Stran 1 od 1

Ročna zavora: težava (kot da bi počila...)

Objavljeno: So jun 14, 2008 5:17 pm
Napisal/-a GT4turb0
Pozdravljeni

Ko sem sunkovito potegnil ročno zavoro (Corsa C) je močno počilo in zavora je šla v prazno. Mislil sem da je počila, a če jo povlečem enih 20cm iz njene normalne lege (v držalu ročne zavore) se spet napne.

Mi lahko kdo pojasni kaj se je zgodilo in kako bi lahko to popravil oz. kam naj peljem (Lj)?

hvala

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:13 pm
Napisal/-a hribko
vrjetno si utrgal zajlo za ročno

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:15 pm
Napisal/-a myster
vrjetno se ti je objemka, ki zadržuje zajlo na določenem mestu prestavila, ker ni bila dobro zategjena...to mislim da bi znal usak serviser naredit...sam poka pa ne znam pojasniti

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:20 pm
Napisal/-a GT4turb0
hribko: Saj sem napisal da če zajlo povlečem približno 20cm iz držala ročne zavore se spet napne, če bi jo utrgal bi verjetno šla ven...

myster: Na kaj takega sem tudi jaz pomislil. Kje bi pa ta zadeva bila oz. bi lahko jaz to sam nastavil? Mogoče je bil pok povzročen od plastičnega pokrova okrog držala ročne...sicer malo dvomim da bi lahko samo to bilo tako glasno

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:29 pm
Napisal/-a hribko
nemoreš je kar tako ven potegniti,ročica za ročno ima samo določen hod!

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:32 pm
Napisal/-a GT4turb0
Hmmm...verjetno se ne razumeva. Ročica-držalo ročne zavore se mi sedaj dvigne pravokotno na tla. Zajlo pa sem jaz povlekel tam kjer je pripeta na ročico-držalo ročne.

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:37 pm
Napisal/-a sašo5
Probaj kaj se zgodi, če še enkrat močno potegneš?

Objavljeno: So jun 14, 2008 6:38 pm
Napisal/-a hribko
aha zastopim.
kaj pa če ti je samo skočila iz utora(v bobnu kjer je pritrjena na pakno),samo ne vrjamem da bi imela zajla potem 20 cm prostega hoda?
če si že kaj popravljal avte,kar razdri zadaj zavore in boš kar videl kaj je narobe.
to ni neka umetnost razstavit in sestavit

Objavljeno: So jun 14, 2008 7:07 pm
Napisal/-a eentox
Enako se je meni naredilo 2 dni nazaj. Na stranski cesti na klancu sem čakal, da se vključim na glavno cesto in sem potegnil ročno in samo pok in ročica kar naenkrat postane mehka. Verjetno ne uporabljaš veliko ročne a? Jst jo skoraj nikoli in verjetno se mi je prav zaradi tega to naredilo...

No uglavnem kolikor sem imel časa sem ugotovil, da mi še vedno prime na levi strani, na desni pa je zajla povsem mrtva(to lahko na hitro ugotoviš, da še nekoga prosiš pa ti v avtu vleče ročno, ti pa se pod avto nagneš in opazuješ zajlo za ročno)
Ta teden imam namen zadevo razdreti in po potrebi zamenjati zajlo(kar bo pomoje kar potrebno).


lp

Objavljeno: So jun 14, 2008 7:37 pm
Napisal/-a trs
Ja tu je počila zajla ročne.Samo ta avto ima levo psebej in desno posebej.tako kot nihajna tehtnica.Način vpetja je enak kot pri yugotu.počila je samo ena.Če ročna drži,se vidi katero kolo prime.zajli sta enaki L in D.zamenaj samo tisto ki je počila,če seveda druga ne šteka.Če nisi vešč,naj to naredi,tisti,ki ve--- bo hitrej,cenej in manj
ŠKODE.

Objavljeno: So jun 21, 2008 5:23 pm
Napisal/-a eentox
Evo poročam kaj je blo v mojem primeru.
Tam kjer je sta vpeti zajli za levo in desno kolo in kjer sta združeni z zajlo, ki pride od ročiče zavore, se je tisti "razdelilec" raztegnil in posledično je padla zajla za desno ročno ven. Ta razdelilec smo naredili nov in sedaj spet dela kot je treba.
Sem pa vprašal na servisu za zajlo in se dobi (vsaj za moj avto) samo v kompletu- se pravi zajli za levo in desno kolo. Strošek 50€.

lp