Stran 1 od 1

P206 nastavitev torzije-zadaj

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 1:18 pm
Napisal/-a traktorist
Pozdravljeni!
Zanima me koliko je zajebancije da se prestavi položaj torzije na zadnji premi Peugeot 206. Koliko so okvirne cene nastavitve-premaknitve položaja-višine avta zadnje preme.
Ali potrebujem kakšno posebno orodje-izvlekač?

Hvala in LP

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 1:51 pm
Napisal/-a Siko
Če še nisi nikoli nič pri avtu kaj takšnega počel ti ne priporočam da se zadeve lotiš sam! rabiš nekaj ključev in pa WD mogoče ti rata mogoče NE, prej ne kot ja! meni so pri amortizerju naredili mislim da v eni uri cena je bla pa 40€. fora je da moraš sneti zadni amortizer in tako dalje... ni vse tako enostavno kot sem sam sprva mislim!

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 5:12 pm
Napisal/-a Cash
Situacija je taka: če je avto star, je ful zajebano, ker nastopijo težave zaradi rje.
Mam frenda, ki ima Saxoja l99, pa ga je že en avtomehanik zavrnu ravno zaradi starosti. Povej, kater letnik avta imaš?

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 6:23 pm
Napisal/-a plansar
Če še nisi nikol delal se rajš ne podstop, poznam velik mehanikov k tega ne znajo in se ne bi podstopil. Rajš 40 evrov pa je mir, če je pa avto star pa rjast je pa mal dražje, k se ležaji radi podrejo pol, pridejo pa okol 100€!

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 7:51 pm
Napisal/-a Bawc
Raje ne hodi k Amortizerju, ker nimajo pojma (lahko utemeljim). Vuga ti jo naštima na milimeter natančno, takrat sem dal 40€ sam je mogu nabijat na polno, sm mislu da bo avto dol padu z dvigala. :-P Tko, da ti ne priporočam, da to delaš sam, razen če je bila v zadnjem času že kdaj sneta. :)

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 8:15 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Če še nisi tega delal sam daj raje stručkotim ;)
No če ti rata,samo bolj teško ker najmanj kar lahko narediš zajebeš za kašn zobek pa ti že avto malo postran stoji (na eni strani višje kot drugi)...
Pejt nekam ko to počnjeo strokovno pa naj ti oni poštimajo,ker itaq še morš pol optiko nardit,pa še kašn ležaj bo zanič,...
zdj se pa odloči sam :P

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 9:47 pm
Napisal/-a Cash
Black_Racer® --> sej optike zadaj ne moreš delat

Objavljeno: Pe maj 16, 2008 10:46 pm
Napisal/-a sebaveh
Seveda se optika lahko izmeri tudi zadaj. Namestijo ti tiste sonde gor in gledajo kako stojijo zadnja kolesa. Vprašanje je le, če se bo dalo kaj nastavljati na zadnji premi, sploh pri takšnem bolj kompaktnem avtu.

Objavljeno: So maj 17, 2008 8:31 am
Napisal/-a Black_Racer®
No zaradi homo se mora delat optika ;)

Objavljeno: So maj 17, 2008 3:19 pm
Napisal/-a Cash
sebaveh --> ja, ja, sej zmeriš jo lahko, le nastavljati jo zadaj ne moreš

Black_Racer® --> jst sm te razumu, da si mu rekel, naj naredi zadaj optiko. Za homolomo pa itak, da rabiš potrdilo optike.

Objavljeno: So maj 17, 2008 3:22 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Ja sj ok :D
Traktorist ti pa dobro poštimaj ;)

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 8:02 pm
Napisal/-a Siko
ko bo pa kaj novega pa javi kako si zadevo rešil itd ipd... pa za konec eno slikco ;) LP

Objavljeno: Ne maj 18, 2008 8:52 pm
Napisal/-a Žiiga
Zadaj če avto nižaš ne rabš nobene homologacije :? Tko d, pa pr togi premi nimaš kej nastavlat, naklona se ne da, iztekanja tud ne ;)

Objavljeno: Po maj 19, 2008 3:50 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Žiiga je napisal/-a:Zadaj če avto nižaš ne rabš nobene homologacije :? Tko d, pa pr togi premi nimaš kej nastavlat, naklona se ne da, iztekanja tud ne ;)

Kaj se boš pa sam z zadaj spuščenem vozo? :lol:
Pol bo pa tak ko starti jugiči ko so spredi bli dvigneni ko d so hotl poletet :P
Drgače pa tut če sam zadaj spustiš moraš homologirat,če se sploh da samo zadaj homologirat ;)