CHECK GAUGE lučka
Objavljeno: Ne jun 08, 2008 2:46 pm
Jeep cheroke....
V navodilih ne nejdem te lučke.....pa kolk sem brskal po netu tud nisem najdu kaj uporabnega....
Kok z mojo šepasto angl. razumem bi se naj šlo kao preveri kazalce (merilce)....
Tlak olja ( se dvigne takoj po štartu...mogoče zamuja 2-3 sekunde) dvigne se na 4 bare pri hladnem motorju in malo čez 2 pri ogretem....v knjigi piše da je do 0.9 bara normalno...
Napetost je ob kontaktu na 11V (čeprav je nov akku in multimeter kaže 12.3 volta ob izključenem avto in potem se dvigne na 13.2). Takoj po zagonu pa doseže vrednost 12V ...ok števc mal švingla tako da mislim da je to normalno...
Tempratura je na nuli pri hladnem zagonu.....ko je ogret se dvigne malo pod sredino ( na motorju zmerjeno 87 stopinj), pri priganju z reduktorjem v hude vzpone se cajger dvigne za kak 1-2mm....ampak še vedno daleč od rdečega.
Kazalec goriva pač kaže dejansko stanje in do šedaj še nisem opazil da bi karkoli lagal...
Obratomer je pri hladnem na 800 obratih....pri toplem se dvigne do nekje 950....
Finta je v tem da mi včasih po zagonu zagori lučka CHECK GAUGE....če ga vgasnem in ponovno prižgem pa le ta utripa par sekund in nato ugasne....
Motor deluje normalno, vžiga normalno...... skratka vse dela.
Aja za motor ima posebej lučko CHECK ENGINE , ki pa po zagonu normalno ugasne.....
Je lahko kaj povezano z AGR ventilom, ki je blindiran ali pa s kakimi vakumi ?
V navodilih ne nejdem te lučke.....pa kolk sem brskal po netu tud nisem najdu kaj uporabnega....
Kok z mojo šepasto angl. razumem bi se naj šlo kao preveri kazalce (merilce)....
Tlak olja ( se dvigne takoj po štartu...mogoče zamuja 2-3 sekunde) dvigne se na 4 bare pri hladnem motorju in malo čez 2 pri ogretem....v knjigi piše da je do 0.9 bara normalno...
Napetost je ob kontaktu na 11V (čeprav je nov akku in multimeter kaže 12.3 volta ob izključenem avto in potem se dvigne na 13.2). Takoj po zagonu pa doseže vrednost 12V ...ok števc mal švingla tako da mislim da je to normalno...
Tempratura je na nuli pri hladnem zagonu.....ko je ogret se dvigne malo pod sredino ( na motorju zmerjeno 87 stopinj), pri priganju z reduktorjem v hude vzpone se cajger dvigne za kak 1-2mm....ampak še vedno daleč od rdečega.
Kazalec goriva pač kaže dejansko stanje in do šedaj še nisem opazil da bi karkoli lagal...
Obratomer je pri hladnem na 800 obratih....pri toplem se dvigne do nekje 950....
Finta je v tem da mi včasih po zagonu zagori lučka CHECK GAUGE....če ga vgasnem in ponovno prižgem pa le ta utripa par sekund in nato ugasne....
Motor deluje normalno, vžiga normalno...... skratka vse dela.
Aja za motor ima posebej lučko CHECK ENGINE , ki pa po zagonu normalno ugasne.....
Je lahko kaj povezano z AGR ventilom, ki je blindiran ali pa s kakimi vakumi ?