Stran 1 od 1
Blokiran EGR-ventil
Objavljeno: To jul 01, 2008 8:28 am
Napisal/-a SIPI
Lep pozdrav!
Mene pa zanima kakšne posledice ima lahko motor,če blokiraš EGR-ventil?Opazil sem namreč,da je lastnik pred mano ventil blokiral,saj je med njim in motorjem neka kovinska ploščica

.Motor je pa 2.0D 100KW
Re: Blokiran EGR-ventil
Objavljeno: To jul 01, 2008 9:09 am
Napisal/-a adis
citiram je napisal/-a:Blokiranje EGR ventila ne škodi motorju, ker dobiva v osnovi zrak iz filtra, namen ventila je v prvi vrsti zmanjšati strupene izpuhe. Mirne duše ga lahko blokiraš, prej bo koristilo mašini, ker preko EGR-ja pride zelo sajast zrak nazaj v motor, kar pa ti posledično zamaže sesalne kolektorje. Edini stranski učinek blokiranja je lahko nekaj večja poraba motorja
Objavljeno: To jul 01, 2008 9:23 am
Napisal/-a SIPI
A te pa vredi

!Hvala za odg. Adis

!
Objavljeno: To jul 01, 2008 10:25 am
Napisal/-a Nasty
Na mojem JTD-ju, so mi na servisu blindirali EGR ventil
(zaradi cuknja med 1800 in 2000 obrati pri pospeševanju).
Bilo je v redu, toda po okoli 500km mi je računalnik pokazal
"engine fault". Tester je pokazal na EGR ventil. Ko smo vrnili
zadevo v prvotno stanje, ni bilo več opozorila, ampak je pa
motor zopet cukal.
Da bi se izognil težavam (cukanju in raznim opozorilom),
sem kupil nov EGR ventil. Sedaj je bp.
Objavljeno: To jul 01, 2008 10:49 am
Napisal/-a SIPI
Ja sej pomojem je tu tudi problem,da se je prejšnemu lastniku EGR pokvaril,pa ga je lepo zablokiral,ker nov je cca 300eur.
Objavljeno: To jul 01, 2008 11:39 am
Napisal/-a Nasty
Ta ventil se večinoma zamaže, zapaca. Sploh, če je
avto nekaj časa stal.
Za JTD (115KM) stane nov 200 EUR. Če se vzame tovarniško
obnovljenega in pod enakimi garancijskimi pogoji, pa 98 EUR.
Objavljeno: To jul 01, 2008 1:16 pm
Napisal/-a abbe
aja ne pozabt povedat da egr s tem k vraca pline nazaj tut ohlaja motor.
Objavljeno: To jul 01, 2008 2:12 pm
Napisal/-a marjan novak
Ne igrajte se z EGR ventili. Njihova primarna funkcija ni ekološka, ampak zniževanje temperature v zgorevalnih komorah. Če je blokiran v zaprtem položaju, je temperatura motorja povišana, kar pripelje do višje temperature olja. To je glavni vzrok za odpoved turbine, ker se ne more dovolj učinkovito hladiti.
EGR ventil je bil slaba točka renojevih DCI-jev (prva leta), kar je imelo posledico svetovni rekord v uničenih turbinah. Po novem se na uradnih renojevih servisih veliko ukvarjajo s čiščenjem EGR-jev (baje ob rednem servisu) in jih obvezno menjajo pri menjavi turbine.
Da se ti ne zapaca, ne vozi s premajhnimi vrtljaji, enkrat letno pa jo lahko tudi sam čistiš. Navodila so na netu.
Seveda je treba omeniti tudi naše najboljše gorivo na svetu.
LP
Objavljeno: To jul 01, 2008 2:20 pm
Napisal/-a lisko
Ne vem v čem je pol finta da stari dizli le tega nimajo.....pol se očitno vsi pregrevajo?
Sicer pa na mojem ko sem ga kupil je mel blindiran ventil....lepo sem ga očistil in usposobil ( na forumu pod najinim projektom je celo filmček kako deluje in tudi opis). In motor je bil len do 2000 obratov z malo plina ( ko pač malo dodaš recimo v koloni) in kadil nenormalno. Po odklopu teh težav več ni...prav tako se je znižala poraba.. Da ne bom govoril kako je bil zapacan sesalni kolektor.....
Objavljeno: To jul 01, 2008 10:31 pm
Napisal/-a Primoz_86
lisko je napisal/-a:Ne vem v čem je pol finta da stari dizli le tega nimajo.....pol se očitno vsi pregrevajo?
Sicer pa na mojem ko sem ga kupil je mel blindiran ventil....lepo sem ga očistil in usposobil ( na forumu pod najinim projektom je celo filmček kako deluje in tudi opis). In motor je bil len do 2000 obratov z malo plina ( ko pač malo dodaš recimo v koloni) in kadil nenormalno. Po odklopu teh težav več ni...prav tako se je znižala poraba.. Da ne bom govoril kako je bil zapacan sesalni kolektor.....
A te težave s kajenjem in lenostjo so se pojavile potem ko si ga odblindiral? Zdaj imaš spet blindiranega?
Objavljeno: Sr jul 02, 2008 9:15 am
Napisal/-a Nasty
Ko sem imel EGR ventil neblindiran, mi je avto pri pospeševanju
med 1800 in 2000 obrati cuknil - izgubil moč. Toda zakadil pri
priganjanju pa ni veliko. Včasih, ko sem ga vžgal, obratov nisem
spravil čez 1500. Ko sem dal do konca gas, so obrati komaj
prilezli do 2000.Potem pa .... cagar za obrate je v momentu
skočil do 3500 obratov in iz izpuha se je pokadil veeeelik črn
oblak saj.
Ko smo blindirali EGR, teh težav ni bilo več. Ampak, mi je pa računalnik
po prevoženih približno 500 km izpisal "engine fault". Tester pa pokazal
na EGR.
Kupil nov EGR in težav je konec.
Objavljeno: Sr jul 02, 2008 12:36 pm
Napisal/-a Hanzi
A lahko nekdo da link do (slikovnih) navodil za čiščenje EGR ventila.
Zanima me tudi na kaj moraš biti pri čiščenju posebej pozoren, in kaj se najraje polomi.
Objavljeno: Sr jul 02, 2008 3:05 pm
Napisal/-a lisko
Primoz....ko sem ga spucal, priklopil..... celo posnel in so mi rekli da deluje pravilno..... zaj je spet blindiran in očitno bolše gre in pije manj....
Nasty: tvoj opis je pa točno zapacan egr ventil.....saj je prvo odprt ko pa si dodal gas pa bi ga moralo sunkovito zapret ( da se lahk ustvari tlak v sesalnem kolektorju), vendar je le ta zaostajal...... ko pa se je zaprl pa je turbina ruknila ves tlak in motor je ponorel....
Verjetno pa pri tebi regulira računalnik še kaj drugega kot pa samo EGR...... pri meni je klasičen dizl z osnovno elektroniko, ki krmili podtlačni ventil za vakum EGR-a
Hanzi....tukaj imaš link ko sem jaz čistil.....proti koncu v zadnjih postih...
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 9&start=80
Polomit se nima nič....ko ga vzameš dol sprobaš z usti nardit vakum da videš če se ventil premika..... potem ga dobro očistiš...... sploh naslon kam nasede ( da dobro zapira) malo namažeš sestaviš in to je to.