reklamacija menjalnika
Objavljeno: Sr maj 21, 2008 6:36 pm
Lep pozdrav vsem!
Bom kr začel tako kot se vse začelo - z nakupom kombija. Po dveh mesecih intenzivne uporabe - špedicije so se pojavile prve težave. Vozilo fiat ducato smo redno servisirali pri avtohiši Prstec na ptuju. Navaji smo težave oz. okvare oni pa redno zavračali, da vse deluje normalno. Februarja letos smo menjali servisno hišo. V drugi avtohiši sem glavnega serviserja prosil za testno vožnjo saj je motor pri nizkih vrtljajih začel "cukat" v vsaki prestavi in sicer pod 2000 obr/min. Med testno vožnjo je takoj opazil, da je sinhron v drugi prestavi zanič - nato napako smo opozarjali že pri prvi avtohiši, tam so nam samo odgovarjali, da menjujemo pri preveliki hitrosti. Prav tako sem pri prvi avtohiši neprenehoma opozarjal, da so zadnja vrata zvita, da voda zamaka, vendar so vztrajali, da je z vratmi vse vredu. Mehanik v drugi avtohiši mi je zatrdil, da lahko vse napake pri njih reklamiramo, saj spada še celotno vozilo pod garancijo, vendar so stroški popravila tako visoki(menjava sinhrona, ter zadnjih vrat - čez 250 evrov), da je za takšno popravilo potrebno potrdilo od inšpektorja, da on škodo oz. nepravilnost delovanja potrdi. Pri avtohiši so mi zatrdili da bodo vse popravli, vendar šele takrat ko bo se pri njihovi avtohiši oglasil inšpektor. V sprejemni pisarni sem pojasnil, da smo špedicijsko podjetje, da nimamo ravno takrat časa ko bo inšpektor pri njih(pri njih naj bi bil približno vsakih 14 dni oz. po potrebi), ter prosli, da bi se dogovorili za termin, ki bi ustrezal nam ter inšpektorju. Od te prošnje so minili že dobri trije meseci in še vedno nič.
Sedaj pa me zanima, ali sploh mora bit zapisnik o napakah od inšektorja, da se sploh AH lahko loti popravila-menjave delov. Naj zahtevam reklamacijo brez zapisnika inš.
Kombi je bil kupljen lani aprila in ima danes 162000 prevoženih kilometrov.
Bom kr začel tako kot se vse začelo - z nakupom kombija. Po dveh mesecih intenzivne uporabe - špedicije so se pojavile prve težave. Vozilo fiat ducato smo redno servisirali pri avtohiši Prstec na ptuju. Navaji smo težave oz. okvare oni pa redno zavračali, da vse deluje normalno. Februarja letos smo menjali servisno hišo. V drugi avtohiši sem glavnega serviserja prosil za testno vožnjo saj je motor pri nizkih vrtljajih začel "cukat" v vsaki prestavi in sicer pod 2000 obr/min. Med testno vožnjo je takoj opazil, da je sinhron v drugi prestavi zanič - nato napako smo opozarjali že pri prvi avtohiši, tam so nam samo odgovarjali, da menjujemo pri preveliki hitrosti. Prav tako sem pri prvi avtohiši neprenehoma opozarjal, da so zadnja vrata zvita, da voda zamaka, vendar so vztrajali, da je z vratmi vse vredu. Mehanik v drugi avtohiši mi je zatrdil, da lahko vse napake pri njih reklamiramo, saj spada še celotno vozilo pod garancijo, vendar so stroški popravila tako visoki(menjava sinhrona, ter zadnjih vrat - čez 250 evrov), da je za takšno popravilo potrebno potrdilo od inšpektorja, da on škodo oz. nepravilnost delovanja potrdi. Pri avtohiši so mi zatrdili da bodo vse popravli, vendar šele takrat ko bo se pri njihovi avtohiši oglasil inšpektor. V sprejemni pisarni sem pojasnil, da smo špedicijsko podjetje, da nimamo ravno takrat časa ko bo inšpektor pri njih(pri njih naj bi bil približno vsakih 14 dni oz. po potrebi), ter prosli, da bi se dogovorili za termin, ki bi ustrezal nam ter inšpektorju. Od te prošnje so minili že dobri trije meseci in še vedno nič.
Sedaj pa me zanima, ali sploh mora bit zapisnik o napakah od inšektorja, da se sploh AH lahko loti popravila-menjave delov. Naj zahtevam reklamacijo brez zapisnika inš.
Kombi je bil kupljen lani aprila in ima danes 162000 prevoženih kilometrov.