Problem z vžigom Accent 1.5 / 02
Objavljeno: Po jun 30, 2008 7:04 pm
Naredil sem temeljito raziskavo na to temo vendar bi povprašal še za mnenje gurujev
. Načeloma sem zasledil, da so to lahko "duhomorni" problemi, kjer na servisih ne najdejo odgovorov.
Problem 1
Če avto stoji na vročini (vročina, kot je sedaj) se zgodi, da ne vžge iz prve. Oz lahko bi rekel, da bolj, ko je vroče dalj rabi. Danes je recimo vžgal v drugo. Se mi pa je tudi dvakrat zgodilo, da ob močni vlagi avto ni vžgal prvo.
Po vseh mogočih forumih sem načeloma prišel do teh zaljučkov:
- problem senzorja toplote na mašini
- problem filtra za gorivo
- problem svečk
- problem kablov (bi recimo šlo čez, le bi problem bil samo v "mokrem")
- problem akumulatorja (ni sicer najboljši vendar verjetno to ne bi smelo biti povezano z vročino)
- problem kode na kluču (na to sem bil danes pozoren in lučka zagori in gori do vžiga) nisem sprobal z rezervnim
-"problem iskre" - "fertajler oz nekaj podobnega" - to bi recimo šlo skupaj z dogotkom nevžiga v prvo ob vlagi
in še nekaj drugih opcij vendar naj bi bile te bolj eksotične
Problem 2
avto manj vleče oz. da nekje izgubi precej konjev. Na uč bi rekel, da mu manjka na trenutke 30 (avtocesta v klanec). Poraba pa je tudi večja, kot naj bi bila. Lahko, da sta sindroma povezana.
- problem - (čiščenje) šob,
- problem filtra za gorivo
- problem pumpe
- še nekaj drugih teorij
Načeloma je moj zaključek, da se za "začetek" naredi sledeče:
- menjava svečk,
- menjava kablov "za svečke",
- menjava filtra za gorivo,
- menjava akumulatorja
- menjava senzorja za toploto mašine
- čiščenje šob
Prosim za vaše dragocene misli
. Načeloma sem analfabet kar se tiče avtomobilov.

Problem 1
Če avto stoji na vročini (vročina, kot je sedaj) se zgodi, da ne vžge iz prve. Oz lahko bi rekel, da bolj, ko je vroče dalj rabi. Danes je recimo vžgal v drugo. Se mi pa je tudi dvakrat zgodilo, da ob močni vlagi avto ni vžgal prvo.
Po vseh mogočih forumih sem načeloma prišel do teh zaljučkov:
- problem senzorja toplote na mašini
- problem filtra za gorivo
- problem svečk
- problem kablov (bi recimo šlo čez, le bi problem bil samo v "mokrem")
- problem akumulatorja (ni sicer najboljši vendar verjetno to ne bi smelo biti povezano z vročino)
- problem kode na kluču (na to sem bil danes pozoren in lučka zagori in gori do vžiga) nisem sprobal z rezervnim
-"problem iskre" - "fertajler oz nekaj podobnega" - to bi recimo šlo skupaj z dogotkom nevžiga v prvo ob vlagi
in še nekaj drugih opcij vendar naj bi bile te bolj eksotične
Problem 2
avto manj vleče oz. da nekje izgubi precej konjev. Na uč bi rekel, da mu manjka na trenutke 30 (avtocesta v klanec). Poraba pa je tudi večja, kot naj bi bila. Lahko, da sta sindroma povezana.
- problem - (čiščenje) šob,
- problem filtra za gorivo
- problem pumpe
- še nekaj drugih teorij
Načeloma je moj zaključek, da se za "začetek" naredi sledeče:
- menjava svečk,
- menjava kablov "za svečke",
- menjava filtra za gorivo,
- menjava akumulatorja
- menjava senzorja za toploto mašine
- čiščenje šob
Prosim za vaše dragocene misli
