Stran 1 od 1
AUDI TT-cukanje vozila
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 6:14 am
Napisal/-a vw.vito
Pozdravljeni,
imam problem z mojim tt-jem l.2000. 1.8 T 180KM
In sicer: ko je mrzel gre avto brez problemov, ko pa se segrene pa avto z čist minimalnim plinom prične cukat,vse dokler ne dam zraven več plina!
Sem bil na servisu, pa mi so zamenjali merilec zraka ozir.(luftmeser) , pa se z avtom dogaja isto.
Plini so ok, tester ne pokaže napake
Avto gre pol z malo več obrati čist normalno, največji problemi so pri cca. 1500-2000 obrati, v vsaki brzini.
ima kdo kakšno informacijo, kaj bi to lahko blo?
hvala vam
lp
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 7:45 am
Napisal/-a myster
mogoče kabli in svečke...
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 11:46 am
Napisal/-a stealth
loh so injectorji...si jih dal že prepucat?
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 3:34 pm
Napisal/-a vw.vito
SVEČKE SO NOVE, KABLI PA NE,
LAHKO MOGOČE KABLI PREBIJAJO, PA BI SE TO POZNALO SAMO PRI VOŽNJI Z MANJ PLINA???
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 3:38 pm
Napisal/-a vw.vito
loh so injectorji...si jih dal že prepucat?[/size]
NISEM GLIH NEK MEHANIK DA BI VEDEL KAJ SO TO injectorji!
SO MI TUDI REKLI, DA BI LAHKO ˝cinšpule˝ ALI NEKAJ TAKEGA PREBIJALE!???
JE TO MOŽNO?
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 4:15 pm
Napisal/-a joztom
Modul cinšpule je 40€. Verjetno so sveče, mogoče je notri Bosch, ki rad nagaja.
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 5:25 pm
Napisal/-a shilyeg
kolega je mel isti problem pa so mu na A2S-u povedali da je to še vredu pa se je z avtom domu odpelo pa pred domom mašina zropotala! škode je blo za 4000 eurov! priporočam ti da se ne voziš! sam še zdaj ne vejo kai je blo narobe ker so pol mašine menjali!
LP
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 6:13 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
vw.vito je napisal/-a:SVEČKE SO NOVE, KABLI PA NE,
LAHKO MOGOČE KABLI PREBIJAJO, PA BI SE TO POZNALO SAMO PRI VOŽNJI Z MANJ PLINA???
1.8t motor nima kablov, ti cuka že od nekdaj ali se je samo pojavilo, je avto čipan?
Meni se isto dogaja, le da pri 2-3 tisoč obratov, ko pohodiš gas problem izgine, res pa je da je to cukanje skoraj neopazno.
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 7:56 pm
Napisal/-a vw.vito
avto ni čipan!
To se mi je pojavlo zdaj 2 meseca nazaj, prej (pozimi) ko je blo zunaj bolj mrzlo se to ni dogajalo ozir. nisem opazil,
se pa to najbolj občuti ko se avto segrene!
Objavljeno: Sr jun 11, 2008 9:39 pm
Napisal/-a LaMike
Lepo pozdravljen!
Mislim, da imajo mehaniki kr prav. Cinšpula, ko se pregreje začne prebijat posledično motor cukati in pokati. Sem imel enako težavo na svojem v8.
Lp, Mikey
Objavljeno: Če jun 12, 2008 7:39 am
Napisal/-a MacTron
vw.vito: torej ce je cinspula najprej zazeni VAG-com da lociras katera cinspula oz.
cilinder ima -
misfiring cylinder ...nato odvij modul cinspule potegni ven in poglej
ce je na tulcu spodaj kaksna razpoka... v primeru da je razpoka potem prebija in
verjemi da se lahko zgodi da ti bo zacel avto celo ugasat

Objavljeno: Če jun 12, 2008 8:35 am
Napisal/-a Voith
men se je dogajal pa da mi je kabelček za injektor prebijal na maso in je isto trokiral..
prebijal je pa zato ker je dal nekdo plastično zaščito, ki je namenjena tem kabelčkom na tak način gor, da je preščipnil enega od kablov in je čez čas začel prebijat. pa tut vedno samo ko je bil avto topel.
2x sm kable zamenu in vse, pol sm pa enkat na srečo ponoč vidu, da se neki cist mal pod to zaščito bliska.
probi enkat odprt haubo in sam posluši če je kkšn zvok iskre kje takrat ko trokira. to je dost prepoznaven zvok, pa zanesljiv znak da ti prebija iskra iz cinšpul al pa iz injektorjev...
Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:50 am
Napisal/-a vw.vito
HVALA ZA NASVETE!
BOM PROBAL POGLEDAT, ČE BI RES TO BLO KRIVO!
IMA KDO INFORMACIJO, KOLIKO STANEJO TE CINŠPULE?
PA ČE SE UGOTOVI DA RES KERA PREBIJA, ALI SE MORAJO POL VSE ZAMENJAT???
ČE ŠE MORDA IMA KDO KAKŠNO DRUGO INFORMACIJO, KAJ BI ŠE DRUGEGA LAHKO BILO KRIVO ZA TO CUKANJE, PROSIM NAJ JAVI!
HVALA VAM
LP
Objavljeno: Če jun 12, 2008 7:42 pm
Napisal/-a MacTron
vw.vito je napisal/-a:IMA KDO INFORMACIJO, KOLIKO STANEJO TE CINŠPULE?
PA ČE SE UGOTOVI DA RES KERA PREBIJA, ALI SE MORAJO POL VSE ZAMENJAT???
najprej eno opozorilo
...na zacetku je bil ustvarjen post z malimi crkami zakaj se moras sedaj dret?
k temi...
za motorje AJQ, APX, APP, ARY, AUM, BAM, AUQ, je cinspula 1kom - 35€
in menja se samo tisto ki prebija

.. to sem ti pa ze obelodanil s cim preveris
katera je slaba oz. zrela za zamenjavo
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 11:13 pm
Napisal/-a joztom
Za tak motor, verjetno AWB je do 40€ cinšpula. (Anet)
Objavljeno: Po jun 16, 2008 6:24 pm
Napisal/-a vw.vito
Danes sem bil pri enemu mehaniku in je ugotovil, da je to vsekakor kriv potencio meter za gas, a je to velik problem ker je to lahko pri tački za dodajanje plina ali pa pri motorju, a me je opozoril, da je to kar zahtevna stvar, da se ugotovi kje natančno je ta napaka,
a ima kdo kakšne izkušnje s tem????