Stran 1 od 2

CITROEN XSARA CRKUJE

Objavljeno: To jun 03, 2008 4:49 pm
Napisal/-a zore
Zdravo imam naslednji problem. Imam citroen xsaro 1.4 98 letnik in mi kar naenkrat začne cukat,padejo obrati tut če gas pritisnem in avto ugasne.
Priklopil sem ga na tester in je pokazalo senzor tlaka in senzor kisika(lambda sonda).
Nato sem zamenjal senzor tlaka avto peljal na tester da bi zbrisal napako, vendar mi je avto že sam zaznal nov senzor in sam zbrisal napako. Ko sem to zamenjal avto ni več cukal vendar še vseeno so padli obrati in je vgasnil. sedaj sem zamenjal še lambdo sondo in se peljal 10 km za probo vendar mi je avto spet vgasnil.? zanima me če je vgasnil zato ker še ni zbrisana napaka na testerju ali se prav tako tudi ta napaka sama zbriše?
Druge napake tester ni pokazal.
lp

Objavljeno: To jun 03, 2008 5:51 pm
Napisal/-a sejjaretun
mislim da moras zbrisati napako lambda sonde.tko sm vsaj jst moral ko sem jo menjal.

Objavljeno: To jun 03, 2008 7:23 pm
Napisal/-a zore
A tebi je tud še prej negajal predn si zbrisu napako.
lp

Objavljeno: To jun 03, 2008 8:58 pm
Napisal/-a gepl83
Mogoče maš zanič tud ventil prostega teka motorja. Ta je bil pri men. Včasih mi je v prostem teku zbilo obrate in avto je ugasni. Potem mi ga je mehanik spucal in je blo bolš, ni blo pa še čist dobr. Bi ga mogu zamenat pa ga nism.

Objavljeno: To jun 03, 2008 10:04 pm
Napisal/-a Drager
A je tester mogoče nakazal na senzor obratov motorja? Dost podobno se je dogajalo na mjem avtu.
Druga možnost bi lahko bil senzor položaja odmične gredi. Ampak to bi potem delal samo pri segretem motorju. Daj napiši še malo več.
Sicer samo ugibam, ampak taki so simptomi če gre katera od teh stvari rakom žvižgat.
L.P.

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 12:44 pm
Napisal/-a zore
Priklopil sem ga na tester in mi je javil sprožen airbag to sm že tak prej vidu , pa senzor kisika to je lambda sonda , in nevem točno ali senzor ali tipalo tlaka,vendar senzor tlaka je sedaj v redu ker ko sem ga zamenjal in priklopil na tester mi ni več javilo napake ampak je bila napaka samo še za senzor kisika-lambda sonda.
Ko je avto mrzel se to ne dogaja ko pa je segret pa mu padejo obrati in nato ugasnejo in se prižgejo vse kontrolne lučke.

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 1:36 pm
Napisal/-a joztom
Po tvojih navedbah bi naj šlo za senzor absolutnega pritiska, ki drži razmerje bencina in zraka (1:13,7). Le-ta je na sesalnem kolektorju, ima ga Copex d.o.o. za ene 40€. Jezi me, ker se vsi sklicujete na odčitke diagnostike. Na diagnostiko se je treba spoznati in jo znati uporabljati. Proxxia nima referenčne vrednosti, to je še enega senzorja in lahko meritev senzorja in dejansko stanje zelo odstopa. Pokaže pa, če senzor ni aktiven ali če kaže npr občuten odklon. Lambda sonda drži do enen 160 kkm, potem oslabi ali ji prebije startno kurjavo. Kontrolirajo jo s parametri, tako hitrost vzorčenja kot odzivnost, redko kdo na PSA to obvlada. Če AbsolutePressureRegulator nagaja, lambda sonda ne more obvladati izpuha zaradi preveč ali premalo bencina in javlja napako?

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 5:52 pm
Napisal/-a zore
Ali je to ta konektor ki je privijačen na spodnji sliki ker tega sem zamenjal in sedaj ne kaže več napake. Vendar me pa zanima kaj je tisto zraven konetorja ker se mi zdi da bi še na en priključek moral biti šlaufek ker ko je avto vžgan se mašina vrti pod malo večjimi obrati ker tam skozi vleče zrak če pa s prstom pokrijem tisto potem so obrati normalni zato sem začasno dal še kar en čep gor.
Naj povem še da je poraba ZELLLOOO prevelika ko gledam mi kazalec vidno pada.

Slika

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 6:53 pm
Napisal/-a Mgajvr
kolegu je prejšn tedn avto isto delou. med vožno cukal pa ko je spustu gas je avto crknu. zamenjat je mogu par cevk, sicer ne vem katere ampak avto zaj normalno dela.

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 6:57 pm
Napisal/-a zore
Bi te prosu če bi se pr kolegu pozanimal katere cevke je menjal.
lp

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 8:30 pm
Napisal/-a joztom
Podtlačni regulator je ta s kvadratnim konektorjem. Če ga odviješ je na njem O-ring zelene barve, ki mora biti nepoškodovan. Očitno ti na tisti začepljeni luknji neka cev manjka, vprašaj na servisu ali poglej sorodni avto ali si poišči v Haynesu. Moj Citroen ima isti regulator, motor je pa popolnoma drugačen (3.0/24V)

Objavljeno: Sr jun 04, 2008 8:48 pm
Napisal/-a zore
tisti konektor katerega si mi omenil in ima zeleni O-ring sem že zamenjal in tisti sedaj deluje pravilno ker mi na testerju ne pokaže več napake za tlačni regulator pri starem regulatorju pa mi jo je. Samo zanima me za tisto cev iz kje pride ki mi manjka.
lp

Objavljeno: Če jun 05, 2008 12:22 pm
Napisal/-a zore
Sem že rešil problem tam ne pride nobena cev ampak gumijasti čep da ne vleče zraka notri.

Objavljeno: Če jun 05, 2008 3:05 pm
Napisal/-a Mgajvr
pol je res nekje vlekl fouš zrak. ki je največkrat vzrok teh napak pa se menja vse drugo sam tistega ne kar je res narobe

Objavljeno: Če jun 05, 2008 6:49 pm
Napisal/-a zore
Me pa zanima če je možno da bi se zaradi tega zvišala poraba ker mi je vleklo fouš luft?

Objavljeno: Če jun 05, 2008 8:49 pm
Napisal/-a Mgajvr
ja pomoje zna tut to bit vzrok. čeprou je ena malenkost loh še dost drugih stvari zarad nje slabo dela

Objavljeno: Če jun 05, 2008 10:25 pm
Napisal/-a joztom
Tesnost MAP senzorja je bistvena za natančno doziranje bencina. Itak boš sam pogruntal, da veliko manj žre in da je motor polno odziven.

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 10:20 am
Napisal/-a zore
A MAP sentzor je potem tisto kr sm obkrožil?

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 10:38 am
Napisal/-a joztom
Ne, MAP senzor ima konektor

Objavljeno: Pe jun 06, 2008 10:40 am
Napisal/-a zore
tega sem že prej menjal vendar avto še kar pije ko žolna :?