Stran 1 od 5

pritisk olja po par tisoč km...

Objavljeno: So jun 14, 2008 9:46 am
Napisal/-a lisko
Avto je jeep 2.5TD motor....In je dejansko "ubijalec" olja. Požira ga ne nič, problem s pojavla pri pristisku olja. Ko olje menjam ima lepo pritisk, ko je hladen ima konstantno 5 barov ( ni važn od obratov), ko pa se ogreje pa se pritisk giblje od 2.3 (900 obratov) do 4.1 (blokada). Vse lepo in prav ampak problem se začne pojavljat pri prevoženih 3-4 tisoč kilometrov....takrat se začne pritisk spuščat in je vedno manjši nakar proti okoli 6 tisoč km pod polnimi obrati ne doseže niti 3 bare pod štangasom pa je malo nad 1 ....lučka za olje se mu ne prižiga torej ni na kritični meji.....ampak ni pa lepo gledat cajger pod spodnjo črtico.....Ko olje menjam se zgodba ponovi....prvih 3 tisoč od 2.3 do 4.1 pol pa pada....
Priporočeno za njega je 15/40 olje..... probal pa sem že od Valvoline,ELF,Castrol,Motul champion.....na zadnje (za probo za 1000km) celo najcenejše olje iz leclerka.....pri vseh enaka zgodba.....

V čem bi lahk bla finta? saj se mi zdi da tako obnašanje ni ravno normalno....če bi bli ojnični potem bi pritisk padel takoj ko se motor ogreje.... zakaj ravn po 3 tisoč km? Al je motor tako zasnovan da pač "uniči" olje tako hitro? Zobniški prenosi odmične gredi in tako dalje?

Re: pritisk olja po par tisoč km...

Objavljeno: So jun 14, 2008 10:01 am
Napisal/-a lumpii
Ista fora kot je imel koleha na kamijonih.... Enostavno ni bilo pritiska...

Menjaj olje za tako kot je predpisano za ta avto oz. motor

Objavljeno: So jun 14, 2008 10:08 am
Napisal/-a lisko
Hja no za tako olje.....fora je da ma v knjigi napisano ene 30 olj različnih znamk (bom poskeniru ko bom mel knjižico tu) in je u mes tud valvoline in castrol....pa ni z njima nič bolše....edin če se skriva še kje drugje catch kot pa samo v viskoznosti.

Objavljeno: So jun 14, 2008 11:10 am
Napisal/-a Primoz_86
Ena ideja: Morda ti kje pušča nafta v olje in ga redči. Bencin bi sicer izhlapel, za nafto pa ne vem.

Objavljeno: So jun 14, 2008 11:27 am
Napisal/-a lisko
Primoz_86 je napisal/-a:Ena ideja: Morda ti kje pušča nafta v olje in ga redči. Bencin bi sicer izhlapel, za nafto pa ne vem.


To možnost sem že tudi sam pomislil....amapk v tem primeru bi bilo v motorju vedno več....in tudi ko bi olje spustil bi bilo redkešje ali vsaj melo nek vonj po nafti.....ampak ni ne eno ne drugo....poleg tega je v motorju olja vedno enako oz. ga po pet tisoč km zmanka 2-3 deci kar je normalno.

Evo slikco oz. olja ki so za ta motor..... ma kdo idejo kje bi se katero od olj sploh dobilo oz. bi meli točno takega? Izjema seveda original servis...

Slika

Objavljeno: So jun 14, 2008 3:53 pm
Napisal/-a nebivedu
Lisko jaz ti predlagam liqui molly MOS2 grafitno olje. Cena za 5 litrov je 32 evrov, pa ga sprobaj. Meni feroza pri 400.000km ne pije skoraj nič olja, če tega vlivam, če pa kako poceni olje (iz leklerka) pa ga spije deci na 300km.

Objavljeno: So jun 14, 2008 4:16 pm
Napisal/-a lisko
Bom sprobal....samo dobit ga morm nekje:) Razmišljal sem že tudi da bi dal original MOPAR sam tam bo cena ohoho....Ampak glede na to da sem sprobal že kr nekaj znamk olja že skor obupujem nad tem da bo še bilokero olje pomagalo.....

Zmankuje pa ga nena nič ( pač tistih par deci na 5 tisoč ) pa ni važn al je elf za 12evrov/liter ali pa najcenejše olje iz leclerka za 9evrov/5 litrov......

Je pa tako da je po servisni knjigi videt da so bili servisni intervali menjave olja na 12-15 tisoč km....tako da zglleda da je že celo življensko dobo motor imel take simptome....ali pa je zdaj iztrošen in se ga je zato prodalo :D

Vedno bolj pa me mika menjat ojnične ležaje, glede na to dam sem dobil info da pridejo 25 evrov.....menjat pa jih tudi ni tok problematično....

Objavljeno: So jun 14, 2008 5:04 pm
Napisal/-a Primoz_86
Kaj pa če se ti pritisk zmanjša zaradi zamešenega oljnega filtra? Če piha mimo obročkov bi se znale v filtru nabirati saje. Pusti noter staro olje pa za probo montiraj nov filter

Objavljeno: So jun 14, 2008 5:42 pm
Napisal/-a xyxyxy
kakor jest vidim so olja v tisti knjižici za tovorna vozila. Primerljiva olja so> shell rimula, castrol tection, valvoline premium blue... Verjetno pa boš takšnno olje mal težje najdu, sploh u leclercu.

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:01 pm
Napisal/-a Bosko001
Jaz sem tudi na filter pomislil. Na kolk bi mogu odpret obtočni ventil?

Objavljeno: So jun 14, 2008 7:30 pm
Napisal/-a joztom
Kakršenkoli sum na filter terja takojšnjo zamenjavo, ker najbolj trpijo ojnični ležaji. Pojdi v AC po MANN filter, pa saj veš kaj imaš.

Objavljeno: So jun 14, 2008 11:38 pm
Napisal/-a lisko
Primoz_86 je napisal/-a:Kaj pa če se ti pritisk zmanjša zaradi zamešenega oljnega filtra? Če piha mimo obročkov bi se znale v filtru nabirati saje. Pusti noter staro olje pa za probo montiraj nov filter


Tole bi še mogoče bil najbolši približek....ampak fora je da olje ki ga iztočim nima nekih značajev saj.....al bi blo hudo hudo črno ali pa bi bilo gostejše....Iz izkušenj recimo, ko pri petki na 15kkm menjam olje je le to hudo hudo črno in hudo redko že, če ga dobiš na roke ga le s težavo izpereš (saje?) med tem ko je olje pri jeepu čist normalno....še celo zelo lepo oz. bi ga kamot uporabo še dalje poleg tega se lepo izpira.....Če bi mimo obročkov tolk pihalo bi verjetno tudi nastajalo ogromno oljne pare oz. bi iz odušnika kadil....ampak iz odušnika piha lih tok kok se bati premikajo in odušnik ni niti malo masten. Tud olja ne pije... normalno vžiga pozimi....kar lih niso znaki slabih obročkov sploh ne za dizla...

Poleg tega sem menjal pred kratkim za probo menjal samo olje (pač sklepam da bo par tisoč km še filter ne bi smel bit toliko umazan) in se je pritisk popravil.....in je zdržal celih tisoč km.....kaka razlaga pa bi lahko bla tu? Če bi se filter res zadelal pol po moje tud z novim oljem ne bi smelo bit kaj extra bolje.....ampak je blo....žal samo za tisoč km....danes sem m menjal samo filter.....tako da kaj se bo dogajalo še sporočim.

Poleg tega če bi se zadelal filter oz. bil tok zamašen bi mel probleme tudi mrzel....ampak ko je mrzel ima stalno normaln pritisk..... tud ko se ogreje in kazalec že kaže normalno temp. je ollje še vedno normalno.....potem pa pade......in včasih pade po 10 km včasih po 50tih.....to je največja uganka..... če bi bil filter bi po moje blo vedno enako..... ampak ni....

Celo raztavo sem ga.....in zgleda dokaj normalno....prav upal sem da bom najdel v njem kaj nenavadnega....ampak je popolnoma čist...
Slika

Objavljeno: Ne jun 15, 2008 12:39 am
Napisal/-a Primoz_86
Potem pa imaš prav ja, bo res nekaj z oljem (v kombinaciji s slabimi ležaji), sam kar ne morem verjet da bi v 1000km tako spremenilo lastnosti.

No pa saj je tudi pri meni po 10kkm kot voda, črno sicer ni, sam tudi maže ne nič. Menjalo pa naj bi se ga na 15kkm.

Morda res ne bi bilo slabo zamenjat ojnične ležaje, pa še pumpo malo pogledat spotoma, al pa vsaj karter snet pa malo pogledat kakšno je stanje.

Lp

Objavljeno: Po jun 16, 2008 9:41 am
Napisal/-a joztom
Jaz bi vseeno probal dodajat STP standardni dodatek za olje, eno dozo na menjavo. To že dolga leta delam na vseh avtih, ki jih vozim, z izjemnim zadovoljstvom. To ni nekakšen teflonski dodatek, ki pozneje kislo odreagira, ampak star dodatek, razvit za vojsko, če bi kdo dobil šus v karter, da še uide do zaklona brez zaribanja. Mogoče poskusi enkrat s kakšno dobro sintetiko, prodajalci hvalijo Motul, samo je kar drag. Ali si kdaj pomislil, da pride kakšen zrak v merilec pritiska ali lajtungo? Si prepričan, da iberlaufventil nima kakšnih težav in spušča mimo? Vse to je samo ideja, ne vem kako ima tvoj avto to narejeno.

Objavljeno: Po jun 16, 2008 5:18 pm
Napisal/-a monster_d
PRobaj z redkejsim oljem, edino kaj mi pade na pamet.

Objavljeno: To jun 17, 2008 7:17 am
Napisal/-a kofy
Podoben problem se je pojavljal na willysu. Predvsem v poletnih mesecih, je pritisk olja po 2000miljah težko presegel 15psi (še zadostno). Koristil pa sem Castrol GTX.
Po zamenjavi olja z Castrolovim nevemkerim za tovornjake, je pritisk konstanten okoli 25psi.
Je pa res, da zasnova motorja sega v 1927leto, in da je toleranca letom primerna!

Objavljeno: To jun 17, 2008 9:29 am
Napisal/-a knuspi
Kot je že nekdo prej napisal so za tvoj avto priporočena kamionska olja (HD, SHPD), tako, da nalij še to, če še nisi probal.

Objavljeno: To jun 17, 2008 1:59 pm
Napisal/-a lisko
No bom probal še tole z kamionskimi olji...

No zadnjič v nedeljo sem mu menjal samo filter ( olje ima za sabo 1000km) in dogaja se nasljednje....

Pritisk olja je prvo normalen..... potem ko se motor ogreje ostane normalen nekaj časa potem pade...... potem motor leti na 3200 obratov in je pritisk na minimumo.....včasih zaniha v normalno področje ter tako ostane dokler obrati motorja ne padejo... potem se ne dvigne več.....Včasih pa kazalec niha od maksimuma do minimuma v minutnih presledkih .....Če bi imel konektor slab stik potem bi kazalec skakal.... tako pa lepo niha v minutnih presledkih.....lajtunge za pritisk olja tko nima ker je senzor elektronski na bloku motorja.....

Tudi meni še na pamet prihaja iberlauf na oljni pumpi..... da bi tist kuglček kaj trokiral in pol pač v odvisnosti od obremenitve in obratov motorja šteka v razlićnih položajih....ampak finta pa je da ni nekega zaporedja oz. logičnih simpotomov... v nedeljo sem šel na izlet ( 90 km v eno smer), od doma pa do nekje prevoženih 20-30 km je biul pritisk normaln.... potem je padel...... malo pred ciljem je bil spet normaln..... Potem je avto stal par ur in vožnja nazaj....... ampak pri vožnji nazaj pa je bil pritisk skoz in skoz enak in bil normaln.

Objavljeno: To jun 17, 2008 2:11 pm
Napisal/-a kofy
Potem pa razdri in očisti regulacijski ventil. Pa dobro preglej naležne površine in vzmet!??
Aja, a ima 2.5 motor slučajno tudi mrežico na sesalnem plovcu v karterju????
V tolažbo, če se ti problemi dogojajo pri 330kkm je bolj normalno, kot pri 33kkm (pri meni na Ljudskem avtu) ;)
Veliko uspeha!

Objavljeno: To jun 17, 2008 2:17 pm
Napisal/-a lisko
Če ima mrežico ali ne ne bi vedel ker mi stran kjer so bli opisani deli jeepa ne deluje....narazen pa še tudi nisem mel..... mislim pa si da cilaš na zamašeno mrežico....vem samo da ima "mokro" korito ( al kakorkoli se že reče...... posebej zbiralnik za olje, tako da ni važno kako je avto nagjen ima vedno olje...)

Tist da bi pa razdrl....sicer mamljiva ideja....... ampak če bom mel tko narazem bom menjal ojnične... če bi ojnične bi še glavne..... če bi že mel tko narazen bi še obročke... če že moram vzet glavo dol pa še teflone... pa smo pri komplet generalki :) v kar pa se še odločam in na konc me bo ta pritisk olja res tok "zmasiral" da bom razdrl motor.