Stran 1 od 3

poraba hladilne tekočine

Objavljeno: To jun 17, 2008 10:44 am
Napisal/-a denis099
odkar sm kupu fiat bravota (od tega je 6mesecev) 1.6 16v, letnik 97, se mi dogaja da na vsake 14 dni, odvisno koliko se vozim, morm nalit vodo v raztezno posodo. Zdi se mi da v raztezni posodi se ustvarja nek pritisk ker je posoda in okolica vedno mokra. nikoli se mi ni zgodilo da bi se avto preveč grel ali kaj podobnega, pa tudi mašina deluje odlično,brez napak.
kaj bi to lahko bilo???

Objavljeno: To jun 17, 2008 10:47 am
Napisal/-a immortal
Podoben problem je imel fotr od punce. Izkazalo se je da je imel počeno glavo in je kompresijo nabijalo u ekspanzijsko posodo in zato je vodo ven metalo.

Objavljeno: To jun 17, 2008 10:52 am
Napisal/-a denis099
ma meni ne meče vode vn,ampak jo porabi. če jo je v posodi zadost jo neki malga vn vrže, nato pa jo porabi. glava da bi bla počena--kolk doug se še lahk voziš pa to,ker mašina drugače deluje brezhibno?

Objavljeno: To jun 17, 2008 12:40 pm
Napisal/-a HOLLAND
Lahko, da ti pumpa od vode pušča, če še ni bla menjana al pa kašna cev.

Objavljeno: To jun 17, 2008 1:00 pm
Napisal/-a denis099
ma ja sj pr ceveh,tiste "šelne" ne tesnijo dobr. sam zakaj se mi pa zdi da je tko k da bi nek pritisk ustvarju?
aja,kakšni so pa znaki če je počena glava motorja?

Objavljeno: To jun 17, 2008 1:25 pm
Napisal/-a immortal
Če je počena glava al dihtunga ti zna pit hladilno tekočino kot tudi olje.

Objavljeno: To jun 17, 2008 1:33 pm
Napisal/-a croma_man
tepihe dvign v avtu, če je kej mokro maš odgovor.

Objavljeno: To jun 17, 2008 1:55 pm
Napisal/-a cruiser1
denis099 je napisal/-a:aja,kakšni so pa znaki če je počena glava motorja?

ali dihtunga?
Hitra "diagnoza": odvij pokrovček za olje, če je na njem kondenz in pena,ki zgleda kot zenf je velika verjetnost počene dihtunge ali glave.

Objavljeno: To jun 17, 2008 2:03 pm
Napisal/-a HOLLAND
denis099 je napisal/-a:ma ja sj pr ceveh,tiste "šelne" ne tesnijo dobr. sam zakaj se mi pa zdi da je tko k da bi nek pritisk ustvarju?
aja,kakšni so pa znaki če je počena glava motorja?

Ja saj ko se motor oz. voda segreje je normalno, da se ustvari pritisk, ker se voda, ko se segreje razširi to pa ja že v osnovni učijo, zato pa ne sme bit voda do vrha napolnjena v ekspanzijski posodi oz. zaradi tega sploh ekspanzijska posoda je!

Objavljeno: To jun 17, 2008 2:10 pm
Napisal/-a lisko
Še ena hitra diagnoza počene glave ali uniče dihtunge je ta da odpreš expanzijsko posodo ....poženeš motor ter opazuješ dogajanje v njej..... dodaš malo plina in opazuješ če se v hladilni tekočini pojavljajo kaki mehurčki.....

Objavljeno: To jun 17, 2008 2:14 pm
Napisal/-a HOLLAND
No pa če je dihtunga slučajno šla bi moralo tudi belo kadit.

Objavljeno: To jun 17, 2008 2:43 pm
Napisal/-a denis099
olja ne porabi čisto nič-ponavadi menda fiati kr kurijo olje,vendar po 4000km kolkr sm js naredu( takoj ko sm ga kupu sm zamenju olje,filter) je točno tolk olja kot sm ga naliu. tudi belo ne kadi,razn ko je motor mrzu seveda.
in kako doug se še lahko voziš,če je recimo glava počena? in kolk je približno to dnara da bi zrihtu?

Objavljeno: To jun 17, 2008 10:04 pm
Napisal/-a Miha Gorišek
če je dihtunga na glavi šla ti tak neki cajta voda zmankuje pol ko je pa že čist fertik ti pa začne ful bel kadit pa kr voda teče vn z auspuha takrat pa vodo nalit pa takoj k mehaniku!Če je pa glava počena pa pomoje tut nimaš kej čakat pa tut kr pel na servis

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 11:22 am
Napisal/-a denis099
ma za enkrat še nebom vozu k mehaniku kr pomoje ni neki kritičnega. kolk pa kj stane digtunga na glavi al pa glava motorja?

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 12:17 pm
Napisal/-a Dragan Klep
bolj bos cakal z servisom, vec skode na motorju bos nardil, nazadnje bos motor unicil in ga bos moral povsem obnovit, to pa bo strosek ki ni majhen.

pelji k mehankarju, on bo vedel kaj nardit in kaj tocno pogledat kje se skriva tezava.

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 2:13 pm
Napisal/-a čare
pri teh motorjih še nisem doživel da bi šlo tesnilo ali glava tako da poglej tesnenje hladilnika,črpalke,pečka za grezje potem pa šele sumi tesnilo.Pritisk v expanziji je pa normalen pojav

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 3:19 pm
Napisal/-a rnisan
Mogoče ti izteka tekočina iz hladilnika, ker je prerjavel. Jaz sem mel ta problem. Kupil hladilnik, zamenjal in zdaj vse ok. Glej skoz pod avto, če boš kje zasledil lužico. Ti pa svetujem da greš čimprej k mehaniku, dvem, trem... Diagnoza je zastonj, trije te pa ne bojo hotli nategnit na isto foro, če se tega bojiš. Če se jim diagnoze razlikujejo, pol te nekdo hoče nategnit, če pa ne, je pa to to.

Hitro pa uspešno zrihtaj :tomidelej:

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 3:46 pm
Napisal/-a FBR
rnisan je napisal/-a:Mogoče ti izteka tekočina iz hladilnika, ker je prerjavel. Jaz sem mel ta problem. Kupil hladilnik, zamenjal in zdaj vse ok. Glej skoz pod avto, če boš kje zasledil lužico. Ti pa svetujem da greš čimprej k mehaniku, dvem, trem... Diagnoza je zastonj, trije te pa ne bojo hotli nategnit na isto foro, če se tega bojiš. Če se jim diagnoze razlikujejo, pol te nekdo hoče nategnit, če pa ne, je pa to to.

Hitro pa uspešno zrihtaj :tomidelej:


Kaj pa avti, ko majo zdaj vse pod motorjem že zaščiteno. In ni šans da ti kje kaj kaplje... tle je pa težje pogruntat kje kaj pušča...

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 4:53 pm
Napisal/-a denis099
ma tam pri teh gumijastih ceveh ki gredo iz ekspanzijske posode,tam pri šelnah je nekaj mokro..verjetno je tukaj problem? pred 2dnevoma sem bil na tehničnem, so mi merili izpušne pline- in je bilo vse ok; če bi bla glava motorja zanič bi verjetno bilo več plinov,saj O2 pomoje?

Objavljeno: Sr jun 18, 2008 5:44 pm
Napisal/-a HOLLAND
denis099 je napisal/-a:ma tam pri teh gumijastih ceveh ki gredo iz ekspanzijske posode,tam pri šelnah je nekaj mokro..verjetno je tukaj problem?

Ja in kaj je potem problem, če veš kje pušča???