Stran 1 od 2

Problem "cukanja"

Objavljeno: Če maj 15, 2008 10:15 am
Napisal/-a Colibri
Pozdravljeni!
Imam Fiat Tipo 1.6. Dogaja pa se mi naslednje. Avto cuka oziroma, ko stisneš na gas ga kar zamori, kot da ne bi dobival goriva. Dogaja se tudi, da kar med vožnjo začne cujati, potem popustim gas in spet pritisnem pa je lahko vse OK. Pa tudi začne cukati potem prestavim v višjo prestavo pa je OK.

Ima mogoče kdo kakšen nasvet?

LP

Objavljeno: Če maj 15, 2008 10:46 am
Napisal/-a Energetik81
Lahko je vse sorte, možnosti je ogromno. Poglej če tesni sesalni kolektor (vse kar je med loputo gasa in glavo), preveri senzorje za položaj lopute za gas, za pretok zraka, spucaj injektorje, preveri benz pumpo in pritisk bencina, lambdo..

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:01 am
Napisal/-a a_sist
svečke?

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:08 am
Napisal/-a Colibri
Energetik81 je napisal/-a:Lahko je vse sorte, možnosti je ogromno. Poglej če tesni sesalni kolektor (vse kar je med loputo gasa in glavo), preveri senzorje za položaj lopute za gas, za pretok zraka, spucaj injektorje, preveri benz pumpo in pritisk bencina, lambdo..



Imel sem ga po servisih (Fiat, Bosch) in računalnik ni pokazal nobenih napak. MOgoče pa je res kaj s pumpo benzina.

Svečke so bile tudi že menjane.
Problem je v tem, ker lahko narediš tudi par 100km in avto dela OK brez problemov. Lahko pa stalno cuka.

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:18 am
Napisal/-a Crazy Frog
Imam podobno tezavo na golfu, vendar se vzrok ni ugotovljen. Narjen je bil servis, sel sem na ciscenje injektorjev, ociscena je bila loputa. Drug teden gre k mehaniku, da ga pregleda. Zanimivo, da se mi pojavla to samo v toplih dneh, pozimi je delal BP.

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:28 am
Napisal/-a Colibri
Pri meni pa to ni vezano na letni čas. Je vedno enako. Sicer traja že toliko časa, da sem se navadil. Problem je pri prehitevanju in speljevanju. Ker ne veš kdaj bo zatajil.

Mehanik na Fiat servisu pa mi je rekel, da bi bilo najbolje vse menjat. Sam to ne pride v poštev, ker avto ni vreden nič. Ko tanka polno je to več kot bi dobil zanj, če ga prodam. :)

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:30 am
Napisal/-a hribko
kaj pa bencin filter?
če je zamašen,mogoče je to vzrok

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:35 am
Napisal/-a Colibri
Tudi filter sem že menjal.

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:50 am
Napisal/-a hribko
a je tipo 1.6 i,al je navaden 1.6?
pri navadnih radi fergazer(nevem kako se mu pravilno slo. reče) zajebava,ker imajo povno diz not.potem so še oni ki ima zgoraj injektor ki brizga bencin v fergazer(centralni ajnšpric),tam rad senzor kaj nagaja.
mel je pa en kolega podobne težave na LANCIJI,pri njem je bila neka cevka zvita in zato ni dobival bencina.
možnosti je več,lahko je tudi vžig prestavljen,kak kabel za svečke prebija,...
probaj to:če veš kje je cevka ki pride iz tanka zadaj do fergazerja,potegni jo spredaj dol in probaj na uste povleči bencin,da boš videl če ti vsaj spred pride bencin.
če ti pride normalno,potem je z fergazerjem nekaj narobe.
probaj to,potem pa povej kaj si ugotovil

Objavljeno: Če maj 15, 2008 11:59 am
Napisal/-a Colibri
Tipo 1.6 i.e. (single point injection).

Bom preizkusil tvoj nasvet (cevka). Hvala.

Objavljeno: Če maj 15, 2008 5:52 pm
Napisal/-a MAhe
Pumpa bo verjetno ;)

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 6:07 am
Napisal/-a jan258
Preveri vžigalno tuljavo.

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 2:55 pm
Napisal/-a Primoz_86
Regulator pritiska goriva (zraven inektorja, pod pokrovčkom ki ga držijo trije torxi), bencinska pumpa (izmeri tlak z manometrom, pa boš videl če ga je dovolj, nad 1 bar mora dat), lambda (poskusi jo odklopit, če je kaj bolje), zamašen inektor, potenciometer lopute (dvomim), svečeke, kabli do svečk, razdelilna kapa in rotor

Kakšno pa imaš porabo?

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 10:43 pm
Napisal/-a joztom
Len ali odpovedan podtlačni regulator, rečejo mu tudi AbsolutePressureSensor, drugi tumbajo LMM. Preveri stanje cevke nanj in ga rahlo not-ven prepihaj. Običajno pomaga.

Objavljeno: Če maj 29, 2008 1:05 am
Napisal/-a Primoz_86
Ma kot je meni znano tipo nima ne enega ne drugega

Objavljeno: Če maj 29, 2008 5:33 pm
Napisal/-a lisko
Men to dela petka že 5 let........ je pa 1.6 navadn dizl motor..... v petih letih še nisem odkril napake..... nove šobe... obnovljena bosch črpalka...... generalka na motorju... še vedno je enako....
Ko spelješ pod štangasom in dodaš gas.....je avto zamorjen.... potem se počasi začne premikat ter se zaganjat ( hudo hudo cukanje) potem se en čas zaganja... ko se pa obrati malo dvignejo pa motor dobesedno ponori. Z drugimi besedami je popolnoma podobno kot turbo luknja.. vendar turbine nima :D

Narjeno pa vse kar je možn.....men ni jasno več....med tem ko pa se v višjih obratih to ne dogaja. Zanimivo je tudi to da če greš z drugo recimo u klanec in ko mu obrati padejo pod določeno mejo, ga dobesedno odreže, kot da bi mu vzel kontakt.

Objavljeno: Če jul 10, 2008 10:50 am
Napisal/-a Colibri
Primoz_86 je napisal/-a:Regulator pritiska goriva (zraven inektorja, pod pokrovčkom ki ga držijo trije torxi), bencinska pumpa (izmeri tlak z manometrom, pa boš videl če ga je dovolj, nad 1 bar mora dat), lambda (poskusi jo odklopit, če je kaj bolje), zamašen inektor, potenciometer lopute (dvomim), svečeke, kabli do svečk, razdelilna kapa in rotor

Kakšno pa imaš porabo?


Poraba je odvisna od vožje. Na daljše relacije je okrog 7.6, drugače pa okrog 8. Večja je v zimskem času 9,5.

LP

Objavljeno: Če jul 10, 2008 11:26 am
Napisal/-a Crazy Frog
Meni so ravno vceraj popravili, vzrok je bila svinjarija v rezervarju in bencinska pumpa (premajhen pritisk). Upam, da tudi ti cimprej odpravis tezavo.

LP

cukanje

Objavljeno: Ne jul 13, 2008 8:02 pm
Napisal/-a alen_bbb
pred nekaj dnevi sem kupil fiat bravota , letnik 98, 1.6 16,145.000km...z njim sem prevozil skoraj 300km,deloval je brezhibno,danes pa...se vozim iz šk.loke proti bledu,vse ok,prispem na bled pa kar naenkrat,ko pritisnem na gas da pospešim - pospeška od nikoder.kot da sploh ne bi dodajal gasa...?! prešaltam u nižjo prestavo,nabijem gas in požene,a le za par metrov,nato spet isto...nekako se privlečem do parkirišča,ga ugasnem za eno uro,probam spet-nič,isto ko prej...avto normalno vžge,normalno deluje v prostem teku,ko pa hočeš speljat se pa komaj kam premakne i nevrjetno cuka...v čem bi lahko bil problem,cena itd...??
avto sem moral pustiti na bledu saj bi me šlepanje prišlo skoraj 100€...tak da ali pozna kdo kakega mehanika na bledu oz. bližnji okolici??
aja,pa v armaturi ne sveti nobena lučka,ki bi nakazovala na morebitno okvaro...

Objavljeno: Ne jul 13, 2008 11:13 pm
Napisal/-a Dejch
To ti je cisti znak za zjebanim LMMom...