Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
alen_bbb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jul 13, 2008 6:52 pm

Napisal/-a alen_bbb Po jul 14, 2008 7:38 am

prašu sm 2 mehankarja in eden pravi da je problem v sondi (sonda & LMM = isto??) drugi pa trdi, da mi je zaradi naliva voda zalila kable in da bo use kul ko se posuši...sonda pa baje košta cca 300€ :shock: kaj pa LMM (razen če je to isto) ?
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Po jul 14, 2008 8:27 am

meni je avto pobiralo zaradi prevelikih šob v vplinjaču. neobremenjen motor se je fajn zavrtel, pri vožnji -npr. v klanec pa nikamor ni šlo.

pri drugem avtu pa mi je med vožnjo začelo cukati (orng), ko se mi je snela cev med LMM-jem in "throttle body"-em.
**classic power-original power!**
 
alen_bbb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jul 13, 2008 6:52 pm

Re: cukanje

Napisal/-a alen_bbb Po jul 14, 2008 11:26 am

alen_bbb je napisal/-a:pred nekaj dnevi sem kupil fiat bravota , letnik 98, 1.6 16,145.000km...z njim sem prevozil skoraj 300km,deloval je brezhibno,danes pa...se vozim iz šk.loke proti bledu,vse ok,prispem na bled pa kar naenkrat,ko pritisnem na gas da pospešim - pospeška od nikoder.kot da sploh ne bi dodajal gasa...?! prešaltam u nižjo prestavo,nabijem gas in požene,a le za par metrov,nato spet isto...nekako se privlečem do parkirišča,ga ugasnem za eno uro,probam spet-nič,isto ko prej...avto normalno vžge,normalno deluje v prostem teku,ko pa hočeš speljat se pa komaj kam premakne i nevrjetno cuka...v čem bi lahko bil problem,cena itd...??
avto sem moral pustiti na bledu saj bi me šlepanje prišlo skoraj 100€...tak da ali pozna kdo kakega mehanika na bledu oz. bližnji okolici??
aja,pa v armaturi ne sveti nobena lučka,ki bi nakazovala na morebitno okvaro...


danes grem s fotrom na bled,zalaufam auto,ga mal sprobam po parkirišču...dela! :shock: in sem ga uspel pripeljat do šk.loke brez kakršnih koli težav,cukanja itd... :D očitno ga je res le zalilo...ali pač ne...? :roll:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3148
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jul 14, 2008 11:37 am

Izgleda kot slaba bencinska črpalka, ki se segreje in odpove.
 
alen_bbb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jul 13, 2008 6:52 pm

Napisal/-a alen_bbb Po jul 14, 2008 11:47 am

kako pa bi ugotovil eventuelno napako na črpalki ?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3148
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jul 14, 2008 12:34 pm

Nekaj delov za dovod bencina za tvoj avto imaš na linku:
http://www.meat-doria.com/en/model_car_ ... AVO%20(182)%20-%201581%20cc%20-%201.6%2016V%20(182.AB)
Izbereš samo "in tank pump unit". Lahko je tudi kaj drugega, vprašaj tiste, ki vozijo Bravote. Te vložke prodaja Copex v Lj. in niso dragi. Če nisi vešč, kupuj kpl. napravo, ker je tisto rebrasto cev treba znati sneti, drugače znoriš od hudega. Simptom napake je čuden, običajno pumpa ob odpovedi potem tudi ne vžge več, če pa že vžge, je vse normalno. Tebi pa, praviš, teče pod štantgasom običajno. Preveri tudi cevko na pressure senzor (82051 na linku), da ni sneta ali počena. Če snameš cevko s filtra bencina (4077 na linku) mora ob dodajanju kontakta kakšno sekundo špricati bencin, ki ga seveda usmeriš v posodo. Uporabljaj gasilne aparate kje v bližini pri delu z bencinom.
 
alen_bbb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne jul 13, 2008 6:52 pm

Napisal/-a alen_bbb Po jul 14, 2008 12:44 pm

najlepša hvala za tole...
ja,auto je tudi včeraj,ko ni in ni hotel potegniti,pod štantgasom deloval povsem običajno.danes pa,po približno 20-ih urah se vrnem nazaj,ga zalaufam in dela kot urica...jutri popodne grem k serviserju da malo pogleda zadevo,čeprav je on že zjutraj,preden sem krenil na bled po auto,dejal da je povsem možno da je kable zalila voda (vozil sem po precej močnem nalivu) in da bi se znalo zgoditi,da ko pridem tja,bo auto normalno delal...glej ga zlomka,res je bilo tako...a useeno se bojim da le ni kaj drugega...v soboto nameravam na morje in si ne upam na pot preden ne bom 100% siguren kaj je biu vzrok včerajšnjih težav...
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1354
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Problem "cukanja"

Napisal/-a zuzek So avg 10, 2019 1:19 pm

Colibri je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam Fiat Tipo 1.6. Dogaja pa se mi naslednje. Avto cuka oziroma, ko stisneš na gas ga kar zamori, kot da ne bi dobival goriva. Dogaja se tudi, da kar med vožnjo začne cujati, potem popustim gas in spet pritisnem pa je lahko vse OK. Pa tudi začne cukati potem prestavim v višjo prestavo pa je OK.

Ima mogoče kdo kakšen nasvet?

LP


Imam čisto enak problem, po 500 m ali 10 km avto stopalka ne dela več, avto še zaganja, kukr prazn hod

Pol pa kr če stoji en dan dela, zdej dela
Kaj bi blo narobe, tipo 1.6 bencina l. 95

Lp
Alergičen na rjo
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Problem "cukanja"

Napisal/-a limas So avg 10, 2019 4:04 pm

Tole bi znalo pomagati:
Vir: rezervniavtodeli 24

Podatki - Rotor razdelilnika vziga
Avtomobili, izdelani pred letom 1997 so bili opremljeni s takimi napravami, kot je razdelilni rotor in pokrov. Novejši modeli so opremljeni z odklopnim vžigalnim sistemom. Poleg tega je bila vžigalna tuljava prav tako predložena nekaterim spremembam. Če so bili avtomobili do leta 2001 opremljeni z visoko napetostnimi žicami, je v novejših modelih vžigalna tuljava nameščena neposredno na svečke. Če imate pomisleke o pravilnem delovanju svojega razdelilnega rotorja to lahko preprosto preverite.

Če med razdelilnikom in visoko napetostno žico obstaja iskra, ko jo izklopite, mora biti valj okvarjen. Ko iskra preskoči s kapice na konico visoko napetostne žice, je težava v vžigalnem sistemu. V večini primerov to kaže na dejstvo, da je napaka v razdelilnem rotorju in pokrovčku. Glede na to dejstvo moramo prav tako omeniti, da je razlog za pomanjkanje iskre v cilindru na najvišjem toku lahko posledica okvarjene vžigalne tuljave ali pregorelih točk v točkovnem vžigalnem sistemu oziroma v valju, ki potrebuje nizko napetost bo prišlo do vžiga, v delu, ki se poveča pa ne.

Preprosto povedano, ko je svečka umazana, je tok, ki teče preko nje izjemno nizek in vtič ne bo izdal iskre. Če je vtič v zadovoljivem stanju bo ustvaril iskro, saj umazan vtič zahteva večjo napetost, da prodre skozi iskrišče. V vsakem primeru je testiranje delovanja ali zamenjavo dela potrebno izvesti na servisnem centru ali v garaži, ki ima vso potrebno opremo, ki odkriva okvare. Če morate kupiti nove rezervne dele po odlični ceni obiščite našo spletno trgovino, kjer nudimo vse, kar vaše vozilo potrebuje: generatorje, amortizerje, svečke in še veliko več!

Kaj morate vedeti o zamenjavi razdelilnika vžiga: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila

Operativna življenjska doba razdelilnika vžiga je približno 100 000 - 120 000 prevoženih kilometrov.

Zgodnja zamenjava komponente bo potrebna v primeru deformacije ali zagozditve njene gredi. Praviloma se zamenjava celotne enote opravi ob okvari optičnega senzorja. Poleg tega, bo nova komponenta morda potrebna ob uničenju ležaja ali zaradi okrnjene hermetičnosti ohišja vakuumske enote.
Specifični znaki okvar razdelilnika vžiga so: nestabilno delovanje motorja v prostem teku, znižanje moči motorja pri pospeševanju avtomobila, povečana poraba goriva, suvanje avtomobila med vožnjo, trkanje v delujočem motorju. V nekaterih primerih avtomobil ne more vžgati.

Diagnostiko razdelilnika vžiga je treba opraviti na servisni postaji. Stvar je v tem, da je treba za pregled odstraniti komponento in visokonapetostne kable z nje - odstraniti vnaprej. Izvajanje tega postopka brez ustreznega znanja je lahko nevarno. Diagnostika vključuje vizualni pregled stanja pokrova, rotorja za vžig, kontaktov in drugih elementov.

Zamenjavo razdelilnika vžiga je treba prav tako zaupati strokovnjakom servisne postaje. To je težaven proces, med katerim bo strokovnjak odklopil visokonapetostne kable z dela. Po tem se z vrtenjem ročične gredi nastavi pravilen položaj rotorske ročice, na glavi valja pa so označene zareze za pravilno namestitev dela. Nato bodo strokovnjaki odstranili pritrdilne elemente in komponento razstavili. Namestitev novega dela se izvede v obratnem vrstnem redu. Če je potrebno, se skupaj z razdelilnikom vžiga zamenja tesnilni obroč.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Problem "cukanja"

Napisal/-a esem So avg 10, 2019 4:52 pm

To pač ne more pomagat zaradi nerazumljivosti, nenatančnosti, netočnosti, gugl prevoda in še česa. Prej škoda časa kot kaj drugega, raje takoj obisk servisa ("servisne postaje" - :lol: :lol: :roll: )
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Problem "cukanja"

Napisal/-a Firediver Ne avg 11, 2019 5:23 pm

Khm...če je Tipo 1.6 bencin l.95, je že i.e.
In kje ima i.e. rotor razdelilca vžiga? Nikjer!
Vžig razdeljuje računalnik.
Kaj pa sedaj?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1354
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Problem "cukanja"

Napisal/-a zuzek Ne avg 11, 2019 8:00 pm

IE ima ja
Alergičen na rjo
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Problem "cukanja"

Napisal/-a Firediver Po avg 12, 2019 7:53 am

Preveri naj bencinsko pumpo in rele zanjo, vzigalno tuljavo, kable za svečke.
Pa še potenciometer pedalke za gas. Zna biti zglodan in ne pošilja kontinuiranih vrednosti računalniku.

Pri 24 let starem avtu je tudi marsikaj gumenega dotrajano.
Sumim, da bi priklop na računalnik marsikaj razkril, seveda pa ravno takrat motor deluje bp.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov