Stran 1 od 1
Aku problem... Nujno...
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 11:32 pm
Napisal/-a w!cked
Ok tkle je.
K sm kupu avto, sm recimo meu ugasnjen avto pa poslusu musko pa je recimo akumolator se spraznu v 1 uri "Recimo", cez mesec se je spraznil ze cez 30 min in zadnja 2 tedna se je spraznil v 20 min...
Ok pred neki dnevi se mi je zacel problem, koncno sem nastimal neonke jih povezal za podvozje, vgradil nov radijo in zamenjal pozicijske z plavimi utripajocimi. Kak dan dva je avto delal normalno sem prisu vzgau in se pelu lepo. Predvcerisnjem sem se prpelu domov neonke ugasjene in radijo, in naslednji dan zjutraj avto ni hotu vzgat, luci sm cez noc meu ugasjene prav tako neonke itd.. Akumolator sm nafilu z klemami pa sm se pelu celi dan uglavnem zvecer se vrnem in zjutraj spet ista zgodba mislu sm da neonke pijejo strom tud k so vgasjene pa radijo zato sm dau kable od neonk dol z aku in odklopu radijo pa spet nafilu akumolator pa 3 ure voznje. Cez noc se akumolator spet sprazni.
Sedaj pa k smo ga na kleme przgal pa smo se fural se lucka za Akumolator tu in tam przge, pogledu sem ce je dosti vode v njem al ka je tista tekocina in je je dosti.
Je ze mel gdo isti problem da mi odgovori direktno ka bi blo narobe ker jutri ob 9ih mam vlak za Minhen moram iti ali z avtom ali z vlakom pa sm mislu ce je tole zjeban akumolator da kupim novga na benzpumpi al je to alternator. Cene morm z vlakom na pot.
P.S. ker imam se neonke na podvozju, nov avtoradijo in pozicijske in pridejo se LED zadaj in neonke v notranjosti in boljsi zvocni sistem je bolje da vzamem vec amperski akumolator ali tko kot sedaj 55 in ce bi blo boljs da vzamem mocnejsega koliko amperskega ?
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 11:45 pm
Napisal/-a Voith
regler zameni. ce to ne pomaga pa se akumulator.
Objavljeno: Sr maj 28, 2008 11:46 pm
Napisal/-a hribko
lej prvo kot prvo,nikoli ni pametno akumolatorja čisto spraznit!
zakaj to ni pametno,ti nebom razlagal,ker laično ti neznam razložit,če ti pa strokovno razložim pa itak neboš razumel.
tvoj akumolator je že čist fuč,tko da sploh ne drži več energije v sebi-tega nedelaj več!
vem kaj govorim ker delam v podjetju ki se izdelujejo akumolatorji.
recimo če imaš sedaj not 55Ah,lahko daš not 60Ah,kaj močnejšega ti pa odsvetujem ker potem alternator preveč trpi!!!
Objavljeno: Če maj 29, 2008 12:07 am
Napisal/-a Scorp84
Kaj pa če je notri akku 45ah, kokr je bil pri meni pa sem dal 60ah, ker lahko. Danes varčujejo tudi pri akumulatorjih, tko da to ni to. Najboljše je zvedet kolk da moči alternator ven, s tem tudi veš kolk lahko močen akumulator kupiš.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 12:11 am
Napisal/-a hribko
Scorp84 je napisal/-a:Kaj pa če je notri akku 45ah, kokr je bil pri meni pa sem dal 60ah, ker lahko. Danes varčujejo tudi pri akumulatorjih, tko da to ni to. Najboljše je zvedet kolk da moči alternator ven, s tem tudi veš kolk lahko močen akumulator kupiš.
pač ni najbol pametno pretiravat in močnejše not dajat,ker lahko imaš na koncu več škode kot pa koristi
Objavljeno: Če maj 29, 2008 12:37 am
Napisal/-a w!cked
Ok. Mislim da mi je jasno tale akumolator je ze 6 let v avtu. Ni cudno da je fuc.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 6:36 am
Napisal/-a nebivedu
NE nakladajte, da alternator bolj trpi, če daš večji akumulator. alternator pač polni s svojo amperažo in če daš večji aku, samo dlje traja da se napolni. Moj avto ima v originalu 28Ah akumulator, v avtu imam pa 170Ah. SIcer sem zamenjal alternator s še enkrat močnejšim, ampak še vedno je alternator samo 80A, torej več kot pol manj polni.
Do sedaj ni bilo še nobenih problemov, pa tudi v prihodnje jih ne bo. Porabniki pač porabijo kolikor porabijo.
Res pa vitla ob polni obremenitvi vleče do 230A
Objavljeno: Če maj 29, 2008 8:59 am
Napisal/-a Pavel_P
nebivedu je napisal/-a:NE nakladajte, da alternator bolj trpi, če daš večji akumulator. alternator pač polni s svojo amperažo in če daš večji aku, samo dlje traja da se napolni.
x2
Objavljeno: Če maj 29, 2008 2:03 pm
Napisal/-a Primoz_86
Tole nebivedu ni čist res. Poskusi spraznit ta tvoj akumulator toliko da avto komaj še vžge, pa takoj spravi motor tam na enih 3000 obratov. Prav hitro bo prebilo diode, če ne bo prej jermena utrgalo.
Alternatorji nimajo nobene omejitve toka polnjenja, če presežeš tok za daljši čas gredo diode.
Lp
Objavljeno: Če maj 29, 2008 2:51 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Primoz_86 je napisal/-a:Tole nebivedu ni čist res. Poskusi spraznit ta tvoj akumulator toliko da avto komaj še vžge, pa takoj spravi motor tam na enih 3000 obratov. Prav hitro bo prebilo diode, če ne bo prej jermena utrgalo.
Alternatorji nimajo nobene omejitve toka polnjenja, če presežeš tok za daljši čas gredo diode.
Lp
Mislim, da je tebi že "prebilo diode in jermen vtrgalo" glede na to kakšne pišeš. Če alternator nima omejitve toka polnjenja, pol mi objasni, kako bodo diode šle, če presežeš tok za daljši čas, če pa ni omejitve?
LP!
Objavljeno: Če maj 29, 2008 3:13 pm
Napisal/-a Primoz_86
Ma ne ljubi se mi podrobno razlagat. Na hitro. Ko je akumulator izpraznjen, lahko potegne tudi 150 A in več, ker alternator nima nobenega tokovnega senzorja da bi znižal vzbujanje in s tem napetost, posledično pa tok, bo od sebe dajal višji tok kot tisti za katerega je narejen, zato bo prišlo do pregrevanja in odpovedi diod. Ko imaš motor v prostem teku to ni tak problem, ker alternator od sebe ne more dat polne moči, na višjih obratih pa lahko pride do odpovedi, če je preobremenitev dolgotrajna (velik izpraznjen akumulator). Za več informacij pobrskajte po internetu, bi moralo kaj pisat.
Zato je treba avto z izpraznjenim akumulatorjem pustit v prostem teku 5-10 minut, prej ko se greš peljat.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 3:27 pm
Napisal/-a Primoz_86
No sem jaz malo pobrskal
http://www.mcc-marketing.co.uk/Alternat ... orTest.htm
When fitting an alternator, the battery must be fully charged otherwise the alternator may overload and blow the rectifier inside.
http://answers.yahoo.com/question/index ... 054AAaYHq0http://www.aa1car.com/library/2002/cm10220.htmAlso, test and recharge the battery before the alternator is installed. The alternator is designed to maintain battery charge, not to recharge a dead battery. Forcing it to revive a dead battery may overload it and cause it to fail.
itd, itd, itd
Eni ste zelo pametni tukaj gor
Objavljeno: Če maj 29, 2008 7:38 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Se ti ne zdi, da je potem nekje neka omejitev?
Po tistem kar si napisal bi marsikdo mislu, da je alternator sposoben dat od sebe tudu 10kA...
LP!
Objavljeno: Če maj 29, 2008 8:02 pm
Napisal/-a Primoz_86
Ma glede omejitve toka sem mislil povedat, da alternator nima regulacije, ki bo pri doseženem nazivnem toku (recimo 65A) začela nižat napetost na izhodu, oz. na ta način ohranjala največji dovoljen tok (65A). Tak alternator bo dal od sebe tudi 100A in več, le vprašanje časa je, kdaj se bo pokadilo z diod ali navitja.
Nebivedu: Ko imaš vključeno vitlo navij obrate motorju na enih 3-4000, če hočeš probat ali tvoja teorija drži. Pa avto moraš vleči v klanec, ker tok zelo varira glede na obremenitev vitle.
Lp
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 3:48 pm
Napisal/-a robert1
nebivedu je napisal/-a:NE nakladajte, da alternator bolj trpi, če daš večji akumulator. alternator pač polni s svojo amperažo in če daš večji aku, samo dlje traja da se napolni.
In logika pove, da, če dlje traja polnitev, tudi dlje traja obremenitev alternatorja.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 9:47 pm
Napisal/-a hribko
točno tako robert,zato pa tudi prej altenator crkne