Stran 1 od 1
info glede olja...
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 12:18 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
mam protona 313 12v in nameravam imet noter olje MOTUL 0-40W..Je tole ok olje za tela avto? Avto je pogosto pod večjimi obremenitvami...
p.s Kje bi lahko dal delat izpušni kolektor po meri? in koliko je približno cena..
hvala že v naprej!
lp Blaž :P
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 12:25 pm
Napisal/-a Slicker
0-40 je za turbobencinske motorje, tako da ni vredu. 10-40 bo čist ql.
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 12:27 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
10-40w ni čista sintetika.. Nevem ker kolkr delam pri bmwju so mi svetoval 0-40w olje... ali 5-40w...
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 12:29 pm
Napisal/-a blind3k
voziš bmwja ali protona?
notri daj to kar ti predpisuje proizvajalec vozila...
jaz mam tudi 0W30 noter in tega drugim ne bom priporočal, zato ker mam jaz to noter

Objavljeno: Pe jun 13, 2008 12:31 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
hehe vozim protona;) sj 0-40w pomen v bistvu da je olje dost redkejše pri hladnem motorju...To je zame velik plus in ne minus... Ko pa je motor topl pa je tak isto viskozen...Ne vidim problema?...
Re: info glede olja...
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 1:04 pm
Napisal/-a el_diablo
Proton-Blaž je napisal/-a: Avto je pogosto pod večjimi obremenitvami...
diskretno povedano...

Re: info glede olja...
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 1:10 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
el_diablo je napisal/-a:Proton-Blaž je napisal/-a: Avto je pogosto pod večjimi obremenitvami...
diskretno povedano...

he he

No v motor bo šlo tole olje pač 0-40w...Mazanje bo pomoje več kot zadovoljivo

tud pri 6500rpm...Menjavat pa mislim nekje na 15kkm mogoče kak tisoč prej...lp
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 1:24 pm
Napisal/-a Voith
ole je cist ok, sam problem je, da ce mas zluftano masino tak redk olje tut lepse pozira masina

Re: info glede olja...
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 3:35 pm
Napisal/-a sašo5
Proton-Blaž je napisal/-a:he he

No v motor bo šlo tole olje pač 0-40w...Mazanje bo pomoje več kot zadovoljivo
...seveda da bo - vsekakor, če odmisliš, da ga bo na 1000 km "srknlo" liter je o.k.
P.S to je "prastari" mitshubishijev motor delan na "toleranco" in najbolje bi ti bilo da vzameš (če voziš, tako kot praviš) valvoline 5-50....
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 6:35 pm
Napisal/-a w!cked
Ne nucas olja ka ti bo to sam strosek je ne njih poslusat mene poslusi..
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 7:12 pm
Napisal/-a MacTron
w!cked je napisal/-a:Ne nucas olja ka ti bo to sam strosek je ne njih poslusat mene poslusi..
off:
ce si se ti prisel zabavat v resen del foruma... si se zmotil
ne vec dolgo...
Objavljeno: Pe jun 13, 2008 10:24 pm
Napisal/-a joztom
En Proton, če sem prav zapisal, verjetno ni zadnji krik konstrukcije motorja. Olja 0W30 in hujša niso namenjena starejšim spufanim motorjem ampak konstrukcijam izključno po letu 2000. V dosedanji praksi se za obremenitve najboljše obnese, pa še najcenejši je, ELF 5W50 Excellium 100% Sintetika. Žal je nekaj starejše klasifikacijske grupe, je pa idealen za vse zelo obremenjene motorje eno generacijo starejših motorjev. Motul, Mobil, Castrol RS ali ostali so bistveno dražji, pa po mojih dolgoletnih izkušnjah raje slabši. Jaz ga točim že dolga leta z zadovoljstvom, kupujem ga v sammingu v BTC, pa to ni reklama, ker prodajajo vsa olja. Jaz ga imam v starejšem Citroenu z 200 kojni in WRC podvozjem, ki ma že 300kkm brez sledi porabe ali regljanja ali razklofanega zvoka po dolgih turah. Sicer pa itak vsak svoje goni. Torej 0W30 ne glede na proizvajalca za starejše letnike odsvetujem.
Re: info glede olja...
Objavljeno: So jun 14, 2008 8:52 am
Napisal/-a HOLLAND
Proton-Blaž je napisal/-a:he he

No v motor bo šlo tole olje pač 0-40w...Mazanje bo pomoje več kot zadovoljivo

tud pri 6500rpm...Menjavat pa mislim nekje na 15kkm mogoče kak tisoč prej...lp
Vsi ti ga odsvetujejo in ti ga boš nalil. Saj to je tvoja stvar ampak kaj pa potem sploh sprašuješ, če si ga praktično že nalil.
Objavljeno: So jun 14, 2008 10:05 am
Napisal/-a Strokovnjak
5W 50 od Elfa zlij noter pa bo. Je ceneje, pa manj ti ga bo pilo. Dvomim pa, da bo Proton dolgo časa zmogel "velike obremenitve", ker enostavno ni temu namenjen.
Objavljeno: So jun 14, 2008 12:16 pm
Napisal/-a SlaYeR
joztom je napisal/-a:En Proton, če sem prav zapisal, verjetno ni zadnji krik konstrukcije motorja. Olja 0W30 in hujša niso namenjena starejšim spufanim motorjem ampak konstrukcijam izključno po letu 2000. V dosedanji praksi se za obremenitve najboljše obnese, pa še najcenejši je, ELF 5W50 Excellium 100% Sintetika. Žal je nekaj starejše klasifikacijske grupe, je pa idealen za vse zelo obremenjene motorje eno generacijo starejših motorjev. Motul, Mobil, Castrol RS ali ostali so bistveno dražji, pa po mojih dolgoletnih izkušnjah raje slabši. Jaz ga točim že dolga leta z zadovoljstvom, kupujem ga v sammingu v BTC, pa to ni reklama, ker prodajajo vsa olja. Jaz ga imam v starejšem Citroenu z 200 kojni in WRC podvozjem, ki ma že 300kkm brez sledi porabe ali regljanja ali razklofanega zvoka po dolgih turah. Sicer pa itak vsak svoje goni. Torej 0W30 ne glede na proizvajalca za starejše letnike odsvetujem.
WRC podvozje? :P

Objavljeno: So jun 14, 2008 3:41 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Glej pač enim je škoda dnara za olje..Meni pa ni škoda denarja za te zadeve... 0-40w je olje vrhunske kvalitete in ne vidim razloga da ga nebi noter vlil,razn tega da mi ga malo več popije,kar pa ni noben problem razn če nimaš denarja

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:28 pm
Napisal/-a joztom
Ja en redkejši tip cestnega Citroena (oznaka Activa) ima podobno avtomatiko za ravnanje v horizontalni smeri kot Loebovi dirkalniki, zato na pisti med količki dosega izjemne rezultate.
http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/activav6.htm
torej na 2530 metrski stezi priti Golf V6 4-motion je hitrejši za 6 sekund, sekund in ne desetink.
Objavljeno: So jun 14, 2008 6:40 pm
Napisal/-a SlaYeR
Zato še ni WRC podvozje... Ma pa eno izmed patentov WRC podvozij...
Objavljeno: So jun 14, 2008 7:22 pm
Napisal/-a joztom
Ni čisto tako. Citroen je za dirke najprej razvijal biturbo xantio na 400 kojnov in 4x4 pogon. Divizija za podvozja se je ukvarjala z aktivnim hidravličnim vzmetenjem. Na koncu so se zaradi enostavnosti in zanesljivosti odločili takrat za Xsaro in ta tip podvozja iz Xantie s poenostavljenim tipom ravnalnega mehanizma. Kljub ne preveč močnem in sodobnem XU10 motorju na koncu sezone prevlada zanesljivost in število do konca odpeljanih dirk. Veliko pripomore ta aktivni ravnalni mehanizem podvozja, ker so vsa kolesa več v stiku s cesto.
Objavljeno: Po jun 16, 2008 11:56 am
Napisal/-a jolpak
Pozdravljeni, tudi jaz bi rabil eno informacijo glede olja in sicer:
Imam tipota TD, za katerega je bilo deklarirano olje selenia turbo diesel 15W40. Seveda pa tega olja selenia ne proizvaja več, zdaj je možno dobiti le turbodiesel 10W40. Jaz sem v avto nalil tega, ker pa ga kar nekaj pokuri me zanima, kakšna je razlika v gostoti med 15W40 in 10W40, ali je 15 dosti bolj viskozno olje? Ali bi bilo mogoče bolje, da nalijem not kakšno drugo olje prave viskoznosti 15W40 za turbodizla?
Hvala za odgovore.