Stran 1 od 1
pomoc prosim
Objavljeno: Če maj 29, 2008 4:36 pm
Napisal/-a extreme N
no dns se je mami (komu pa drugemu?!) avto ustavil. Ok sej verjetno ni nc ona kriva. kakorkoli..
se vozi normalno pocasi in naenkrat avtu zmanjka moci, trzne rocica menjalnika, zasmrdi iz zracnikov in motor se ustavi (oz. neve ali ga je ona ugasnila).
uglaunem zaganjac ne zazene, vec pa mi tudi niso povedli po telefonu, ju3 pridem domov.
avto je daewoo lanos 1.6 16V l98
servis je bil narjen pol leta nazaj, motor je do nedavnega tekel popolnoma normalno (celo prevec lepo za ta motor).
1 krat na mesec preverim olje, hladilno tekocino ipd. (kar je skoraj nujno za star avto), sicer pa ni bilo nikoli problemov, olja ni pil.
zanima me ce bi kdo vedel kaj bi lahko bilo preden gre k mehaniku, ker on bo itak meu auto tam 3 dni in racunal kot velik.
hvala za pomoc, vec lahko povem ju3 ko natancno povem kaj (sploh se) dela.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 5:00 pm
Napisal/-a trust
Velik je lahko vzrokov, lahko je tudi altenator fuč oz. akomulator.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 5:06 pm
Napisal/-a extreme N
to sm tudi jst pomislu, ampak zakaj je zasmrdelo v kabino???
ce je sel alternator, ni panike. akumulator je resda se original, tudi tu ni panike. bolj me skrbi da je kaj drugega.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 9:53 pm
Napisal/-a extreme N
ok zvedu kaj je blo. utrgal se je 4 mesece star zobati jermen - great news.
na hitro naj mi kdo pove kaj vse bo treba menjat.
hvala
Objavljeno: Če maj 29, 2008 9:55 pm
Napisal/-a Primoz_86
Kdo pa ti ga je menjal? Uradni servis? Nekateri popoldanci zraven jermena ne zamenjajo šponerja in pumpe (če je gnana z zobatim jermenom) in potem se dogajajo take reči.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 9:57 pm
Napisal/-a extreme N
blo menjano use, je res da pri enem popoldancu ampak ga poznam pa je menjal vse.
zanima me predvsem kaj bo treba vse menjat.
Objavljeno: Če maj 29, 2008 9:58 pm
Napisal/-a hribko
odvisno,lahko da ti je ventile zabilo,al pa ne
tega sedaj nemoreš ugotavljat,je treba razdret i npol se vidi,a bo ful drago al pa bo mal manj dragu.
kje ste pa delali servis?
če so ti menjali jermen na uradnem servisu lahko zahtevaš popravilo na garancijo
Objavljeno: Če maj 29, 2008 10:02 pm
Napisal/-a extreme N
ne, pri privatniku sem menjal vse. dobil vse racune in vse. ju3 ga odpre pa bomo vidli kaj je.
uprasu sm da se pripravim ko mi bo nastevu kaj vse je slo
sploh pa se mi zdi cudno da po 2500 km gre jermen, prej pa ni se 120000km!
Objavljeno: Če maj 29, 2008 10:11 pm
Napisal/-a hribko
težko je rečt kaj vse je fuč.
pač odprite motor in boš videl kaj vse je potrebno zamenjati,potem si pa preračunaj kaj je ceneje a to popravit,al zamenjat kar cel motor(se bi našel kak iz razbitega lanosa)
Objavljeno: Če maj 29, 2008 10:16 pm
Napisal/-a extreme N
no sej.. ju3 bom videl. upam da ni prevec poskodovano. je pa problem najt 1.6 16V drug motor

1.5 jih je ko trave :P
hvala, sporocim ju3 kaksna je situacija.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 12:07 am
Napisal/-a RENO911
Obstaja kakšna možnost, da je mehanik kaj zajebal z zobci jermena? Zdaj bo tako v vsakem primeru zvalil krivdo na jermen in s tem na tebe. Saj mogoče ni nič kriv, če pa je, pa mu boš dvakrat plačal. Zmeni se za popust.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 7:33 am
Napisal/-a extreme N
kko je tel zajebat? avto je teku normalno po servisu. jermen je torej bil pravilno montiran, ventili so delali kot je treba. Popoldne bom tocno vidu kaj je vzrok, po moje ni samo v jermenu, ker ni mel niti 2500 km.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 7:46 am
Napisal/-a Slicker
v kolikot ni zajebal mehanik, treba kontaktirat proizvajalca jermena pa pol oni krijejo nekaj stroškov.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 7:47 am
Napisal/-a extreme N
res??? kolko % se pa da iztrzit od njih?
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 9:01 am
Napisal/-a hribko
odvisno kak pristop boš imel
jaz vem da bi mi morali vsaj polovico kriti,je pa to kr problem kaj istržit,ker ti je nekdo privat montiral in nimaš računa od strokovne vgradnje
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 9:18 am
Napisal/-a Slicker
kolk se da dobit ne vem točno. okol 300€. pa če ti je privatnik dal vse račune, se pravi da garantira za strokovno vgradnjo. pa on more pol kontaktirat pa to garancijo zrihtat. če bi men to nardil nebi nič plačeval. al naj plača privatnik, v kolikor je bla njegova napaka ali pa proizvajalec jermena, ker je biu pač zanič materjal.
Objavljeno: Pe maj 30, 2008 9:26 am
Napisal/-a extreme N
ok bom dns govoril z njim. mu bom pac reku naj on zrihta use, hocem met minimalne stroske.
hvala

Objavljeno: Pe maj 30, 2008 10:38 am
Napisal/-a nebivedu
Pri renaultu velja takole. Če menjaš na njihovem servisu imaš na jermen 20.000 km garancije in če je jermen šel prej kot v tem času, potem ti renaultov servis mora narest vse na njihov račun.
Če nisi pri njih delal, pa moraš gnjavit proizvajalca jermenov, kar pa ponavadi ni nič dobrega in ne uspeš, ker imajo miljon izgovorov. Edino, da se obesiš še na trgovino, kjer je bil jermen kupljen in od njih zahtevaš del denarja za popravilo. Ampak ponavadi tudi to ne gre, ker se bodo vsi izgovarjali na serviserja, ki "je narobe" naredil.
Objavljeno: Sr jun 04, 2008 9:25 pm
Napisal/-a extreme N
no v glavnem bo treba menjat glavo motorja komplet z vsem kar spada zraven.
Koliko je odvisno delovanje motorja od glave ki ima določeno stevilo kilometrov? Zanima me zato ker bi lahko kupil glavo s 170k km, motor jih ima zdaj 120k. Bi znali bit kaki problemi v delovanju? glava se bo ocistila, vkljucno s poliranjem ventilov.
hvala
Objavljeno: Če jun 05, 2008 6:06 am
Napisal/-a hribko
niso pomembni kilometri,pomembno je to,da je glava vredu,najbolj pomembno je pa to,da je ravna(da je ni zvilo ko je pregrevalo motor ali pa kaj podobnega),ostalo se že da poštimati.