Stran 1 od 1
Vw Passat 1.9 TDI - izguba moči na poti na morje
Objavljeno: Ne jul 06, 2008 10:59 pm
Napisal/-a Tomi20
SPECIFIKACIJA AVTA: Vw Passat Variant 1.9 TDI 96kw 130 ps
S punco sma se odpravila iz Maribora v Poreč. Pred počivališčem Lom je avto nenadoma izgubil moč. Sprva sem mislil, da je kriv Luftmesser. Turbina je prenehala delovat, avto je prekloplo na rezervni program. Avto sem vgasnil in ponovno prižgal in je nato normalno deloval. Zafrkavati je začel pred mejo. Vmes sem dostikrat avto kr med vožnjo vgasnil in prižgal, da sem se lahko normalno peljal. Vse pogosteje je preklapljal na rezervni program. Turbina se popolnoma izklopi sploh ne deluje. Ko deluje ni glasna, avto ne kadi, turbina ne masti - je popolnoma suha. Tester pokaže KONTROLA NADTLAKA TURBINE. Cevi do Intercoolerja in od njega so cele. Štangica dela. Nikjer ni slišat sikanja zraka, filtri so novi. Sam sumim turbino, ampak me moti, ker ni ne glasna, avto ne kadi, turbina včasih deluje,ampak preklaplja na rezervni program ne glede na obrate. Kakšen nasvet? Ne bi rad zapravljal denar za obnovitev turbine, saj mogoče sploh ni potrebe po tem.
Lp, Tomi
Objavljeno: Ne jul 06, 2008 11:01 pm
Napisal/-a im nobody
EGR?
Objavljeno: Ne jul 06, 2008 11:02 pm
Napisal/-a Tomi20
Tester javi EGR.
Objavljeno: Ne jul 06, 2008 11:02 pm
Napisal/-a adis
možn da je samo kak rele okvarjen
Objavljeno: Ne jul 06, 2008 11:07 pm
Napisal/-a Tomi20
Problem je v tem, da sem sam avtomehanik. Mam tester in zabeleži vsako električno napako.
Objavljeno: Po jul 07, 2008 7:46 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Če si sam avtomehanik in imaš tester, pol bi verjetno moral znat odpravit težavo...
LP!
Objavljeno: Po jul 07, 2008 8:32 am
Napisal/-a DaDek
TrijoAdijo je napisal/-a:Če si sam avtomehanik in imaš tester, pol bi verjetno moral znat odpravit težavo...
LP!
stari s kakimi bednimi ti hodiš ven.. potem bi po tvoji logiki mogli pooblaščenci napako odkrit v 1,5sec ker jih je mali miljon na kupu pa še verjetno zelo veliko aparatur majo.. v praksi pa vsi vemo kaj se dogaja, da voziš avto 105634krat pa ne odpravijo dostikrat napake ....
Objavljeno: Po jul 07, 2008 9:09 am
Napisal/-a adis
DaDek je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Če si sam avtomehanik in imaš tester, pol bi verjetno moral znat odpravit težavo...
LP!
stari s kakimi bednimi ti hodiš ven.. potem bi po tvoji logiki mogli pooblaščenci napako odkrit v 1,5sec ker jih je mali miljon na kupu pa še verjetno zelo veliko aparatur majo.. v praksi pa vsi vemo kaj se dogaja, da voziš avto 105634krat pa ne odpravijo dostikrat napake ....
x2
možn da maš zapacan naftni filter pa ti potem avto ne potegne tako kot bi moral, lahko da je umazanija prišla v filter
Objavljeno: Po jul 07, 2008 10:25 am
Napisal/-a TrijoAdijo
DaDek je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Če si sam avtomehanik in imaš tester, pol bi verjetno moral znat odpravit težavo...
LP!
stari s kakimi bednimi ti hodiš ven.. potem bi po tvoji logiki mogli pooblaščenci napako odkrit v 1,5sec ker jih je mali miljon na kupu pa še verjetno zelo veliko aparatur majo.. v praksi pa vsi vemo kaj se dogaja, da voziš avto 105634krat pa ne odpravijo dostikrat napake ....
Da si ne boš kaj naredu....Če si avtomehanik in imaš tester, pol imaš vsaj eno približno sliko,kaj je z avtom narobe, če ti izpiše napako KONTOLA NADTLAKA TURBINE...haloo...verjetno je z nadtlakom nekaj narobe...in po moji logiki bi rekel, da je z turbino nekaj narobe in mu šopa preveč pritiska, zato mu računalnik meče v zasilni program. V praksi se je že pokazalo, da se lopatice variabilne turbine zapacajo in se ne odpirajo. Zato turbina našopa preveč tlaka pri določenih obratih in vrže računalnik v zasilni program.
In če mu računalnik pokaže napako na EGR-u, bi po moji logiki (pa nisem avtomehanik) bilo pametno pogledati tudi tega....se ti ne zdi?
Tak da ne ti meni o bednih, ok?
LP!
Objavljeno: Po jul 07, 2008 11:17 am
Napisal/-a Tomi20
[quote="TrijoAdijo"][quote="DaDek"][quote="TrijoAdijo"]Če si sam avtomehanik in imaš tester, pol bi verjetno moral znat odpravit težavo...
LP![/quote]
stari s kakimi bednimi ti hodiš ven.. potem bi po tvoji logiki mogli pooblaščenci napako odkrit v 1,5sec ker jih je mali miljon na kupu pa še verjetno zelo veliko aparatur majo.. v praksi pa vsi vemo kaj se dogaja, da voziš avto 105634krat pa ne odpravijo dostikrat napake ....[/quote]
Da si ne boš kaj naredu....Če si avtomehanik in imaš tester, pol imaš vsaj eno približno sliko,kaj je z avtom narobe, če ti izpiše napako KONTOLA NADTLAKA TURBINE...haloo...verjetno je z nadtlakom nekaj narobe...in po moji logiki bi rekel, da je z turbino nekaj narobe in mu šopa preveč pritiska, zato mu računalnik meče v zasilni program. V praksi se je že pokazalo, da se lopatice variabilne turbine zapacajo in se ne odpirajo. Zato turbina našopa preveč tlaka pri določenih obratih in vrže računalnik v zasilni program.
In če mu računalnik pokaže napako na EGR-u, bi po moji logiki (pa nisem avtomehanik) bilo pametno pogledati tudi tega....se ti ne zdi?
Tak da ne ti meni o bednih, ok?
LP![/quote]
Torej so mi turbino bedaki testirali? Al zakaj je pokazalo, da je turbina v brezhibnem stanju? Lahko je povedat najpogostejšo napako, ki se zgodi okrog turbine. LMM, dihtunge, cevi, senzorji, ventili, lopatice vse je brezhibno. Lahko je pametovati, če se na stvari ne spoznaš. So stvari, ki se skoraj nikoli ne zgodijo in je ne predvidevaš. Take stvari, kot jih pa ti opisuješ, pa lahko menja VSAK avtomehanik. Ena stvar je povezana z miljon stvarmi na avtu. Zato pa sem šel na test turbine, kaj pa ti ne more opravit vsaka delavnica, ampak samo par servisev v sloveniji.
Objavljeno: Po jul 07, 2008 12:05 pm
Napisal/-a target_practice
Ti nedojames kaj ti hoce povedati.
Turbina je lahko ok, se pravi nepusca olja se vrti ipd, ampak stekajo variabilne lopatice. Zato tudi turbina overboosta in ti racunalnik preklopi na zasilni program. Kot pravis sam je javljena napaka na ERG ventilu in nikjer nisem zasledil da si ga pregledal, ali sploh ves cemu sluzi(glede na to da si mehanik in bi moral vedeti).....itd itd.
Objavljeno: Po jul 07, 2008 12:15 pm
Napisal/-a Tomi20
aJA... ne! Jaz sem mislil rečt, da če bi bil EGR bi tester pokazal. Meni je pa samo tlak pokazalo.
Objavljeno: Po jul 07, 2008 12:29 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
@Tomi20: Čakaj malo....a si morda kje ti kaj omenu, da ti je kdo testiral turbino? Nisi. Napisal si, da sumiš turbino in da je tester, ki si ga lastiš javil napako na kontroli nadtlaka turbine. Pravtako ti je javil napako na EGR-u. Torej? Kaj ti ni jasno? Daj mi povej,a so ti testirali turbino tako, da so jo dol uzeli pa stestirali? Verjetno ne, a ne?
In če te stvari, ki jih omenjam, menja vsak mehanik, pol ne vem, zakaj nekaj stokaš? Če si mehanik in znaš delat s testerjem, pol ne vem zakaj se ne primeš posla?
@target_practice:

Vsaj nekdo zastopi..
LP!
Objavljeno: Po jul 07, 2008 1:13 pm
Napisal/-a Tomi20
poslušaj! včeraj sem dal avto na tester. pokazalo je nadtlak turbine. EGR-a sploh ni omenlo. pregledal sem vse cevi, ker je ponavadi cev počena. danes zjutraj sem odpeljal avto na ptuj k korenjaku na testiranje turbine. turbina dela brezhibno. če je turbina slaba avto kadi, turbina je masna in tuli. meni se nič od tega ne dogaja. ugotovili smo da je 200mg preveč vsesanega zraka. rekli so mi da je lahko odmična gred v motorju. ampak, potem bi motor klopotal. tudi vakuum na turbini je ok. zgleda je napaka električna. samo tester ni javil nič druga. v čet grem k električarju pa ti sporočim kaj je blo. sem se že naročil, ker je rekel, da je imel taki primer. lp.
Objavljeno: Po jul 07, 2008 1:22 pm
Napisal/-a abbe
no sicer nevem kako se testira turbino ampak ok.
je pa tko
ta over boost se dokaj pogosto dogaja telm vag-om.
tko da pojdi malo v zgornje desno oknce kjer pise iskanje ijn malo pobrskaj po forumu.je ze blo enkrat neku tazga in je na konc debate napisano tut kaj je blo narobe pa kaj je blo za zamenjat.minimalen strosek,mislim da 20 eur.
se bos vsaj pripravil na avtoelektricarja da ti nebo neke astronomske stroske omenjal...
pa ne se razburjat prevec,skodi to.
Objavljeno: Po jul 07, 2008 1:25 pm
Napisal/-a HOLLAND
Tomi20 je napisal/-a:Tester javi EGR.
včeraj sem dal avto na tester. pokazalo je nadtlak turbine. EGR-a sploh ni omenlo.
Kaj zdaj javi al ne javi EGR???
Objavljeno: Po jul 07, 2008 1:28 pm
Napisal/-a adis
bigturbo je napisal/-a:pallander je napisal/-a:in če je overboost ga bo pokazal, če priklopim mašino na računalnik?sem gledal nekaj po forumih samo usak drugače reče. je potrebna menjava kakšnega dela ali se da to naštelat z nekim ventilom, ki regulira tlak v turbini?
tako je
zaniuč imaš magnetni ventil,kiregulira tlak v turbini in ti ga vrže u zasilni program strošek cca 50eur

z linka:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... ee728aff52
Objavljeno: Po jul 07, 2008 3:25 pm
Napisal/-a Tomi20
da razčistimo z tem EGR ventilom. en me je vprašal če je EGR zanič. napisal sem da tester javi EGR. s tem sem mislil, da če bi bil EGR zanič bi ga javlo. razumete?