Stran 1 od 2
problem --> Bencinar z zvokom dizla
Objavljeno: Po maj 19, 2008 7:09 pm
Napisal/-a ezzy
No torej gre za ford focusa mk1, let.2000, 1.4 16V z 75KM. (156.000) prevoženih, redno servisiran,nekaramboliran.
Avto ima v prostem teku zvok skoraj kot dizel, začel pa se je tak zvok pred prib. 2000-3000 km nazaj.
Torej kaj bi lahko bil vzrok/vzroki za tak zvok motorja ,ter kaj je eventualno hin oz. za preverit???
Hvala za vsak info v naprej!
Objavljeno: Po maj 19, 2008 7:29 pm
Napisal/-a Volvo5er
Moj prijatelj ima enak avto z enakim problemom, ki naj bi bil v ventilih (oziroma nekaj pri ventilih).
Objavljeno: Po maj 19, 2008 8:18 pm
Napisal/-a michelin
ali je kdo pomislil na vodno pumpo

,ko zaribava so čudni zvoki pri motorju

Objavljeno: Po maj 19, 2008 8:49 pm
Napisal/-a Skorpjon
Vrjetno se dročniki slisjo mam ist problem na leonu letnik 2000 1.4 16V.
Objavljeno: To maj 20, 2008 7:21 am
Napisal/-a ezzy
Torej so za preveriti: ventili,vodna pumpa,dročniki.
Še kakšna stvar ki vpliva na tak zvok?
Hvala za 1x!
Objavljeno: To maj 20, 2008 12:16 pm
Napisal/-a Primoz_86
Olje imaš tapravo? Ga je dovolj?
Če so ventili / olje / dročniki krivi preveriš tako, da pri vžganem motorju odpreš pokrov za nalivanje olja. Če ropota glasneje iz luknje, potem si našel vzrok, če ni potem poglej pumpo, ležaje, šponerje itd
Objavljeno: To maj 20, 2008 12:30 pm
Napisal/-a Bor
Tudi kak ležaj zna tko ropotat. Men je tko ropotal ležaj na kompersorju klime.
Objavljeno: To maj 20, 2008 1:19 pm
Napisal/-a extreme N
vsekakor kak ležaj. lahko je pumpa za vodo, tudi v njej je ležaj

poslusi s kje prihaja zvok.
Objavljeno: To maj 20, 2008 3:29 pm
Napisal/-a ezzy
aha aha, torej je lahko krivo kar dosti stvari,pm
Olje je noter 10-W60 Castrol RS, in olja je dovolj.
No da še povem to, da se ta zvok sliši samo ko je avto v prostem teku, že če dodaš malo "gasa" tega zvoka ni, oz. se avto obnaša kot se je prej, mogoče za odtenek glasneje.
Ko odpreš pokrov, pa zaštartaš motor se mi zdi kot da je zvok vsepovsot, če pa je pokrov zaprt pa se vsekakor sliši kot da prihaja z strani sovoznika.

Objavljeno: To maj 20, 2008 3:36 pm
Napisal/-a Primoz_86
A si ti odpiral havbo ali pokrovček za nalivanje olja, kot sem napisal

Objavljeno: To maj 20, 2008 3:59 pm
Napisal/-a ezzy
hehe nisem še probal tega kar si rekel ker dežuje

...
(to z haubo sem delal že 2 meseca nazaj

)
Grem pa sprobat takoj ko neha!
Objavljeno: To maj 20, 2008 5:32 pm
Napisal/-a čare
za začetek mu daj 10W40 olje not pa bojo tud dročniki nehal ropotat
Objavljeno: To maj 20, 2008 7:16 pm
Napisal/-a ezzy
Aha, no z tem oljem je prib. 7000km prevoženih.
Da tudi to vpliva na to? (mi lahko nekdo to na kratko raloži za kaj se gre

) da vem pol za drugič.
Hvala!
Objavljeno: To maj 20, 2008 7:37 pm
Napisal/-a AXioN
olje je pregosto za tvoj tip motorja, in preden se olje bolj "utekocini", traja kar nekaj casa, ali pa se sploh ne, olje ti ne maze oz. cirkulira optimalno po sistemu.
Ce bi dal noter 0-30, bi ti ga pa spil 2 litra na 10.000km.
Cimprej zamenjaj olje, preden drocniki recejo dokonca tasvoje, tako kot je care rekel 10w-40 oz. tisto kar imas napisano v navodilih za uporabo, sigurno pa nikoli vec 10w-60.
Kolega je mel isti primer, nisem mogu verjet, da je lahko tak dizelski zvok dajal od sebe, in k****n je nalil tak šrot olje v 5let starega jaguarja 3.0 v6.
Objavljeno: To maj 20, 2008 7:44 pm
Napisal/-a ezzy
Aha aha, u mater, kr namreč jaz mam v svojem tudi 10W-60. gre pa za golf 4 1.8, moram tukaj tudi menjat
Ker sma z očetom namreč olje dobla poceni ker je en družiski kolega zapiral avtotrgovino in je blo skoraj zastonj... pa sma oba tole "sranje" vzela.
Objavljeno: To maj 20, 2008 7:45 pm
Napisal/-a Žiiga
Viskoznost ni taprava, ta avto ma hidravlično nastavlive dročnike, ker ne pride do optimalnega nastavlanja je rezultat to kt ti slišš

Zdej pa upej sam d jih nis že frderbu. Dejansko je princip isti kt d bi bli ventili razštelani.
D ti obrazložim. med dročnikom in ventilom mora bit neka zračnost, pri sesalnih manjša kot pri izpušnih ker se te pač bolj grejejo in se material bolj razteza. Olje ima pritisk od spodaj kar potiska dročnik proti odmikaču. Če olje ne ustreza motorju oziroma njegovi strukturi za katero je bil delan potem prihaja do nepravilnih nastavitev.
Objavljeno: To maj 20, 2008 7:47 pm
Napisal/-a ezzy
To je blo zdaj za mojga,očetovega ali oba mišljeno?

Objavljeno: To maj 20, 2008 7:49 pm
Napisal/-a Žiiga
zgleda d kr za oba

Objavljeno: To maj 20, 2008 7:53 pm
Napisal/-a ezzy
hjao, pm da se prej nisem pozanimal okol tega.
Torej da povzamem, za očetovega 10W-40 (kero firmo/tip??)
Kerga pa za mojega potemtakem? ker sem šel direkt po tem odgovoru v bukvo gleat kjer mi pišejo samo neke cifre:
500 00
502 00
501 01
505 00
Pa niam blage kaj biti to
Na uradni strani MOBILOIL mi je kao podalo za moj tip vozila 0W-40. Je to to ali ne??
Objavljeno: To maj 20, 2008 8:08 pm
Napisal/-a AXioN
To mislm da so kataloske cifre za olje, ki je priporoceno s strani proizvajalca. Seenkrat poglej mora pisat zraven ktera viskoznost, sicer pa pri focusu s tem motorjem nimas kaj zgresit.
p.s. Poceni ni zmeraj najbolje

Upam da golfa nimas 20ventilarja
