Stran 1 od 2
Problem Astra G - info zaslon (od posta št.17 naprej)
Objavljeno: Če jun 12, 2008 9:32 pm
Napisal/-a davorz
Lep pozdrav!
Podatke imam bolj skope, upam da bo kdo vseeno lahko kaj svetoval.
Oče ima Opel Astro letnik 1998, 1.2 ecotec motor 123.00 prevoženih kilometrov.(današnja astra clasic II) Avto je vedno servisiran na pooblaščenem servisu in dela kot urca. Prejšnji teden pa se je pojavila težavica. Na avtocesti, v 5. prestavi pri okoli 110km/h avto baje (zakaj baje, mene ni blo nikoli zraven

) izgubi moč. bolj kot pritisneš na gas, bolj avto zablokira. nikamor ne gre. treba nazaj v 4. potem pa počasi gas 5. V tem času, ko avto izgubi na moči se pojavi na armaturki rumena lučka (ne vem katera oče rekel da ena ki se vedno prižge ob kontaktu). To se je potem ta teden pojavilo še 1x, nakar je v ponedeljek avto začel izgubljati moč na vsakem klancu, 3. prestava, lučka se prižge avto ne gre nikamor. Oče odpelje avto na servis, kjer je serviser takoj vedel kaj narediti. Zamenjal je nek senzor, zaračunal 231€ brez dela. Šla sta na preizkusno vožnjo, serviser je avto teral do konca (oče rekel da mu je že bilo škoda avta

). Po tem posegu naj bi bilo vredu.
Nakar nista včeraj imela z mamo na poti iz ljubljane skoraj prometno nesrečo. Na ravnini tovornjak, nasproti še ni bilo avtomobila. Oče začne prehitevat, 3., 4. pride že navštric tovornjaka, avto izgubi moč, prižge se ista lučka. ni mogel prehiteti tovornjaka do konca, saj ni imel avto toliko moči, da bi peljal hitreje kot tovornjak, avto je prišel nasproti, komaj se je umaknil nazaj za tovornjak. Seveda je takoj zelo jezen šel na servis. Tam mu je rekel, da bodo zamenjali še neko stvar pri zračnem filtru, in da potem pa naj bi bilo res vredu, da so ti dve stvario, ki jih je zamenjal povezani. Potem pa se je oče razkuril: Torej je bil tisti senzor prej vredu, zamanj je plačal 230€, saj se je napaka po 300 kilometrih spet ponovila.
S serviserjem sta se tako sedaj zmenila: za to stvar pri zračnem filtru (oče ni mel pojma kaj mu je serviser pokazal in povedal) mu ni nič zaračunal, tudi dela ne, ni mu pa hotel vrniti 230€ in zamenjati senzor, nazaj noter tistega ki je še vredu deloval.
Kaj naj stori? Kaj če se napaka spet ponovi? Oče sploh ni več siguren v vožnji, ne ve kdaj bo avto spet izgubil na moči. Ali ni dolžnost serviserja, da bi zamenjal nazaj za stari senzor, ki je očitno bil vredu, ter povrnil denar? Ali mogoče ve kdo katera napaka naj bi to sploh bila?
Davor
Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:06 pm
Napisal/-a shilyeg
astra z mašino 1.2? tut to je blo? mel sem podobno težavo ampak problem je bil v dizlu ki sem ga v bosni tankal!
glede lučk povej katera je bla ker jih je veliko oranžnih!
glede servisev pa priporočam avtohišo Kolmanič in co. na Teznem v Mariboru!
men so vedno vse v nulo zrihtali!
Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:14 pm
Napisal/-a hribko
verjetno je lučka za napako motorja(ta se pri oplih zelo rada prižge),in ko ta lučka posveti,motor deluje v zasilnem programu.
verjetno zajebavajo senzorji,samo kateri to je pa kar problem ugotoviti.
ne verjamem da bodu očetu vrnili denar,ker se lahko izgovarjaju da je bil tisti senzor tud fuč,pozneje pa je še drugi crknil.
žal takšni so pač dandanes servisi,zamenjajo nekaj,če pač ni tist fuč pa zamenjajo kaj drugega,vse to pa veselo kasirajo
Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:15 pm
Napisal/-a davorz
Hehe, ja ko je šel oče na prvi servis ko je reku kira astra je je serviser samo debelo pogledal

ja tut obstajajo, sam jih je mnda zlo zlo mal. Oče jo je kupil novo po naročilu, saj mu je bil avto zelo všeč, je pa zelo umirjen voznik, pravi da bo naslednji avto še šibkejši, saj ne potrebuje toliko konjev
Ja, za lučko sem tut že njega spraševal katera je, saj sem vedel, da ne more nihče pomagat, če se ne ve katera lučka je. Vendar ni mogel gledati katera lučka točno, saj je moral gledati tudi na cesto. Mu bom jutri pokazal servisno knjižico, ter vprašal katera lučka je bila.
Zaradi goriva mislim da ne bi bil problem, saj tanka tako na Petrolu kot na OMV-ju vedno 95oktanski bencin. Servisira ga pa vedno v avtohiši Jakopec v Velenju, tko da je že redna stranka. Avto je 10 let star pa se še vedno servisira pri pooblaščencu

Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:18 pm
Napisal/-a davorz
Drgač pa ta lučka se je že 1x lani al predlani pržgala, in takrat se je avto res vlkopil na program v sili (nihanje obratov, čuden zvok) šlo pa se je zaradi EGR (al ERG) ventila. To so takrat zamenjali pa je blo. Mogoče so sedaj zamenjali isti senzor?
Objavljeno: Če jun 12, 2008 10:56 pm
Napisal/-a Primoz_86
Lahko ima katera od žic okrog motorja zlomljeno žilo in občasno prekinja. Žica se zlomi zaradi tresljajev motorja, podobno kot žice za centralno / električne šipe na pregibu vrat.
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 8:04 am
Napisal/-a target_practice
davorz je napisal/-a:Hehe, ja ko je šel oče na prvi servis ko je reku kira astra je je serviser samo debelo pogledal

ja tut obstajajo, sam jih je mnda zlo zlo mal. Oče jo je kupil novo po naročilu, saj mu je bil avto zelo všeč, je pa zelo umirjen voznik, pravi da bo naslednji avto še šibkejši, saj ne potrebuje toliko konjev

In potem se cudim, kako sem lahko jaz vedno najhitrejsi na semaforju, pa ceprav imam polno nalozen kamion
Ontopic:
Obcasna cukanja so lahko posledica slabega dovoda goriva, ali elektrike. Za gorivo niti ni tak problem, se zamenja preventivno filtre ipd, priporocljivo je tudi pumpo malce pregledati.
Kar se pa stroma tice, je pa lahko vse od slabega kontakta, slabih tuljav, senzorjev.....
Objavljeno: Po jun 16, 2008 11:20 am
Napisal/-a davorz
Takole. Nekej novega sm pa zvedel, nekaj poslikal. Oče je bil dans na servisu, kot mu je bilo rečeno, naj se vozi do ponedeljka. vmes je avto naredil okoli 800km v enem tednu, veliko avtoceste, saj ga je hotel oče resnično sprobati ali še bo kaj narobe. Videti je vse vredu, avto normalno laufa, lučka se ni nikoli prižgala. torej je to, kar so nazadnje menjali, bilo fuč. (prilagam sliko). No, na servisu pa mu je serviser rekel da naj se še kar vozi do naslednjega ponedeljka, ter pride drugi teden plačat delo ter tisti del, ki so ga drugič zamenjali. WTF? zakaj pa ne danes? oče misli zato, ker je bil sin šefa za balagajno, in se ne bi dalo nič zmenit za kak popust, oz da bi mu vrnili za tist senzor. Upanje ostaja.
Sedaj pa vprašanje za strokovnjake. Kaj je to?
Torej, proizvajalec je Bosch. Je u bistvu tak del plastične cevi, ven pa je kot neke vrste vtikač za 5 žic. To se vidi na drugi sliki.
Cev ima premer okoli 5cm. Neki elektronike je not, tko da verjetno je to crknalo

Koliko pa to kaj stane? Da ne bo spet kje kakšnih 200€ kot je bil tisti senzor? Ker vseskupaj se potem že nabere

Objavljeno: Po jun 16, 2008 11:45 am
Napisal/-a bzzero
Zgleda kot senzor pretoka zraka (LMM), stane pa ponavadi okrog 100 eur.
Objavljeno: Po jun 16, 2008 11:55 am
Napisal/-a MacTron
davorz: to je LMM (razlaga:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 755#842755 )
vendar senzorja nisi slikal... to pa je za plasticno mrezo
in sicer v taksni obliki

Objavljeno: Po jun 16, 2008 12:12 pm
Napisal/-a davorz
ja, senzorja nisem slikal, ker to je vse kar je dal serviser

naj bi on samo to menjal pri drugem servisu ko se je spet pojavila težava. Verjetno je ta senzor menjal ko je če prišel prvič na servis zaradi te napake, ni pa še zamenjal lmm. Tako si razlagam. Torej je cena za tisti senzor bila 230€, za ta lmm pa ?? joj, to se pa zgodi če nimaš dovolj informacij. vse se zmede:S
MacTron, pa mogoče veš okvirno ceno za ta lmm? sem prebral link, ki si ga dal in tam so pisali okol 15.000 bivših sit, nekateri pa da so zastonj. Pogledal sem cene na e-bay pa se giblejo od 30 do 60€. Vendar to je brez senzorja kajne?
Objavljeno: Pe jun 27, 2008 7:59 am
Napisal/-a davorz
Torej kalvarija je danes dobila svoj konec. Oče je končno pridobil čas serviserja, da sta obračunala stroške ter material popravila. (Astra sedaj spet normalno dela). Serviser mu seveda ni hotel vrniti denar prejšnjega popravila (to smo si tak mislili, vrnil pa je del, katerega so menjali prvič. Zdi se mi, da se ta stvar, ki je na slikah priklopi na LMM? vsaj konektorček je isti. Vendar pozor! Serviser je vrnil ta del z prerezano žico! (se vidi na slikah). Ko je oče vztrajal naj mu vrnejo denar, je rekel serviser, da lahko da stari del nazaj v avto, novega vzame ter mu vrne denar. KAKO BI LAHKO DAL NAZAJ V AVTO STARI DEL, ČE PA SO PREREZALI ŽICE?? Ter zakaj? Kaj so hoteli s tem prikriti? da bi se lahko preverilo ali ta stvar (senzor, karkoli je) še dela??
Dodajam slike:
Aja, pa še to: Dva posta nazaj, ko sem prilepil slike LMM-ja (notri je bil tudi senzor, kakršnega je pokazal MacTron, sem se zanimal za ceno. Danes jo je oče zvedel, ter moral seveda plačati. 204€!!!!! Če to ni nategovanje folka..
Oče že rekel, da k njim ne pelje več avta na servis

Objavljeno: Pe jun 27, 2008 10:25 am
Napisal/-a Primoz_86
Tiste žice poveži nazaj skupaj, pa bo. Vzami tiste cevkice za podaljševanje kablov, ki jih stisneš skupaj ali vrstne spojke na vijak. Ta senzor sicer izgleda da je lambda sonda
Objavljeno: Pe jun 27, 2008 10:26 am
Napisal/-a svadreb
Prvi senzor, to je tisti v plastični cevim je LMM oz. merilec pretoka zraka. Povečini je Boschev, so pa tudi drugi proizvajalci (npr. Meat & Doria). Cene so zelo različne glede na tip vozila, za katerega je. Jaz sem za mojega nissana uspel najti najcenejšega za cca. 210 EUR (original na servisu bi skupaj z delom stal slabih 500 EUR), pa sem obrnil okoli vse možne prodajalce. Kupil pa sem original Bosch, kajti tistega od Meat & Doria so mi odsvetovali, češ, da je slabe kvalitete. Pa tudi cena ni bila dosti nižja. Zamenjal sem ga sam.
Drugi senzor, tisti s prerezanimi žicami, pa je lambda sonda. Senzorja med seboj sicer nista neposredno povezana, imata pa kar veliko vlogo pri delovanju motorja. Žice so prerezane najbrž zato, ker so vgradili univerzalno lambda sondo in ne namensko za Opla. Univerzalne so popolnoma enakovredne namenskim (tudi od istih proizvajalcev), le da so bistveno cenejše. Jaz sem dal zanjo 60 EUR, pa sem kupil neko srednjo kvaliteto. Zamenjal sem jo sam. Cenejše so bile okoli 30 EUR, dražje 100 EUR, originalna na Nissan servisu pa cca. 125 EUR).
Kateri od obeh senzorjev je crknil je v določenih primerih težko ugotoviti in zato se serviserji najbrž odločijo, da bodo najprej zamenjali tistega, ki predstavlja manjši strošek. Vsaj jaz sem imel tako izkušnjo. Po prvi varianti je crknil LMM senzor in ker mi je bil predrag sem iskal drugo mnenje, po katerem pa je crknila Lambda sonda. Ker je bila ta dosti cenejša sem jo zamenjal. Pa ni bilo boljše. Na koncu sem zamenjal še LMM in izkazalo se je, da je bil to vrzok težav. Lambda sondo sem torej zamenjal zaman.
Objavljeno: Pe jun 27, 2008 10:30 am
Napisal/-a Primoz_86
Žice so verjetno prerezane zato, ker je šel kabel skozi razne objemke za kable ipd , katere se mahaniku ni dalo razkopavat in je raje precvikal kabel
Objavljeno: Pe jun 27, 2008 10:51 am
Napisal/-a davorz
svadreb je napisal/-a:Univerzalne so popolnoma enakovredne namenskim (tudi od istih proizvajalcev), le da so bistveno cenejše. Jaz sem dal zanjo 60 EUR, pa sem kupil neko srednjo kvaliteto. Zamenjal sem jo sam. Cenejše so bile okoli 30 EUR, dražje 100 EUR, originalna na Nissan servisu pa cca. 125 EUR).
Kateri od obeh senzorjev je crknil je v določenih primerih težko ugotoviti in zato se serviserji najbrž odločijo, da bodo najprej zamenjali tistega, ki predstavlja manjši strošek. Vsaj jaz sem imel tako izkušnjo. Po prvi varianti je crknil LMM senzor in ker mi je bil predrag sem iskal drugo mnenje, po katerem pa je crknila Lambda sonda. Ker je bila ta dosti cenejša sem jo zamenjal. Pa ni bilo boljše. Na koncu sem zamenjal še LMM in izkazalo se je, da je bil to vrzok težav. Lambda sondo sem torej zamenjal zaman.
ja, mi smo torej imeli enak problem, vendar je bila lambda sonda, ki jo je zamenjal brez učinka dražja od LMM. Lambda sonda, to kar sem danes slikal 231€, LMM pa kar sem zadnjič slikal, 204€.
Ja, križi in težave!
Najlepša hvala vsem za odgovore!
LP, Davor
Problem Astra G - info zaslon (od posta št.17 naprej)
Objavljeno: Po dec 21, 2009 10:43 am
Napisal/-a davorz
Pozdravljeni.
Bo očetova Astra za svoje probleme imela svojo stran
Na Astri G, 1.2 1998 je crknil info zaslonček na vrhu armaturne plošče. Torej tisti zaslonček kjer je izpisana temperatura, ura, datum, radijska postaja. Že dlje časa v levem delu ni gorela ena žarnica, tako da je bil tisti del temnejši, sedaj pa je zaslonček čisto mrtev. Ni ne številk, ne svetlobe.
Sedaj pa vprašanje. Kaj bi bilo narobe? Kaj pri vezavi, torej elektrika, ali zaslonček sam? Gre se za to, da se oče še ni odločil, ali bi to dal sploh popravit. Ker razkopavat pol armaturke (predpostavka: če je hujša okvara) na 12 let starem avtu, zato da vidiš koliko stopinj je zunaj se mu zdi brezpredmetno. Prav tako se mu zdi (v primeru da pride popravilo drago) brezpredmeten strošek.
Zato mu delam uslugo in najprej vprašam tu, če lahko postavite približno diagnozo, kaj bi lahko bilo, ter okviren strošek popravila za določeno napako, da se bo oče potem lažje odločil ali bo dal to stvar rihtat ali ne.
Aja pa še to. 11. servis letos zapored narejen na pooblaščenem servisu

tako, da mislim da mi ga tudi za ta ekranček ne bo uspelo prepričati, da bi se zapeljal k popoldancu
Najlepša hvala za odgovore.
LP, Davor
Objavljeno: Po dec 21, 2009 11:19 pm
Napisal/-a huek111
Na zaslonu je sigurno crknila žarnica.Ni tako zelo zakomplicirano zamenjati kot izgleda, vendar je treba pazit, da kupiš isto watno žarnico,kar je označeno z barvo (mislim da je rjava). Če daš manj močno not bo zaslon ostal temen.
Na servisu bo verjetno to ena ura dela + 2-4€ za žarnico
Objavljeno: To dec 22, 2009 3:17 pm
Napisal/-a davorz
Ja, ampak, če bi crknila žarnica, bi bil zaslon samo neosvetljen, tako pa čisto nič ne dela, tudi nobenega "pixla" ni videti.
Objavljeno: To dec 22, 2009 4:00 pm
Napisal/-a oorosh
Dvomim, da je žarnica hin. Preglej, da ni skurjena kakšna varovalka, drugače pa lahko, da je zaslon oddelal svoje.
Fotru od bivše je na vectri istega letnika zaslon občasno nagajal (ni delal), ampak samo ko je bilo zelo mraz, kasneje, po koncu zime je delal super, edino nekaj pikic na displayju je crknilo.