha. Morda le vibracije?

Objavljeno: So jun 14, 2008 10:13 am
Napisal/-a Pugi
Mogoče ti kšna stvar hodi v resonanco. Poglej če maš zaščitne plehe okrog auspuha lepo urejene.

Objavljeno: So jun 14, 2008 11:19 am
Napisal/-a Scorp84
Sumim da je zdej ko je poletje in imaš uklopljeno klimo in ti takrat rohni kot ena konzerva. To se mi zdi da je pri teh 307 enako, oz. se bolj sliši tam okol 3000-3500 do 4000. Vsaj pri meni je tko pri teh obratih.

Objavljeno: Po jun 16, 2008 12:35 pm
Napisal/-a joztom
Kot sem slišal so na teh Peugeotih z 1,6 mašino težave s puščanjem vode na glavi in ležajem na piramidi v menjalniku.

Objavljeno: To jun 17, 2008 8:44 am
Napisal/-a Pugi
Prav si slišal, pa sz izpušnim kolektorjem, auspuh je precej slabo narjen in hitr propade, menjalniki se lomijo, pa še kej bi se najdlo.