Stran 1 od 2

Problem: AMZS nateg - zavore fuč

Objavljeno: To jun 10, 2008 6:52 pm
Napisal/-a paskvale
Moja težava se vleče že kar nekaj časa. Pred točno enim mesecem sem zaupal avto v popravilo Amzsjevim "strokovnjakom" in do danes se mi je zdelo, da so v redu popravili. Gre se za to, da se zavorni cilinder (ne vem če je izraz pravilen) - zadnje desno kolo, ne vrača v začetno lego in drsa. Danes, ko sem se vrnil iz službe (15 km) pa je pošteno prijelo - felgna se je segrela tolk, da se je radkapna prijela nanjo + bremza prime občutno slabše (in nekje na polovici pedala). Problem z zavornim cilindrom se je sicer že pojavljal, vendor so na AMZs rekli, da so ga odpravili ( 2 uri dela + menjava zavorne tekočine = 120 €). Kaj naj sedaj naredim? Prilagam sliko, obkroženo je tist, kar zafrkava. Avto - Lantra 1999 letnik.

Pa hvala za konstruktivne nasvete.

:evil: :twisted: :evil:

Objavljeno: To jun 10, 2008 6:59 pm
Napisal/-a Žiiga
Če j to zadna čeljust zna zajbavat tut vzmet za ročno zavoro, če je pa batek zaribu pa sledi demontaža klešč. Razdre se čeljust, batek vzame ven, se ga z dolgim in ozkim brusnim paperjem prebrusi, zapolira. Očisti se tudi njegovo ležišče v čeljusti... To se premiga in podmaže ter sestavi skupaj. Delaj po paru ;) Namaži tudi vodila z mastjo in ležišča ploščic. Zakaj pa bremza ne prime je pa verjetno vzrok pri prežganih ploščicah, ki so zdej sam še za v smeti ;)

Objavljeno: To jun 10, 2008 7:00 pm
Napisal/-a aklan86
Ja kaj le? Imaš račun od prejšnega posega? Idi tja, pa povej da so za en k. zrihtal pa naj še enkrat zrihtajo. Če pa nočejo pa vprašaj koliko dajo garancije za delo in rezervne dele. Če nič potem na ZVP. V glavnem probaj se lepo zmenit. Če drugega ne ti naj dela pri novem posegu ne obračunajo.

Objavljeno: To jun 10, 2008 7:22 pm
Napisal/-a fare
Račun pa reklamacija.
lp

Objavljeno: To jun 10, 2008 7:28 pm
Napisal/-a marjan novak
Imel sem skoraj identičen problem pri istih mojstrih, le da sem imel zadaj bobne.
Težava je bila v zarjaveli zajli ročne zavore. Zadnje zavore se niso nikoli sprostile do konca. Stran vržen denar in čas, ker se mojstrom se ne ljubi odkrivati vzrokkov okvare.
LP

Objavljeno: To jun 10, 2008 8:12 pm
Napisal/-a paskvale
Ja, brez skrbi, da imam račun. 125,19 € so mi zaračunal. Se bom šel jutri pričkat, če pa ne bodo imeli posluha, jih bomo pa javno linčal :)

Objavljeno: To jun 10, 2008 8:58 pm
Napisal/-a aklan86
To jih že tako ali tako :-P

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 11:51 am
Napisal/-a paskvale
Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 11:59 am
Napisal/-a nebivedu
paskvale je napisal/-a:Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš


Avtoodpad in poišči tak avto, pa menjaj vse skupaj (komplet klešče). Cene na odpadih so od 15 do 50 evrov.

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 1:50 pm
Napisal/-a joztom
Poglej pri Potokarju za Budweg aftermarket ponudbo.

Objavljeno: Sr jun 11, 2008 2:25 pm
Napisal/-a lisko
paskvale je napisal/-a:Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš


Vse lepo in prav.....ampak nisi edini :) Poznam še nekoga z enako težavo.....tudi on je menjal cilindre in zdaj je mir.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 12:32 am
Napisal/-a Primoz_86
Preveri prej, da ni gumijasta zavorna cev zamašena. Noter spusti pritisk, ven pa ne gre.

Lp

Objavljeno: Če jun 12, 2008 7:29 am
Napisal/-a paskvale
Hvala vam za uporabne informacije. Samo tole s Potokarjem - na internetu ne moreš iti v trgovino, če nisi prijavljen. Sploh ne moreš videti kaj se prodaja, niti akcij. Prijavijo se pa lahko le podjetja....kako naj torej vem ali ima Potokar kaj zame (razen če grem k njemu)?

Objavljeno: Če jun 12, 2008 7:42 am
Napisal/-a dskrab
paskvale je napisal/-a:Hvala vam za uporabne informacije. Samo tole s Potokarjem - na internetu ne moreš iti v trgovino, če nisi prijavljen. Sploh ne moreš videti kaj se prodaja, niti akcij. Prijavijo se pa lahko le podjetja....kako naj torej vem ali ima Potokar kaj zame (razen če grem k njemu)?



Pokličeš jih ane. Telefon pa valda, da imajo.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 8:14 am
Napisal/-a nebivedu
Potokar ima v btc-ju štacuno in če prideš zjutraj, pa dela nima v tej štacuni (ima ga pa v skladišču), ti ga do popoldne ali do naslednjega dne sigurno prinese v štacuno, tako da ga lahko dobiš v enem dnevu. Pa še dost prijazni so in cene imajo ugodne.

Drgač imaš pa še a-net, motomat, samming, gama center, euroton, ...

Polno je teh štacun in v veliki večini dobiš kar nekaj robe na enem mestu.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 8:34 am
Napisal/-a joztom
Ta del imaš tudi na Vrhniki www.bmc.si kot lahko vidiš iz njihovega kataloga:
http://web.isosteer.nl/WCUS/default.asp ... 0265&WKEY=[65534:-2143180265]

Objavljeno: Če jun 12, 2008 9:29 am
Napisal/-a Voith
paskvale je napisal/-a:Sem bil na AMZS - so bili zelo korektni. Zastonj so mi pregledali zavore (1 ura dela) in ugotovili, da je problem v zavornem cilindru (baje sem do sedaj 1. Hyundaist s to težavo) in ne v tistem, kar so oni popravili. Zaračunal mi niso vseeno nič. Moram pa dobiti nekje rabljen zavorni cilinder, ker pride nov čez 200 €.

ADM - lahko zakleneš


bo kr da si drugi, ker sm mel js isti problem in isto na lantri.

zadaj je bil na levi strani batek čist rjav in en od obeh drsnih pinov tut.

js sm se tega kr sam lotu, tko, da sm zadevo razdru in pošmerglal orng najprej z grobim pol pa z vse bolj finim šmerglom dokler ni blo skor k novo :lol:

pol pa mal bakrene masti in maš novo.

zanimiu pa, kok stane tak poseg, se kr mal boljš počutm, da sm tak mojstr, da is sam delam jobe za 100e+ :lol: :lol:

drgač je pa to zarad soli pozim. mal poglej še zgornjo kapo na amortizerju na tej strani, ker men se je odtrgala pr lantri. ni lih prijeten občutek ko se ti kapa amortizerja odtrga ko pregnije.. :)

Objavljeno: Če jun 12, 2008 9:49 am
Napisal/-a paskvale
Voith - torej bi znal celo sam popraviti? Praviš, naj z brusnim papirjem pošmerglam bat. Ampak, ven ga gleda komaj par mm.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 11:22 am
Napisal/-a joztom
Ne se hecat, bati in cilindri se nikakor ne smejo šmirglati. Morebiti z vodobrusnim št. 2000 počasi in na fino. Zavore niso predmet zajebancije. Pri BMC ne verjamem, da je cela čeljust tako draga, da je ne bi zmogel. Za dosti avtomobilov gumice niso več na voljo zaradi varnosti. Če bi povzročil nesrečo s smrtnim izidom in da te na izrednem tehničnem pregledu dobijo pri taki murkslariji, si le predstavljaj težave.

Objavljeno: Če jun 12, 2008 11:35 am
Napisal/-a Primoz_86
paskvale je napisal/-a:Voith - torej bi znal celo sam popraviti? Praviš, naj z brusnim papirjem pošmerglam bat. Ampak, ven ga gleda komaj par mm.


Batek potegneš ven, in ga potem s finim vodobrusnim očistiš, če pa je rja globoka, potem pa najdi raje drugo čeljust. Gumice sem jaz dobil v prvi trgovini z avtodeli. Jaz sem sicer razstavljal čeljust brez veze, kot sem napisal je bila pri meni zamašena cevka, zato mi ni vračalo batka.

Probaš lahko tako, da odviješ nipelj za zračenje. Če se potem batek brez upiranja premakne noter, je težava v cevki. Pričakuj da bo iz nipla steklo nekaj olja, ki ga ne smeš dobiti na barvane dele avta.

Ni se dobro vozit z eno zavoro ki se pregreva, saj ti bo zavrelo olje in bo šel pedal do poda v prazno (boš moral pumpat, če boš hotel ustavit)

Kar se prometne tiče. A ni tako, da ti še vedno ostane drugi par zavor (v tem primeru prednje?). Pa tudi lučka za premalo olja bo posvetila prej.

Lp