Stran 1 od 1

ZAVORNE ČELJUSTI

Objavljeno: Po jun 30, 2008 6:39 pm
Napisal/-a matjaz19
Zanima me če je težko zamenjati zavorne čeljusti spredaja in tiste cevke zraven al je to težko? Nenjeval sem že diske in ploščice zaj bi pa rad zamenjal še sprednje čeljusti ker so že one kr boge sicer še vredu prime ampak rad bi menjal.Avto je punto l97
Hvala

Objavljeno: Po jun 30, 2008 6:42 pm
Napisal/-a čare
če čeljusti deluejo ne boš z novimi naredil nič ker ta zadeva je trajna in pa ta zadeva ne košta 20€ po komadu ampak kar precej več tako da če delujejo in ne štekajo jih lepo očisti in pobarvaj ter kupi garnituro gumic in jih zamenjaj,prav tako pa zamenjaj gumijaste zavorne cevi če so preperele in si zmagal.NOVIH SE TI NE SPLAČA DAJAT GOR!!

Objavljeno: Po jun 30, 2008 6:50 pm
Napisal/-a matjaz19
hvala za odgovor pa se dobijo gumice za zavorne čeljusti posebej? kolk je pa kaj cena?
KA tiste gumice je problem menjat, in tiste cevke tudi? naj mi napiše kdo postopek če je možno namreč menjal in popravil sem že kr veliko na tem avtu in upam da bo tudi to, pa vseen bi prosil za pomoč.

Objavljeno: Po jun 30, 2008 7:09 pm
Napisal/-a čare
če so gumice cele in čeljusti ne štekajo pusti na miru drugače pa gumice dobiš v potokarju sigurno drugje pa če ne iz zaloge po naročilu.Zavorne cevi bi pa morali imeti v vsaki avtotrgovini menjava pa ni komplicirana samo fino je da imaš 11 ključ za zavorne cevi in da zgoraj na koloteku kjer pride štukana z kovinsko prej dobro našpriceš z odvijač sprayem da je ne odtrgaš,spodaj maš pa na 14 ključ privito in ni problem menjat le potem moraš sistem še prezračit.

Objavljeno: Po jun 30, 2008 10:48 pm
Napisal/-a hribko
čare je napisal/-a:če so gumice cele in čeljusti ne štekajo pusti na miru drugače pa gumice dobiš v potokarju sigurno drugje pa če ne iz zaloge po naročilu.Zavorne cevi bi pa morali imeti v vsaki avtotrgovini menjava pa ni komplicirana samo fino je da imaš 11 ključ za zavorne cevi in da zgoraj na koloteku kjer pride štukana z kovinsko prej dobro našpriceš z odvijač sprayem da je ne odtrgaš,spodaj maš pa na 14 ključ privito in ni problem menjat le potem moraš sistem še prezračit.


no če pa že štekajo,pa odmakneš prašno gumico,in z finim brusnim papirjem pobrusiš pa je,prej pa z WD-jem našpricaš mal,da ne brusiš na suho paje stvar rešena