Stran 1 od 3
Tresenje avta pri zaviranju
Objavljeno: Sr jun 18, 2008 11:36 pm
Napisal/-a kloby
lep pozdrav,
pred časom sem opazil, da mi pri zaviranju pri hitrosti nad 80kmh začel tresti avto in malenkostno tudi volan. Na vozilu imam nove gume in nove sprednje ploščice. So mogoče krivi diski?
Dogaja pa se mi tudi ena čudna stvar. V primeru da je dež in se npr peljem navzdol po kakem strmem klancu, držim bremzo in imam volan močno obrnjen v levo ali desno stran mi v primeru ko bremzo spustim nekaj poči dol v zavorah (samo ko spustim bremzo). Vendar se to dogaja samo v mokrem vremenu.
Avto se drugače pelje normalno, ne nosi ga v kako stran, amortizerji mislim da so OK sam ko se nasloniš na vsako stran avta delujejo normalno.
Prosim če mi lahko kdo pomaga. Veliko sem že bral ko so ljudje menjali diske pa so tresljaji ostali. Če so pa samo diski je to najmanjsi problem. Hvala za odg.
Avto je golf 4 karavan, letnik 2005, prevoženih 100.000km, nove gume in nove sprednje ploščice.
Objavljeno: Sr jun 18, 2008 11:40 pm
Napisal/-a kloby
še to. v primeru suhega vremena ko ostro zavijem v levo ali desno stran in držim bremzo mi diski zacvilijo. Hvala za odg.
Objavljeno: Če jun 19, 2008 8:09 am
Napisal/-a Gregamax
Lahko da so diski zviti in ti zato trese ko zaviraš! Bi blo pa prej vrjetno po tvojem opisu da je kakšna kugla fuč ali pa gumice na roki in ima tole zračnost!
Objavljeno: Če jun 19, 2008 11:03 am
Napisal/-a Cornelius
Meni je to isto delalo in smo zamenjali diske in rešeno.
Če se ti ne da menjati in so dokaj novi jih daj samo
pobrusiti pravem majstoru za par Euro.
Lep pozdrav.
Objavljeno: Če jun 19, 2008 6:08 pm
Napisal/-a DimmniBurek
To se reši s ponovnim utekavanjem zavor(tudi če so že stare in zrabljene). Nekaj napotkov najdeš na internetu.
Objavljeno: Če jun 19, 2008 7:17 pm
Napisal/-a Robi_M
Verjetno maš krive diske.
Objavljeno: Če jun 19, 2008 7:36 pm
Napisal/-a marjan novak
Zanima me, če je mogožno skriviti prisilno hlajene diske?
Je tresenje bolj rezultat obrabe diskov ali ploščic?
LP
Objavljeno: Če jun 19, 2008 7:54 pm
Napisal/-a Robi_M
ja jzt sm mel ta problem na GOLFU IV,so bili krivi,ko sm jih zamenjal pa vse ok.Možno je tudi da je slab material,...
Objavljeno: Če jun 19, 2008 8:17 pm
Napisal/-a marsus
Iščem dober in preverjen zavorni servis.
Objavljeno: Če jun 19, 2008 10:43 pm
Napisal/-a DimmniBurek
Ti pravim da jih ponovno uteči
zgubit nimaš kaj, popraviš pa jih lahko. Poznam človeka ki je na 4 različnih avtih tako poštimal tresenje. Če pa maš preveč dnarja pa pojdi na servis..

Objavljeno: Pe jun 20, 2008 11:51 am
Napisal/-a damek1a
in kako se to naredi?
Objavljeno: Pe jun 20, 2008 12:00 pm
Napisal/-a blind3k
Ker je varnost poglavitnega pomena, si preberite tudi zanimiv nasvet, kako poteka utekavanje na novo nameščenih zavor. Pravilno utekanje je namreč izredno pomembno, saj poveča odzivnost zavornega pedala, zmanjšuje možnost cviljenja in podaljšuje življenjsko dobo zavornih oblog ter kolutov (diskov). Ustrezno utekanje prav tako povečuje sposobnost "žarenja" kolutov in tako omogoča boljše odvajanje toplote med vrtenjem.
Preverjena teorija sicer še vedno drži: novo nameščen (in pravilno očiščen) komplet zavor se lahko uteče tudi s previdnim in ne preveč sunkovitim zaviranjem, vendar za čim bolj optimalno delovanje zavornega sistema lahko poskusite tudi drug način, bolj poznan iz dirkaških krogov.
Pozor! Pri novem zavornem kompletu bo prvih nekaj pritiskov na zavorni pedal skoraj brez učinka, zato najprej nekajkrat rahlo zavirajte pri manjših hitrostih, da si zavorne obloge ustvarijo zadosten oprijem. Prav tako se dobro prepričajte, da med procesom utekavanja ne boste ogrožali drugih udeležencev v prometu. Ob suhem vremenu poiščite manj prometno cesto, po možnosti ob zgodnjih jutranjih urah, ko promet še ni preveč gost.
1. Pri hitrosti 100 km/h nežno pritisnite zavorni pedal in zmanjšajte hitrost na 70 km/h. Ponovno pospešite na 100 km/h in postopek ponovite dvakrat, da zavorni sistem ogrejete na delovno temperaturo in tako preprečite nadaljne termalne poškodbe, ki bi utegnile nastati v naslednjih vajah.
2. Pri hitrosti 100 km/h čvrsto im močno pritisnite zavorni pedal in zmanjšajte hitrost na 15 km/h - brez strahu, da bi prišlo do blokiranja koles ali posredovanja sistema ABS. Za tem takoj ponovno pospešite na 100 km/h ter postopek ponovite osemkrat. Nadvse pomembno je, da se nikoli ne ustavite popolnoma, saj se lahko plast zavornih oblog neenakomerno odtisne na vroče kolute, kar lahko kasneje rezultira s tresenjem, slabim zavornim učinkom ali celo uničenjem kolutov.
Opomba: ponekod lahko vajo ponovite tudi manjkrat, sploh, če je čutiti, da je pedal že mehkejši in zavorni učinek slabši. V takšnih primerih prenehajte in pojdite na vajo 3.
3. Običajno je zavorni učinek slabši po 7. ali 8. poskusu. Učinek je slabši tako dolgo, dokler se zavore popolnoma ne ohladijo. Smrad ali rahel dim je v takšnih primerih normalen pojav.
4. Po osmem zaustavljanju ponovno pospešite in napravite nekaj kilometrov brez zaviranja (če razmere dopuščajo). Zavore potrebujejo 5 - 10 minut za ohladitev. Izogibajte se zaviranju do mirovanja, sploh, kadar so zavore še vroče.
5. Po končanem utekavanju bi na zavornih kolutih morala biti modrikasta in svetlo sivkasta sled. Modrikasta sled nakazuje, da je kolut dosegel delovno temperaturo primerno za utekavanje, sivkasti madeži pa so sled/plastii zavornih oblog, ki so se pričele prijemati zavornega koluta. To je bil tudi namen utekavanja. Najučinkovitejši zavorni učinek se doseže takrat, ko je na zavornem kolutu tanek sloj zavornih oblog in ravno to podaljšuje življenjsko dobo komponent, povečuje zavorni učinek in zmanjšuje morebitno cviljenje med zaviranjem.
6. Obstaja tudi možnost, da kljub opravljenim vajam, zavore niso povsem utečene. To velja posebej v primerih, da smo zamenjali samo zavorne obloge. Takrat je potrebno postopek ponoviti, vendar obvezno z ohlajenimi zavorami. Včasih pedal zavore po prvem utekavanju še vedno ni tako čvrst, kot bi bilo za pričakovati, za kar je prav tako potrebno ponoviti postopek utekavanja. V takšnih primerih prvererite tudi stanje zavornega olja.
Pri zmogljivejših avtomobilih (z učinkovitejšimi / dirkalnimi zavornimi sistemi) se nanos sloja zavornih oblog lahko tudi "izrabi", sploh ob manj agresivni uporabi zavor. Tudi v takšnih primerih je potrebno utekavanje ponoviti.
vir:
www.ge39.com
testirano na večih avtomobilih in deluje. Samo res pazi, da se boš držal navodil
lp
Objavljeno: Pe jun 20, 2008 2:15 pm
Napisal/-a joztom
To morebiti velja za dirkaške materiale, če to raja poskuša na slabih avtih 100% zakurijo nove ploščice. Če disk trese, gre ponavadi za zanikrno montažo, smeti zadaj na naležni plošči, ali pa je šel kdo z vročimi v lužo. Vsi, ki se normalno okoli vozimo, imamo glanc diske, brez sledi oblog na njih. Novi diski so običajno surovo drejani in potrebujejo 100-200km pazljivega rahlega zaviranja. V teh drastičnih zakonih ni prostora za neumnosti, težko prideš do rabe zavor na polno. Ampak vsak gleda na to po svoje
Objavljeno: Pe jun 20, 2008 6:51 pm
Napisal/-a Cornelius
Lahko so tudi novi diski čisto zanič in v to sem se prepričal na mojem avtu.
Po 30.000 km smo menjali diske ker je treslo. NISO bile ploščice temveč diski.
In pazi dajo nove diske in naredim par sto km in spet trese.
Se vrnem v servis, pregledajo, naredijo optiko 2 x da ni slučajno karkoli z optiko, pa ni bilo in naročijo NOVE diske in je vse v najboljšem redu.
Tovarniško so bili slabo uravnoteženi-balansirani. Ker je vse skupaj bilo v garanciji je to bila samo menjava in ne drejanje ali balansiranje.
Objavljeno: Po jun 23, 2008 5:12 pm
Napisal/-a marsus
Kloby,zanima me če si upel problem rešiti?
Objavljeno: To jun 24, 2008 11:47 am
Napisal/-a kloby
zaenkrat ne. bom pa zamenjal sprednje diske in potem porocam.
Objavljeno: Če jun 26, 2008 10:35 pm
Napisal/-a kloby
danes sem zamenjal diske in težav ni več.
Lp
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 7:07 pm
Napisal/-a kloby
Spet prosim za pomoč. Mojo težavo sem rešil samo začasno.
Naj ponovim. Pri rednem servisu na 90 tisoč kilometrov sem zamenjal prednje zavorne ploščice, po kakem mesecu ali dva je začel avto tresti zato sem zamenjal se zavorne diske. Ti novi zavorni diski so po dveh mesecih začeli spet tresti. grem nazaj na servis in mi jih zamenjajo pred tem pa pogledajo se vse ostalo. Ker je bilo vse ostalo OK so zamenjali diske ponovno. Tresenje je pa ponehalo spet samo za cca. 1500km.
Trese mi samo pri zaviranju, rahlo trese tudi volan. ce zaviram z rocno
Vsi deli so bili original VW. Je mozno da imam probleme ker nisem diskov in ploscic menjal istočasno?? Lokalni mehanik mi je predlagal da glede na to da so diski stari cca dobre 14 dni da bi probal zamenjati se ploscice in sicer neoriginalne???
Prosim za nasvet res ne vem kaj naj storim ker na vseh servisih in meritvah je na avtu vse OK. Sem veliko v avtu in me to res moti. Hvala za odgovore,
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 7:16 pm
Napisal/-a marsus
Ma vse je možno.Lahko maš tud kakšen zadnji boben zvit.Ampak pri meni ni treslo pri zaviranju z ročno zavoro.Jaz sem pred dvemi meseci zamenjal zavorne diske,ploščice,ležaje in oba pesta in je trenutno ok.Vsaj zaenkrat.
Če pa ti trese pri zaviranju z ročno je pa to sigurno narobe s kakšnim od zadnjih zavornih bobnov.
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 7:25 pm
Napisal/-a kloby
zanimivo se mi zdi da je po menjavi diskov nekaj casa popolnoma mir. ali je mozno da bo treslo vedno manj, saj so ploscice prilagojene na prejsne diske???